Kursiniai darbai

Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 1 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 2 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 3 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 4 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 5 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 6 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 7 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 8 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 9 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 10 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 11 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 12 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 13 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 14 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 15 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 16 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 17 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 18 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 19 puslapis
Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingas yra visų verslo įmonių veiklos dalis. Kiekvienos įmonės tikslas - kuo geriau tenkinti vartotojų poreikius taip išsikovoti bei pritraukti lojalių klientų ratą, didinti teikiamų paslaugų vertę. Šių tikslų įgyvendinimą lemia daugelis išorinių ir vidinių veiksnių. Įmonės veikla turi būti gerai subalansuota. Tam būtinas marketingo veiksmų planavimas, nes tai metodas pageidaujamiems įmonės rezultatams pasiekti.
Šio kursinio darbo tema – Jonavos viešbučio „Svečių namai“ marketingo planas.
Efektyvi marketingo sistema, tai vienas iš pagrindinių elementų, užtikrinančių sėkmingą įmonės plėtrą. Todėl labai svarbu parinkti tinkamą marketingo strategiją.
Darbą sudaro trys pagrindinės dalys: Pirmoje dalyje analizuosime makroaplinkas ir jų poveikį viešbučio veiklai. Antroje dalyje vertinsime viešbučio marketingo kompleksą. Trečioje dalyje parengsime viešbučio „Svečių namai“ marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Darbo tikslas: susipažinti su viešbučio „Svečių namai “ marketingo strategijos kūrimo nuoseklumu, parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.
• Įvertinti makroaplinką, darančią įtaką įmonei .
• Išanalizuoti ir įvertinti svečių namų marketingo kompleksą.
• Išsiaiškinti įmonės klientų nuomonę apie teikiamų paslaugų kokybę .
• Parengti SWOT analizę.
• Parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Metodai:
• Mokslinės literatūros analizė, kurios tikslas teoriškai pagrįsti marketingo plano rengimą viešbučiui „Svečių namai“.
• Anketa, kurios tikslas sužinoti klientų nuomonę apie viešbučio teikiamų paslaugų kokybę, kainą, personalo darbą.
Atlikus visus šiuos uždavinius ir nuosekliai išanalizavus jų duomenis, galima sužinoti, kas padėtų pritraukti dar daugiau klientų ir vykdyti sėkmingą viešbučio veiklą ateityje.
1. MAKROAPLINKOS, DARANČIOS ĮTAKĄ VIEŠBUČIUI „SVEČIŲ NAMAI “ VEIKLAI, VERTINIMAS
1.1.Ekonominė aplinka
Ekonominę aplinką apibūdina tokie svarbiausi rodikliai: šalies bendrasis vidaus produktas, pirkėjų pajamos, kaupimo lygis, prekių kainų lygis, kredito gavimo galimybės.
Nors bendras 2007 m. ketvirtojo ketvirčio BVP augimo rezultatas ir nepasikeitė, tačiau atskirų ekonominės veiklos rūšių įtaka BVP augimo tempui kiek pakito. Nuo jų daugiau ar mažiau priklauso gyventojų perkamoji galia, jų elgsena rinkoje, paslaugos paklausa bei pardavimas.
Metai
Ketvirčiai
I
II
III
IV
I – IV
BVP, veikusiomis kainomis, mln. Lt
2006
17031
20481
-
-
-
2007
19788
23685
26042
27224
96740
1 lentelė
Kelios ekonominės veiklos rūšys turėjo neigiamos įtakos BVP augimui – 7,1 procento sumažėjo viešbučių ir restoranų paslaugų pridėtinė vertė,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4515 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Makroaplinkos, darančios įtaką viešbučiui „Svečių namai „veiklai, vertinimas4
  • 1.1.Ekonominė aplinka.4
  • 1.2. Socialinė – kultūrinė aplinka5
  • 1.3. Politinė - teisinė aplinka.5
  • 1.4. Mokslinė – technologinė aplinka6
  • 1.5. Gamtinė aplinka..6
  • 2. Viešbučio „Svečių namai“ marketingo komplekso vertinimas8
  • 2.1. Teikiamų paslaugų vertinimas.8
  • 2.2. Kainodara9
  • 2.3.Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas.10
  • 2.4. Klientų analizė.10
  • 2.5. Konkurentų vertinimas11
  • 2.6. Tyrimas ir jo rezultatų analizė.12
  • 2.7. Viešbučio „Svečių namų“ SWOT analizė18
  • 3.Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas.19
  • 3.1. Marketingo strategijų formulavimas.19
  • 3.2. Marketingo veiksmų ir priemonių planas..19
  • 3.3. Marketingo biudžetas20
  • Išvados..21
  • Literatūros ir informaciniai šaltiniai..23
  • Priedai24

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
29 psl., (4515 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 29 psl., (4515 ž.)
  • Word failas 425 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Marketingo planas: svečių namai "Audenis"

Marketingo planas: svečių namai "Audenis" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai"

Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo planas: viešbutis "Babilonas"

Marketingo planas: viešbutis "Babilonas" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo planas: viešbutis UAB "Wow"

Marketingo planas: viešbutis UAB "Wow" Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt