Marketingas yra visų verslo įmonių veiklos dalis. Kiekvienos įmonės tikslas - kuo geriau tenkinti vartotojų poreikius taip išsikovoti bei pritraukti lojalių klientų ratą, didinti teikiamų paslaugų vertę. Šių tikslų įgyvendinimą lemia daugelis išorinių ir vidinių veiksnių. Įmonės veikla turi būti gerai subalansuota. Tam būtinas marketingo veiksmų planavimas, nes tai metodas pageidaujamiems įmonės rezultatams pasiekti.
Šio kursinio darbo tema – Jonavos viešbučio „Svečių namai“ marketingo planas.
Efektyvi marketingo sistema, tai vienas iš pagrindinių elementų, užtikrinančių sėkmingą įmonės plėtrą. Todėl labai svarbu parinkti tinkamą marketingo strategiją.
Darbą sudaro trys pagrindinės dalys: Pirmoje dalyje analizuosime makroaplinkas ir jų poveikį viešbučio veiklai. Antroje dalyje vertinsime viešbučio marketingo kompleksą. Trečioje dalyje parengsime viešbučio „Svečių namai“ marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Darbo tikslas: susipažinti su viešbučio „Svečių namai “ marketingo strategijos kūrimo nuoseklumu, parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.
• Įvertinti makroaplinką, darančią įtaką įmonei .
• Išanalizuoti ir įvertinti svečių namų marketingo kompleksą.
• Išsiaiškinti įmonės klientų nuomonę apie teikiamų paslaugų kokybę .
• Parengti SWOT analizę.
• Parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Metodai:
• Mokslinės literatūros analizė, kurios tikslas teoriškai pagrįsti marketingo plano rengimą viešbučiui „Svečių namai“.
• Anketa, kurios tikslas sužinoti klientų nuomonę apie viešbučio teikiamų paslaugų kokybę, kainą, personalo darbą.
Atlikus visus šiuos uždavinius ir nuosekliai išanalizavus jų duomenis, galima sužinoti, kas padėtų pritraukti dar daugiau klientų ir vykdyti sėkmingą viešbučio veiklą ateityje.
1. MAKROAPLINKOS, DARANČIOS ĮTAKĄ VIEŠBUČIUI „SVEČIŲ NAMAI “ VEIKLAI, VERTINIMAS
1.1.Ekonominė aplinka
Ekonominę aplinką apibūdina tokie svarbiausi rodikliai: šalies bendrasis vidaus produktas, pirkėjų pajamos, kaupimo lygis, prekių kainų lygis, kredito gavimo galimybės.
Nors bendras 2007 m. ketvirtojo ketvirčio BVP augimo rezultatas ir nepasikeitė, tačiau atskirų ekonominės veiklos rūšių įtaka BVP augimo tempui kiek pakito. Nuo jų daugiau ar mažiau priklauso gyventojų perkamoji galia, jų elgsena rinkoje, paslaugos paklausa bei pardavimas.
Metai
Ketvirčiai
I
II
III
IV
I – IV
BVP, veikusiomis kainomis, mln. Lt
2006
17031
20481
-
-
-
2007
19788
23685
26042
27224
96740
1 lentelė
Kelios ekonominės veiklos rūšys turėjo neigiamos įtakos BVP augimui – 7,1 procento sumažėjo viešbučių ir restoranų paslaugų pridėtinė vertė,...
Šį darbą sudaro 4515 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!