Rinkos ekonomikos sąlygomis prekių ir paslaugų pirkėjas yra padėties šeimininkas. O tai verčia įmones domėtis ir tirti vartotojus, konkurentus, gaminti prekes, kurios domins pirkėjus, tenkins jų poreikius ir pan. Todėl rinkos ekonomikos sąlygomis įmonės savo veikloje turi remtis marketingo principais ir šiuolaikinėmis valdymo koncepcijomis.
Kiekvienas susiduria su marketingu: pirkdamas ar vartodamas įvairiausias prekes. Verslo pasaulis- natūralus organizmas, kuriame nugali stipresnis. Laimi tas, kas sugeba naudotis konkuravimo įrankiais. Daug jų slypi marketingo srityje.
Marketingo mokslo vystymosi pradžioje buvo orentuojamasi visų pirma į gamybą: technologai ir inžinieriai nulėmė gaminio vystymąsi ir ypatybes. Realizacijos tikslas buvo pagamintus produktus “pristatyti žmogui”.
Marketingas- tai orentavimasis į pirkėjų poreikius.
Marketingo konsepcija- tai firmos valdymo orientacija į maksimalų firmos veiklos priderinimą prie pirkėjų poreikių.
Marketingo kaip verslo konsepcijos formavimosi procese priimta išskirti 5 konsepcijas.
1.Gamybos tobulinimo konsepcija- tai firmostai firmos valdymo orientacija, kai laikoma, kad vartotojai palankūs paplitusioms ir nebrangioms prekėms.
2.Prekės konsepcija- tai tokia firmos valdymo orientacija, kai laikoma, jog pačios prekės savybės garantuoja, kad ji bus perkama.
Prekę tikslinga tobulinti tik tiek, kiek tai pastebi vartotojas. Kitas investicijas naudingiau skirti pardavimų rėmimui. Prekės konsepcijos pagrindiniai principai:
prekė pakankamai konkurentiška,
prekė pirkėjui būtina,
prekės kaina atitinka jos kokybę,
pirkėjai suinteresuoti preke;
pirkėjai turi duomenų apie analogus.
3.Pardavimo konsepcija- tai tokia firmos valdymo orientacija, kai laikoma, jog prekės bus pakankamai gerai perkamos tik tada, kai tam bus skirtos tam tikros firmos pastangos
Kadangi prekės panašios, laimi tas, kuris sugeba įsiūlyti. Firma, tobulinanti prekybą, daugiau parduoda, gauna didesnį pelną, gali samdyti daugiau pardavėjų, geriau juos apmokyti, daugiau reklamuoti. Tai toliau didins apyvartą ir pelną.
4.Pardavimo konsepcijos principai:
firmos tikslas- parduoti tam tikrą prekių kiekį,
potencialių pirkéjų yra pakankamai,
norimo parduoti kiekio vartotojai nenupirks be tam tikro jų poveikio,
yra įvairių būdų suinteresuoti vartotojus.
5.Socialinio –etinio marketingo konsepcija- tai firmos orientacija į savo veiksmų suderinimą su pirkėjo poreikiais ir visuomenės interesais.
Jai pradžią davė visuomeninių organizacijų iškeltas teiginys, kad, tenkinant individualius poreikius, galima pakenkti visos visuomenės interesams. Vartotojai gali pageidauti tokių...
Šį darbą sudaro 9483 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!