Prekybos agentas – verslininkas, kuris nuolat tarpininkauja sudarant sandorius su kitais verslininkais ar sudaro sandorius kitų verslininkų vardu. Kai atstovauja įmonę (yra jos darbuotojas – pardavimų agentas, įmonės agentas).
Asmeninis pardavimas – tai asmeninis bendravimas siekiant įtikinti potencialų pirkėją pirkti siūlomą prekę, paslaugą ar idėją.
Jei pavyksta ilgą laiką sėkmingai parduoti prekę, sukuriama viena iš svarbiausių verslo sėkmės prielaidų.
numatyti pajėgius pirkti pirkėjus.
2) Prisistatymas, ryšio užmezgimas – antras etapas (daug lemia pardavėjo išvaizda, pirmieji žodžiai. Jeigu klientas dalykiškas, tai pakanka kelių oficialių prisistatymo frazių. Pačias prekes reikia pristatinėti skirtingai).
3) Derybos – tai ne tik diskusija apie galimus pirkimo variantus (būsimas pirkėjas stengiasi išsakyti kuo daugiau priekaištų. O prekybininkas parengia kontrargumentus, jis žino prekės silpnąsias puses ir turi pasiruošęs atsakymus, siūlo lengvatas).
4) Sandoriui įvykus, pardavimo procesas nesibaigia (Aptariamos pristatymo, aptarnavimo sąlygos. Siūlymo technika – bazinė kaina+priedai arba kita kaina).
Tam, kad būtų sudarytas sandoris, pardavėjui tenka atlikti daug paruošiamųjų veiksmų:
1) Pirkėjui pateikti informaciją apie prekę.
2) Parodyti, kaip prekė veikia ir turi būti naudojama.
3) Atsakyti į pirkėjo klausimus.
4) Suderinti pardavimo terminus.
5) Palaikyti bei stiprinti pirkėjo teigiamą reakciją į nupirktąją prekę. 6) Rinkti informaciją apie rinką.
Asmeninis pardavimas efektyvus, kai:
1) Vartotojai užima nedidelę teritoriją,
2) Parduodamos brangios ir sudėtingos prekės (kurioms tiesioginės reklamos nepakaktų),
3) Pardavimo metu teikiamos papildomos paslaugos,
4) Reklamos suteikta informacija nepakankama,
5) Reikalingas aukšto lygio aptarnavimas.
Asmeninio pardavimo privalumai:
Dvipusė komunikacija (pardavėjas + pirkėjas); Pardavimo pastangos sutelkiamos į potencialius pirkėjus (tie, kurie perka);
Pastangos užsibaigia prekių pardavimu.
Trūkumai:
reikalauja didelių išlaidų,
ribotas vartotojų skaičius (mažesnė rinka nei reklamos),
psichologinės problemos (pardavėjas turi būti sensityvus pirkėjui, t. y. jausti ir duoti pirkėjui laiko apsispręsti. Reikia stengtis ne parduoti, bet įtikinti, - pirkėjas atėjo ne nusipirkti, bet įsigyti prekę).
Asmeninio pardavimo bruožai Prekybos agentų funkcijos:
Skleisti informaciją apie prekę ar įmonę;
Rinkti informaciją apie klientus įmonei;
Surasti klientų.
V. PARETO 80/20 TAISYKLĖ – 80 proc. apyvartos gaunama iš 20 proc. klientų.
Tai reiškia, kad...
Šį darbą sudaro 3160 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!