Siūlo prekes pigiau.
Siūlo geresnę prekę.
Moko panaudoti informacijos ir reklamos priemones.
Tobulina pardavimo metodus.
Sugeba sužinoti ko nori pirkėjas.
Marketingo pagrindinis tikslas - surasti naujus klijentus, surasti rinką ir kuo daugiau parduoti.
Marketingas kitaip negu daugelis teorijų gimė ne mokslininkų kabinetuose.Patirties kaupimas santykių tarp gamintojo ir vartotojo, tarp gamybos ir rinkos praktikos apibendrinimas tapo pirmaisiais marketingo šaltiniais. Marketingo terminas kilęs iš anglų kalbos žodžio „market“- rinka. Ekonomistai visa, kas įvyksta tarp prekės pagaminimo ir jos pardavimo vartotojui, vadina marketingu. Lietuvių kalba šį terminą derėtų keisti terminu – rinkodara (tačiau šiame darbe vartosime terminą marketingas).
Taigi marketingas atsirado visai neseniai, XX amžiaus pradžioje Jungtinėse Amerikos Valstijose(1902 metais imta dėstyti marketingo kursą Mičigano, Kalifornijos, Pensilvanijos ir kituose JAV universitetuose.O 1910-1925 metais buvo įkurta „Nacionalinė marketingo ir reklamos asociacija“) plečiantis pramonei bei atsiradus gamybos konkurencijai. Anksčiau gamintojai neturėjo problemų realizuoti savo produkciją, nes paklausa buvo didesnė už pasiūlą. Tačiau augant pramonės produktyvumui pasiūla peraugo paklausą. Šios sąlygos vertė ieškoti naujų rinkos veiklos valdymo būdų bei metodų. Todėl marketingas buvo įtrauktas į visaas verslo funkcijas: nuo rinkos reikmių iki gaminio dizaino ir pardavimų strategijos bei pirkėjo aptarnavimo. Jis greitai paplito labiausiai ekonomiškai išsivysčiusiose šalyse: Japonijoje, JAV ir Vakarų Europos valstybėse. Pokomunistinėse šalyse marketingas dar yra nauja sąvoka, tačiau ji greitai skverbiasi į buvusių valstybių įmonių vartoseną.
Lietuvoje marketingas tapo aktualus atkūrus nepriklausomybę, pradėjus dirbti rinkos ekonomikos sąlygomis.
Veiksniai sąlygoję marketingo atsiradimą:
1. Konkurencija dėl rinkos.
2. Energijos žaliavų problema, sustiprinusi paklausą resursus tausojančioms technologijoms, įrengimams, mašinoms.
3. Didėjantis vartotojų reiklumas prekėms.
4. Tolimesnių rinkų įsisąvinimas.
MARKETINGO SĄVOKA
Jei paklaustume žmonių, kas yra marketingas kiekvienas jų turetų skirtingą atsakymą. Marketingą apibūdinti nėra lengva. Kai kas mano, kad marketingas ir pardavimai – vienas ir tas pats. Iš dalies jie teisūs. Tačiau pardavimai yra tik vienas marketingo aspektų. Marketingą dar sudaro produktų kūrimas ir jų pristatymas pirkėjui, kainų nustatymas, paskirstymas, reklama, ryšiai su visuomene, pirkėjų aptarnavimas ir daugelis kitų dalykų. JAV...
Šį darbą sudaro 2234 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!