Marija Montessori gimė 1870 metais Italijoje. 50 savo turiningo gyvenimo metų ji pašventė vaikui, o per vaiką – visos žmonijos gerovei, savo asmenyje sujungusi gydytojos, pedagogės, psichologės, filosofės, mokslininkės, gyvenimo reformatorės vaidmenis. Ji buvo viena iš tų retų mokslo žmonių tarpo, kurie mokslu grindė praktiką, o praktiką mokslo tiesomis, dėl to jos auklėjimo teorija niekur nesikerta su praktika.
Montesorinio ugdymo tikslas – išugdyti laisvą, savarankišką asmenybę, suvokiančią mokymosi reikšmę, gebančią rinktis prasmingus gyvenimo ir veiklos tikslus, pajėgią integruotis į visuomenę ir ją tobulinti, pasirengusią nuolatos mokytis, ugdytis savo gebėjimus. Akcentuojamas vaiko individualumas, todėl labai daug dirbama individualiai su kiekvienu vaiku. O tai galima pasiekti suvienijus visuomenės, šeimos ir ugdymo įstaigos pastangas. M.Montessori metodas apima vaiko ugdymą nuo gimimo iki 18 metų,taip pat po darželio galima mokykloje mokytis šiuo metodu.
Metodas plačiai taikomas pasaulyje, nes viso pasaulio vaikai vystosi pagal tuos pačius amžiaus tarpsnių požymius ir aplinkos poveikio dėsnius. Lietuvoje šiuo metodu vaikai buvo auklėjami dar prieš karą,vėliau šis metodas buvo uždraustas. Tik atgimimo metais Montessori metodas vėl sugrįžo į Lietuvą. Šiuo metu Lietuvoje veikia 55 Montessori židiniai. ( ).
Ši sistema, kaip ir bet kuri kita, laikoma nesančia tobula. Žmonės, kurie tik paviršutiniškai girdėję apie montessoriškąjį auklėjimą, įsivaizduoja, kad šioje sistemoje vaikai nežaidžia su įprastiniais meškiukais, lėlytėmis, mašinėlėmis, ten neskaito pasakų apie princeses ir princus, raganas ir gerąsias fėjas. Specialistai su tuo tikrai nesutiks. Jei mes žaidimu laikysime, siautėjimą, peštynes, bėgiojimą, ar visiškai nieko vaikui neduodančių žaislų naudojimą (įvairūs bionikai, pabaisos, fantastiniai žaislai) tada taip nėra. Yra vaikų bendravimas, bendradarbiavimas įvairiausi žmogaus aplinkai reikalingi daiktai, žaislai, kurių pagalba vaikai pratinasi pasidalinti, atiduoti,nusileisti ir t.t.
M. Montessori gilios pedagoginės patirties išdavoje suprato, kad, vaikai pirmiausia turi pažinti realius daiktus, reiškinius, realų pasaulį,nes to pažinimo dėka kuriasi vaizduotė. Tik pažines realų pasaulį, vaikas gali vaizduotėje kurti kitokius daiktus, vaizdus. Be to, pasakos dažnai būna ypač baisios,...
Šį darbą sudaro 1769 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!