Tema. Impresionizmas. I. Šeinius. Kuprelis.
c) raiškiai skaityti ištrauką, gebėti analizuoti tekstą, suvokiant jį kaip meninę (turinio ir kalbinės raiškos) vienovę, suvokiant naujai atsiradusias žodžių reikšmes bei prasmines jungtis moderniojo kūrinio tekste;
d) kurti trumpą kūrinėlį (impresiją), remdamiesi pojūčių sukeltais įspūdžiais.
Pamokos tipas ir forma: įvadinė grožinio kūrinio analizės pamoka .
Metodai ir būdai: „minčių lietus“, euristinis pokalbis; darbas mišrių gebėjimų grupėse; savarankiškas naudojimasis informacijos šaltiniais, teksto skaitymo strategijos (bendroji ir tikslinė peržvalga), schemos pildymas; raiškusis skaitymas, iliustravimas; teksto analizės klausimai, trumpas rašinys (impresija).
Kabineto paruošimas.
Pamoka vyksta kabinete, kuriame yra kompiuteris su interneto ryšiu. Parengiamas muzikinis įrašas, daugialypės terpės pojektorius ir demonstracinis ekranas.
Mokymo priemonės (pagrindinės ir papildomos):
1. Literatūros vadovėlis, sąsiuvinis.
2. Kompiuteris su interneto ryšiu, daugialypės teropės projektorius ir demonstracinis ekranas, Klodo Debiusi simfoninio preliudo „Fauno popietė“ garso įrašas.
3. Literatūros žinynai, žodynai.
3. Interaktyviojo mokymo strategija „ Sąvokos ir apibrėžimo schema“.
4. Popieriaus lapai, flomasteriai ar spalvoti pieštukai.
Literatūra:
1. Kanišauskaitė I. Ir kt. Literatūros vadovėlis 10 kl. – V., 2007.
2. Bendrosios programos ir išsilavinimo standartai. Priešmokyklinis, pradinis ir pagrindinis ugdymas. – V., 2003.
3. Buehl D. Interaktyviojo mokymosi strategijos. – V., 2004.
4. Kaip keisti mokymo praktiką. Ugdymo turinio diferencijavimas atsižvelgiant į moksleivių įvairovę. – V., 2006.
5. Norkevičienė R. Stambiųjų epinių kūrinių nagrinėjimas X – XII klasėje. K., 1989.
6. Ruseckienė L. Literatūros pedagogikos studijos. – V., 2001.
7. Teksto analizė mokykloje. Sud. G. Viliūnas. – V., 1998.
8. Weden P, Winter J., Broadfoot P. Vertinimas. Ką tai reiškia mokykloms? – V., 2005.
Pamokos situacija
Mokiniai jau trumpai susipažinę su impresionizmo sąvoka, pradedant vadovėlio skyrių „Modernizmo literatūra“. Jie suvokia bendruosius modernizmo literatūros principus – vaizduojamojo pasaulio sąlygiškumą, orientaciją į estetinį išgyvenimą, subjektyvumą. Yra perskaitę visą I. Šeiniaus romaną „Kuprelis“ (buvo pateiktas privalomos literatūros sąraše). Mokiniai prieš tai buvusioje pamokoje suskirstomi mišrių gebėjimų grupėmis (po keturis), skirta užduotis perskaityti nagrinėjamą ištrauką (vadovėlyje). „Kupreliui“ skiriamos 2 pamokos ( kitoje pamokoje – lyginant su B. Sruogos „Rudeniniais žvilgsniais“) -...
Šį darbą sudaro 780 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!