2. Projekto tikslas ir bendrieji uždaviniai.
Situacijos apibūdinimas. UAB „Mediena“, kurios pagrindinė produkcija yra džiovinti obliuoti gaminiai iš eglės ir pušies, turi pristatyti obliuotas pušies lentas, kurių bendras svoris 20 736 kg (34,56 m3) statybos darbų įmonei INSA „Boulet“ Lione 2006 m. gegužės 18 d.
Projekto tikslas – parinkti tinkamą transporto rūšį ir sudaryti optimalų gabenimo maršrutą iš įmonės „Mediena“ produkcijos sandėlių Kaune iki gavėjo INSA „Boulet“ sandėlių Lione.
2.7. Parinkti optimalų maršrutą, transporto rūšį;
2.8. Paruošti krovinio pristatymo tinklinį grafiką
2.9. Paruošti muitinės procedūras ir dokumentus;
2.10. Paruošti krovinio pristatymo sąmatą.
Krovinio charakteristikos pateikiamos 1 lentelėje.
1 lentelė
„Krovinio charakteristikos“
Krovinio pavadinimas
Įpakavimas
Vietų skaičius
Bendras svoris
Lentų plotis
Lentų ilgis
Obliuotos pušies lentos
Eurostandarto padėklai
30 vnt
20 736 kg
80 mm
1200 mm.
Žinant krovinio charakteristikas, galime apibūdinti įmanomus krovinio transportavimo būdus ir transportavimo maršrutą. Sudaroma transporto sistema nagrinėjama techniniu ir ekonominiu aspektais. Tiriant transporto sistemą techniniu atžvilgiu įvertinamas pakrovimo – iškrovimo, pervežimo (jūra, keliais) technikos lankstumą bei našumą.
Tiriant transporto sistemą ekonominiu aspektu, reikia atsižvelgti į pervežimo kainą, pervežimo laiką, krovinio saugumą, krovinio kiekį ir rūšį, pervežimų periodiškumą ir pan.
Dažniausiai naudojami šie transportavimo būdai ir įvairios jų kombinacijos:
• jūrų transportas;
• oro transportas;
• kelių transportas;
• geležinkelio transportas;
• kombinuotas krovinių transportavimas.
Įvertinus atskiras transporto rūšis pagal planuojamo vežti krovinio charakteristikas galime atmesti oro transportą dėl:
• didelių transportavimo tarifų ir mažos keliamosios galios;
• būtinos transporto grandinės, nes oro transportas neteikia gabenimo paslaugos nuo durų iki durų.
Geležinkelio transportas šiuo atveju nėra tinkamas nes:
• Tiek gavėjas, tiek siuntėjas neturi geležinkelio bėgių atšakų iki savo sandėlių, todėl susidaro papildomų transportavimo ir perkrovimo išlaidų;
• Krovinys yra per mažas lyginant su geležinkelio transporto krova, dėl to labai padidėtų transportavimo kaštai;
• Nevienodas Lietuvos ir Europos geležinkelių bėgių plotis, todėl Lenkijoje krovinį reikėtų perkrauti. Susidarytų papildomi perkrovimo kaštai.
• Kol geležinkelio stotyse suformuojami ir performuojami traukinių sąstatai ir surenkami vagonai konkrečios krypties sąstatui, sugaištama laiko. Didėja gabenimo trukmė ir kaštai, be to atsiranda galimybė vogti prekes iš vagonų. Vagonų saugojimas pareiklauja...
Šį darbą sudaro 5330 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!