Sparčiai vystantis tarptautinei prekybai itin išaugo tarptautinės logistikos reikšmė. Dauguma mokslininkų tarptautinę logistiką apibrėžia, kaip mokslą apie prekių (medžiagų, žaliavų, mašinų, galutinės produkcijos ir kt.) judėjimo srautų nuo gamintojo iki vartotojo organizavimą, koordinavimą, planavimą ir kontrolę. Šias paslaugas teikia atitinkamos įmonės, susijusios su prekių patiekimo vartotojui aptarnavimu. Taigi sudėtingam logistikos kanalų kūrimui turi įtakos tarptautinės transporto - ekspedicinės firmos, draudimo kompanijos ir teisinė - politinė sistema. Tam tikros teisinės sistemos sukurtos procedūros gali palengvinti kapitalo judėjimą tarp šalių.
Kuriant logistines sistemas itin svarbu ne tik laiku pateikti prekes galutiniam vartotojui ir užtikrinti kokybę, tačiau ir atlikti tai kuo mažesnėmis laiko ir finansinėmis sąnaudomis. Sparčiai besiplėtojanti transporto infrastruktūra, elektroninės muitinės procedūros bei informacinių technologijų plėtra suteikia galimybę efektyviau vykdyti tarptautinius prekių pervežimus. Siekiant didžiausio efektyvumo, svarbu tinkamai parinkti transporto priemones, gabensiančias krovinius bei optimalų maršrutą, užtikrinantį kuo mažesnes laiko ir finansines sąnaudas.
Prekyba su Latvija sudaro apie 10 % viso Lietuvos eksporto struktūros ir daugiausiai į Latviją eksportuojama pieno produktų, todėl šiame darbe bus organizuojamas UAB „Vilkyškių pieninė“ gaminamo sviesto gabenimas iš Alytaus į pasirinktą Latvijos miestą Ventspilį. Taigi darbo objektas - sviesto gabenimas iš Lietuvos į Latviją. Darbe bus nagrinėjamos transporto priemonės ir optimaliausio maršruto pasirinkimo problemos, lyginant kelis pasirinktus maršrutus.
• Apibūdinti gabenimui reikalingus dokumentus ir procedūras;
• Pateikti atitinkamas projekto išvadas.
1.TEORINĖ DALIS
1.1 Gabenamo krovinio pasirinkimas
Užsienio reikalų ministerijos duomenimis, prekyba su Latvija sudaro didžiąją dalį Lietuvos eksporto struktūros ( Latvija yra antroji pagal tarptautinės prekybos apimtis su Lietuva valstybė po Rusijos). Nors gamtinės sąlygos Lietuvoje ir Latvijoje beveik nesiskiria, tačiau, Žemės ūkio ministerijos duomenimis, jau daugelį metų Latvija daugiausiai iš Lietuvos importuoja žemės ūkio produktus (daugiausiai pieno produktus).
Krovinio gabenimo projekto parengimui iš Alytaus į Ventspilį buvo pasirinktas sviesto gabenimas dėl šių priežasčių:
• Prekybinių santykių palaikymo. Kaip jau minėta, prekyba su Latvija sudaro didelę dalį bendros Lietuvos užsienio prekybos, todėl itin svarbu išlaikyti esamą...
Šį darbą sudaro 4992 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!