Tyrimo problemos aktualumas. Krovinių vežimas – pastaruoju metu plačiai paplitęs terminas, apibrėžiantis didelį ratą operacijų, kurios atliekamos nuo produkcijos pagaminimo iki pateikimo ją vartotojams. Šias operacijas sudaro: medžiagų vežimas, sandėliavimas ir saugojimas, komplektavimas ir įpakavimas, taip pat vežimas, bet kokia transport rūšimi. Čia taip pat priklauso tokios operacijos kaip: maršruto parinkimas, eismo grafikų sudarymas ir transport priemonių techninis aptarnavimas. Šių operacijų tikslas likviduoti teritorinį skirtumą tarp gamintojo ir vartotojo, ir užtikrinti saugų ir savalaikį krovinių vežimą iš gamybos vietos į vartojimo vietas, kur jie reikalingi ir kada reikalingi. Atliekant šias operacijas, ten, kur gamyba yra specializuota, neišvengiamai yra tolimieji vežimai. Pagrindiniais prekybos maršrutais nenutrūkstamai juda didieji kiekiai žaliavų ir gatavos produkcijos, kiri nukenčia nuo atmosferinių sąlygų, žemės ūkio kenkėjų ir grobstytojų. Norint įvertinti šiuos poveikius, reikia rengti specialius vežimo planus. Šie planai turi būti ekonomiškai realūs, todėl, kad vežimas per geografines ir laiko sienas gali pasyrodyti beprasmiškas, jeigu bendra kaina vartotojui bus nepriimtina. Vartotojas turi gauti ne tik būtiną krovinių kiekį, bet reikiamoje vietoje, reikalingu laiku ir už tinkamą kainą. Todėl pagrindinis uždavinys vežant krovinius – operacijų ekonomiškumas.
Darbo objektas – krovinio vežimas.
Darbo tikslas – išanalizuoti krovinio vežimo maršrutą.
1. Išanalizuoti krovinių gabenimo teorinius aspektus.
2. Atlikti maršrutų lyginamają analizę.
3. Rasti optimaliausią maršrutą.
Darbo tipas – teorinis, praktinis.
Darbo metodai – literatūros analizė, duomenų lyginimas, apibendrinimas.
1. Krovinių gabenimo teoriniai aspektai
Logistikos esmę sudaro materialūs srautai, lydimi informacinių ir finansinių srautų. Materialūs srautai - tai medžiagos, žaliavos, komplektavimo dalys, kuras, gatava produkcija ir panašiai, kurie verslo pasaulyje nuolat juda – gabenami iš gamybos į panaudojimo vietas. Todėl materialūs srautai negali vykti be transporto dalyvavimo. Logistikos teorijoje ir praktikoje transporto vieta yra išskirtinė, nes be jo neįmanoma medžiagų ir žaliavų pristatyti į perdirbimo vietas, o pagamintos produkcijos į vartojimo vietas.
Transporte gamybos procesas ir produkcijos realizavimas susilieja į visumą. Todėl neįmanoma kaupti transportinės produkcijos, čia turi būti papildomi pajėgumai,...
Šį darbą sudaro 4228 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!