Šiuolaikinėje visuomenėje labai mažai žmogaus poreikių gali būti patenkinta be transporto, kuris naudojamas arba kroviniams pervežti į jų panaudojimo vietas, arba pervežti žmones į prekių ar paslaugų panaudojimo vietas.
Transportas yra ekonominės veiklos dalis, kuri susijusi su žmonių didėjančių poreikių tenkinimu, keičiantis prekių arba žmonių geografinei padėčiai. Jis gali pristatyti žaliavas į vietas, kur jas galima lengviau perdirbti, arba gatavus produktus pristatyti į punktus, kur vartotojai gali juos geriau panaudoti.
Transportas nesukuria naujų produktų, naujų prekių, o tik gabena produkciją. Transportas, gabendamas šią produkciją, atlieka gamybinį procesą – pakeičia šios produkcijos vietą, ją pristato vartotojui. Produkto gamyba tik tuomet galutinai baigta, kai produktas pristatytas į vartojimo vietą – vartoti arba toliau jį perdirbti. Transportas, gabendamas krovinius, toliau tęsia gamybos procesą cirkuliacijos srityje.
Iš transporto sąvokos galime išskirti kitą, mums labai svarbią sąvoką, tai krovinių vežimas. Ši sąvoka apibrėžia didelį ratą operacijų, kurios atliekamos nuo produkcijos pagaminimo iki pateikimo ją vartotojams. Šias operacijas sudaro: medžiagų vežimas, sandėliavimas ir saugojimas, komplektavimas ir įpakavimas, taip pat vežimas bet kokia transporto rūšimi. Tai priklauso ir nuo: maršruto parinkimo, eismo grafikų sudarymo ir transporto priemonių techninio aptarnavimo. Šių operacijų tikslas likviduoti teritorinį skirtumą tarp gamintojo ir vartotojo, ir užtikrinti saugų ir savalaikį krovinių vežimą iš gamybos vietos į vartojimo vietas, kur jie reikalingi.
Būtent nuo šių mano paminėtų operacijų tikslumo ir jų atlikimo dinamiškumo priklauso logistikos verslo sėkmė. Savo sukurtu krovinio gabenimo projektu aš pabandysiu atvaizduoti kaip yra vykdomas krovinių transportavimas į užsienio šalis logistikos įmonėse.
Darbo tikslas – parengti tarptautinio pervežimo projektą.
1. Parinkti krovinį.
2. Parinkti transporto rūšį ir transporto priemonę.
3. Aprašyti pakrovimo – perkrovimo eigą.
4. Parinkti tinkamiausią maršrutą.
5. Aprašyti vežimui būtiną dokumentaciją.
PAGRINDINIAI MARŠRUTO DUOMENYS
Maršruto rida į vieną pusę - 3225 km. Bendras kilometražas – 6450 km.
Maršruto pradinis taškas – Klaipėda (Lietuva).
Maršruto galutinis taškas – Saragosa (Ispanija).
Tarpiniai maršruto miestai: Marijampolę, Zambrów, Piotrków Trybunalski, Legnica, Chemnitz, Crailsheim, Mulhouse, Chalon-sur-Saône, Issoire, Toulouse.
Transporto...
Šį darbą sudaro 3964 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!