2.3. UŽSAKYMO CIKLO SUDARYMAS........................................................................21
2.4. TRANSPORTO PASLAUGŲ CHARAKTERIZAVIMAS........................................21
2.5. TRANSPORTAVIMO SPRENDIMAS : AUTOMOBILIO PARINKIMAS.............21
2.6. MARŠRUTO SUDARYMAS......................................................................................23
2.6.4. DOKUMENTAI MARŠRUTUI.............................................................................26
2.7. SANDĖLIAVIMO SISTEMOS SUDARYMAS........................................................27
IŠVADOS............................................................................................................................28
LITERATŪROS SĄRAŠAS...............................................................................................29
PRIEDAI.............................................................................................................................31
ĮVADAS
Transportas - viena iš didžiausių ir reikšmingiausių sparčiai Lietuvoje besivystančio ūkio sričių. Lietuvos vežėjai turi išmanyti ir taikyti transportą reguliuojančius nacionalinius bei tarptautinius teisės aktus bei teismų praktiką, kitus teisės šaltinius. Atsižvelgiant į jų specifiką bei reikšmę šalies ūkiui, transporto visuomeniniai santykiai yra reguliuojami ne tik dispozityvaus teisinio reguliavimo, bet ir imperatyvaus reguliavimo metodais.
Transportas skirstomas į tris kategorijas: oro (lėktuvai, oro balionai, sraigtasparniai), žemės (automobiliai, traukiniai) ir vandens (laivai, baržos). Taipogi transporto priemones skirstomos į dvi pagrindines dalis: motorines (automobiliai, traukiniai, laivai, lėktuvai) ir bemotores (dviračiai, buriniai laivai, sklandytuvai). Naudojantis naujausiais duomenimis, kelių transportu krovinių ir keleivių per metus yra pervežama daugiau, nei kitomis transporto rūšimis.
Transporto ir ryšių indėlis į šalies BVP Lietuvoje yra ketvirtas po pramonės, prekybos bei žemės ūkio ir sudaro 9,6 proc. (1998 m.). Kaimyninėse Latvijoje bei Estijoje transporto sektoriuje sukuriama virš 14 proc. BVP. Didžiąją dalį transporto sektoriuje sukurtos pridėtinės vertės sudaro pajamos iš tranzito. Lietuva yra tokioje pačioje geroje tranzitinėje padėtyje kaip ir šiaurinės kaimynės. Be to, Lietuvoje yra geresnės kokybės keliai, neužšąlantis jūrų uostas, geros transporto verslo tradicijos – puikus potencialas tranzitiniams pervežimams.
Vieni iš dažniausiai importuojamų krovinių į Lietuvą vienaip ar kitaip yra susiję su statybomis, tai – plytos, cementas, gipso plokštės, vidaus bei lauko apdailai skirtos medžiagos, taip pat langai, durys, vartai. Trumpai panagrinėjęs NT situaciją Lietuvoje radau daug prieštaringos informacijos: vieną dieną pateikiama informacija, kad butų ir namų kainos toliau kils, nes paskolos jau pasiekė 1 milijardą litų per mėnesį, o sekančią – kad kilti jau nėra kur, nes pasiekėme lubas ir su tokiais atlyginimais, tokių milžiniškų butų bei namų kainų vidutiniškai uždirbantys žmonės įsigyti negali, tačiau daug NT objektų jau pradėta statyti, todėl plastikinių langų poreikis kol kas išlieka toks pats didelis,...
Šį darbą sudaro 4557 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!