LR 2001 m. Pavojingų krovinių vežimo automobilių, geležinkelio ir vidaus vandenų transportu įstatymas. Jo įtaka Lietuvos tarptautiniam krovinių pervežimo verslui.
Transporto sistemos plėtra – dabarties ir ateities kartų gerovės užtikrinimas, turintis įtakos ne tik laisvam prekių judėjimui, energijos vartojimui, bet ir aplinkai, žmonių sveikatai, saugai ir komfortui. Todėl plėtojant transportą kartu turi būti sprendžiamos ir neigiamo poveikio aplinkai mažinimo problemos. Viena iš sričių, galinčių neigiamai įtakoti aplinką, žmonių sveikatą bei saugą yra pavojingų krovinių vežimas.
Pavojingų krovinių vežimas – viena sudėtingiausių bendros krovinių vežimo sistemos sričių, kuriai keliama bene daugiausia saugos reikalavimų, ir ši sritis yra gana plati. Statistika rodo, kad per mūsų šalies teritoriją kasdien keliauja tūkstančiai tonų pavojingų krovinių, kurie gali sprogti, išsilieti ar kitaip dėl savo savybių kelti pavojų žmogaus sveikatai, aplinkai ar turtui. Apie 50% visų Lietuvoje vežamų krovinių sudaro pavojingi kroviniai, apie 70% visų vežtų pavojingų krovinių sudaro tranzitiniai kroviniai. Didžioji pavojingų krovinių dalis – apie 54 % – Lietuvoje vežama geležinkeliais, apie 25 % vežama automobilių transportu ir apie 1 % – oro transportu. Dėl šios priežasties 1957 metais tarp Europos valstybių buvo sudaryta tarptautinė sutartis dėl pavojingų krovinių tarptautinių vežimų keliais. 1995 metais šios sutarties Susitariančiąja šalimi tapo ir Lietuvos Respublika. Nuo 2000 metų sutarties nuostatos taip pat taikomos vežant pavojingus krovinius keliais šalies viduje. Atsižvelgdama į vis didėjančias pavojingų krovinių vežimo apimtis ir siekdama užtikrinti šios rūšies krovinių vežimo saugą, Lietuvos Respublika prisijungė prie visų tarptautinių konvencijų dėl pavojingų krovinių vežimo tarptautiniais keliais [1.transp.lt] Iki 2001 metų nebuvo įstatymo, reglamentuojančio pavojingų krovinių vežimą Lietuvos Respublikoje visomis transporto rūšimis. Pavojingų krovinių vežimą atskiromis transporto rūšimis iš dalies reglamentavo galiojantys Aviacijos įstatymas, Saugios laivybos įstatymas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto įstatymas, Saugaus eismo automobilių keliais įstatymas bei Lietuvos Respublikos tarptautinės sutartys. [2. aiškinamasis raštas].
Lietuvos Respublikos pavojingų krovinių vežimo įstatymo projekto tikslas – nustatyti pavojingų krovinių vežimo kelių,...
Šį darbą sudaro 1214 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!