1 lentelė Pavojingų krovinių vidaus vežimai kelių transportu pagal krovinių grupes 7p.
2 lentelė Pavojingų krovinių tarptautiniai vežimai kelių transportu 7p.
3 lentelė Pavojingų krovinių vežimas geležinkelių transportu pagal krovinių rūšis 9 p.
4 lentelė Pagrindinių rūšių pavojingų krovinių tvirtinimo rekomendacijos 15p.
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
1 pav. Visų ir pavojingų krovinių vežimo geležinkelio transportu dinamika 9p.
2pav. Pavojingų krovinių vežimą antžeminiu transportu reguliuojančių institucijų 19p.
schema
ĮVADAS
Pavojingųjų krovinių vežimas - viena iš sudėtingiausių ir daugiausia saugos reikalaujanti vežimo sričių, kadangi, įvykus avarijai, kai išbyra ar išsilieja pavojingas krovinys, jis gali patekti į aplinką ir sukelti sunkius padarinius. Daugiausia pavojingųjų krovinių, kaip ir paprastųjų, vežama kelių ir geležinkelių transporto priemonėmis.
Esant Europos Sąjungoje, daug dėmesio skiriama nacionalinių teisės aktų suderinimui su Europos Sąjungos teise, nes Lietuvai, kaip asocijuotai ES narei, būtina vadovautis Europos Sąjungos sprendimų, direktyvų, taisyklių nuostatomis, tarptautinių organizacijų rekomendacijomis, taikyti jų keliamus reikalavimus ne tik tarptautiniams, bet ir nacionaliniams vežimams.
Šiame darbe pateiktas pavojingų krovinių vežimo Lietuvoje esamos padėties įvertinimas, , vežant pavojingus krovinius kelių ir geležinkelių transportu, pateiktas direktyvų ryšys su ADR bei RID taisyklėmis.
Pavojingų krovinių parengimas transportuoti,transportavimas,krovimas,dokumentų tvarkymas-tai ne vienos šalies veiklos sritis,todėl be atskirų šalies įstatymų rengiančių ir leidžiančių institucijų.Šia veikla užsiima ir tarptautinės institucijos.Atsižvelgiant į įvairių transporto rūšių specifiką,jos siekia nustatyti kuo bendresnes pavojingų produktų tarptautinio vežimo taisykles
1. PAVOJINGŲ KROVINIŲ VEŽIMO LIETUVOJE ESAMOS PADĖTIES ĮVERTINIMAS
1.1. PAVOJINGŲ KROVINIŲ VEŽIMĄ REGLAMENTUOJANTYS
TEISĖS AKTAI
Integruojantis Lietuvos transporto sistemai į Europos transporto sistemą, svarbus veiksnys - transporto juridinio reglamentavimo politikos derinimas su tarptautinės transporto teisės reikalavimais. Šiuo metu Lietuvos Respublika arba atskiros jos transporto struktūros yra įstojusios į 10 tarptautinių transporto organizacijų bei konferencijų, prisijungusios prie 9 konvencijų, reglamentuojančių įvairius tarptautinės transporto veiklos aspektus. Tarpvalstybinėmis dvišalėmis ir daugiašalėmis sutartimis užmezgami ryšiai dėl krovinių ir keleivių vežimų tarp susitariančių šalių: tokios sutartys jau pasirašytos su 26 valstybėmis.
Lietuva 1992 m. įstojo į Tarptautinės civilinės aviacijos organizaciją (ICAO) ir naudojasi Čikagos konvencijos 18 priedu pavojingų...
Šį darbą sudaro 5205 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!