10 pav. Mano vadovas reguliariai su manimi diskutuoja apie darbo problemas (%) 22
11 pav. Aš gaunu daugiau informacijos apie verslo procesus, nei gaudavau prieš metus (%) 22
12 pav. Niekas man nedraudžia žiūrėti organizacijoje esantį televizorių (%) 23
13 pav. Informaciją organizacijoje gaunate per formalius kanalus daugiau, nei per neformalius (%) 23
14 pav. Komunikacija organizacijoje pagerėjo per pastaruosius metus (%) 23
15 pav. Organizacijoje darbo klimatas geresnis nei buvo prieš metus (%) 24
16 pav. Aš reguliariai bendrauju su įmonės direktoriumi (%) 24
17 pav. Kiti darbuotojai pažista organizacijos direktorių (%) 24
18 pav. Įmonėje vis dažniau daromi susirinkimai pakalbėti apie iškilusias darbo problemas (%) 25
19 pav. Aš niekada nebijau reikšti savo nuomonės susirinkimo metu (%) 25
20 pav. Aš jaučiuosi laisvai bendraudamas su vadovu apie bet kokias problemas su kuriomis susiduriu (%) 25
ĮVADAS
Komunikacijos kokybė XXI amžiuje tampa vis aktualesnė. Ir nors komunikacijos procese dalyvaujame kasdien, nedaugelis tai daro sėkmingai ir efektyviai. Tiesiog negalime neįvertinti komunikacijos svarbos šiuolaikinės organizacijos vadybai. Vadovas, siekdamas, kad įmonė įgyvendintų numatytus uždavinius ir iškeltus tikslus, turi efektyviai keistis informacija – su darbuotojais, klientais, kitomis svarbiomis organizacijai publikomis. Vidinė komunikacija šiandien laikoma vienu svarbiausių vadybos instrumentų, o tinkamai parengta jos programa padeda ir darbuotojams, ir vadovams, ir akcininkams darniai bei vieningai siekti organizacijos tikslų.
Spartėjant globalizacijos procesui, kiekvienam mūsų reikia sugebėti tinkamai orientuotis multikultūrinėje erdvėje. Tai ypač svarbu verslo žmonėms, kurie plėtoja ryšius su užsienio kompanijomis ir dalyvauja bendruose projektuose su užsienio partneriais. Todėl taip pat svarbūs veiksniai, lemiantys tarpkultūrinės komunikacijos sėkmę.
Komunikacija pagyvina organizacijos struktūrą, prasiskverbia į visas organizacijos veiklos sritis. Ji - žmonių tarpusavio sąveikos ir organizacijos funkcionavimo pagrindas. Jeigu žmonės negalės ar nesugebės pasikeisti informacija, aišku, jog jie negalės ir dirbti drauge, numatyti tikslus bei jų siekti - organizacija nustos gyvavusi. Santykiai tarp organizacijos narių yra labai svarbūs. Tik struktūrinis stabilumas leidžia organizacijai efektyviai veikti, siekiant užsibrėžtų tikslų.
Darbo objektas – komunikacija organizacijoje:...
Šį darbą sudaro 5765 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!