Šiandien jau daugeliui nekelia abejonių, kad tarpusavio santykių procese kultūros taisyklių formavimas yra būtinas, kad didelę reikšmę turi žmonių tarpusavio santykių, profesinės ir valdymo etikos normos. Kiekvienas mūsų norėtume, kad kontaktai su kitais žmonėmis būtų visapusiškai naudingi ir darnūs.
Šiandien daugelio specialybių atstovai, o ypač verslininkai, intensyviai bendrauja su įvairių organizacijų darbuotojais, užsienio partneriais. Verslininkas valdo įmonę, organizuoja jos veiklą ir atsako už jos sėkmę. Pastaroji priklauso ne tik nuo verslininko įgūdžių bei mokėjimo naudotis tam tikrais įrankiais, bet ir gebėjimo priimti sprendimus, remtis visuomenės pripažintomis vertybėmis. Taigi verslininkų veikla ir jos rezultatai imami vertinti ne tik ekonominiu, teisiniu, bet ir etiniu aspektu.
Šiame darbe apžvelgsime ir išanalizuosime UAB “XXX”, jos veiklą, valdymo struktūrą, komunikacijas ir etiką. Įmonė įsikūrė 2003 m. Šilalės mieste. Vėliau įkūrė filialus Šilutėje ir Plungėje. Įmonė teikia mobiliojo ryšio paslaugas ir prekiauja plastikiniais langais.
Darbo objektas: UAB”XXX” komunikacijos ir etika.
Darbo tikslas: UAB “XXX” komunikacijų analizė.
Komunikacija yra suprantama, kaip procesas, kurio metu proceso dalyviai pačiais įvairiausiais būdais pasikeičia informacija, perduodami simbolinius pranešimus. Simboliniai pranešimai perduodami žodžiu ir raštu, kūno judesiais, mimika, gestais ir t.t. Komunikacija visada yra dvipusė – viena pusė siunčia informaciją, kita pusė – ją priima. Siuntėjas informaciją dažniausiai privalo užkoduoti, o gavėjas ją atkoduoja, pavyzdžiui, raštiška informacija yra siunčiama raidėmis sudėliotom gavėjui suprantama tvarka į žinomus žodžius, sakinius. Gavėjas gautą informaciją atkoduoja ją perskaitydamas ir duoda atsakymą, jei reikia. Tai vadinama atgaliniu ryšiu, kuriuo parodoma, kad informacija buvo gauta ir suprasta. Be žodinės komunikacijos informacija gali būti perduota ir be žodžių, tam užtenka ir mimikos, gestų, įvairių kūno judesių. Tačiau gali būti komunikacija ir vienpusė, kai nėra grįžtamojo ryšio. Tokia komunikacija dažniausiai nėra efektyvi.
• girdime, tai ką norime patys girdėti;
• informacijos iškreipia mūsų emocijos;
• nepasitikime kito žmogaus motyvais;
• triukšmas bei kiti trukdymai;
• skiriasi mūsų vertybių sistemos;
• neteisingai suprantame žodžius, kurie turi keletą skirtingų reikšmių;
• nenoriai patys priimame...
Šį darbą sudaro 2244 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!