Kokybės vadyba užtikrina organizacijų procedūrų atitiktį kliento reikalavimams. Ji taip pat padeda susikurti bendrovės vidinių procesų kontrolę - lengviau juos valdyti, vertinti ir gerinti. Tai pirmasis žingsnis nuolatinio verslo gerinimo link.
Įsidiegę kokybės vadybos sistemą, jūs parodote, kad jūsų veikla yra prognozuojama ir įrodote, kad ji gali atitikti kliento reikalavimus. Efektyvi kokybės vadybos sistema padeda užtikrinti kliento poreikių tenkinimą.
Įdiegta ir dokumentais pagrįsta kokybės vadybos sistema leidžia kontroliuoti skirtingus vidinius procesus, apibrėžtus jūsų veiklos apimtyje:
• Padidina veiklos efektyvumą ir sumažina riziką neįvykdyti įsipareigojimų klientams.
• Kokybės vadybos sistema - tai pagrindas, kuris padeda nuolat gerinti vidinius procesus ir padidinti organizacijos galimybes siekiant strateginių tikslų įgyvendinimo.
• Trečios šalies sertifikavimas padeda patikrinti vadybos sistemos atitiktį įvairių tarptautinių ir pramonės šakų standartų reikalavimams.
Bendrovė, dirbanti pagal kokybės vadybos sistemą, dirba produktyviau. Be to, pastebėsite, kad pagerės personalo atsakomybė, motyvacija ir įsipareigojimai. Sertifikuota kokybės vadybos sistema taip pat vis dažniau tampa sutarties sąlyga. Sertifikatas įrodo klientams, kad įmonė turi reikalingas sistemas, padedančias įvykdyti savo įsipareigojimus jiems.
Mano darbo tikslas – teoriškai aprašyti kokybės vadybos sistemą, bei išsiaškinti, kaip praktiškai ši sistema buvo kūriama ir įgyvendinta UAB „Audėjas“.
2. Kokybės vadybos sitema
Kokybės vadybos sistema – vadybos sistema, skirta organizacijos veiklai, susijusiai su kokybe, nukreipti ir valdyti.
Kokybės vadybos sistemos įdiegimas priskiriamas strateginiams organizacijos sprendimams. LST EN ISO 9001:2001 nustato reikalavimus kokybės vadybos sistemoms, kai organizacija siekia įrodyti savo sugebėjimą nuolat tiekti produktą (paslaugą) atitinkantį vartotojo ir atitinkamų reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus; rezultatyviai taikydama šią sistemą, įskaitant jos nuolatinį gerinimą bei vartotojo ir atitinkamų reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų atitikties užtikrinimą; siekia, kad vartotojas būtų kuo daugiau patenkintas.
ISO 9001:2000 sertifikatas įrodo, kad įmonės kokybės vadybos sistema sertifikuota pagal geriausios praktikos standartą ir atitinka jo reikalavimus. Sertifikatas, kurį išdavė trečios šalies sertifikavimo/registravimo organizacija, įtikina klientus, kad jūs įdiegėte reikalingus vidinius procesus, kad įvykdytumėte įsipareigojimus.
Visame pasaulyje pripažįstamas standartas ISO 9001:2000 yra bendrinis. Tai ne produkto standartas,...
Šį darbą sudaro 1644 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!