Atliko: RVn-4/1 gr. stud.
Norint tinkamai įvertinti esamą padėtį klientų aptarnavimo rinkoje būtinas ilgas ir kruopštus klientų išanalizavimas ir suskirstymas siekiant sužinoti klientų pageidavimus ir lūkesčius. Tik tuomet galima būtų imtis tolesnių veiksmų siekiant kuo geriau ir tiksliau juos patenkinti ir įgyvendinti. Tenkindamos savo klientų lūkesčius, bendrovės stengiasi išlaikyti savo klientus kuo ilgiau.
Mano darbo, „Klientų analizė“, tikslas yra nustatyti bendrovės „Top sport“, kurią paėmiau kaip pavyzdį, potencialius klientus. Užduotys – išsiaiškinti bendrovės klientų sudėtį, suskirstyti rinką į segmentus ir nagrinėti įmonės komunikacijos su klientais formas. Problema, kuri bus nagrinėjama šiame referate, yra klientų lūkesčių tenkinimas. Bandysime ieškoti būdų, kuriais bendrovė „Top sport“, galėtų kuo ilgiau išlaikyti savo klientus ir įgyti naujų.
Šis darbas yra suskirstytas i tris dalis: 1 - teorinė, 2 - tiriamoji, 3 – projektinė.
Pirmoje, teorinėje dalyje yra aprašoma kokia gali būti ir kaip nustatoma bendrovės klientų sudėtis, rinkos segmentacija, bendravimo su klientais analizė.
Savo darbo antroje, tiriamojoje dalyje pabandysiu išanalizuoti kas yra lažybų bendrovės „Top sport“ potencialūs klientai. Pabandysiu nustatyti bendrovės klientų sudėtį, suskirstyti pagal rinkos segmentus ir išnagrinėti komunikacijos su klientais formas.
Trečiojoje savo darbo dalyje pabandysiu ieškoti būdų, kaip bendrovei galima būtų išlaikyti kuo ilgiau savo nuolatinius klientus ir pritraukti kuo daugiau naujų.
TEORINĖ DALIS
Klientų sudėties nustatymas
Patyrimas rodo, kad kompanijos padaro didžiausių strateginių klaidų, kai neteisingai nustato savo potencialių klientų sudėtį: nenustatytus klientus paprastai visuomet perima konkurentai. Pagrindinis informacijos šaltinis esamai klientų sudėčiai analizuoti yra operatyvinės ir buhalterinės apskaitos duomenys. Paprastai organizacijoje sukuriama ir nuolat aktualizuojama klientų duomenų bazė, kurioje fiksuojamos klientų charakteristikos: pavadinimai, buveinė, užsakymų asortimentas, realizavimo apimtys, realizacijos įplaukos ir t.t. Tačiau naujiems potencialiems klientams nustatyt daromi išsamesni vienkartiniai rinko tyrimai.
Labiausiai paplitusi vienkartinio rinkos tyrimo priemonė yra anketos. Anketa – tai klausimų seka rinkos tyrimui, į kuriuos atsako esantys arba potencialūs klientai.
Net ir didelės bendrovės neturi specialių padalinių, kad gelėtų savo jėgomis atlikti vienkartinius rinkos tyrimus. Tokie tyrimai...
Šį darbą sudaro 1694 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!