Tyrimai

Kino teartų populiarumo mažėjimo tyrimas

9.0   (2 atsiliepimai)
Kino teartų populiarumo mažėjimo tyrimas 1 puslapis
Kino teartų populiarumo mažėjimo tyrimas 2 puslapis
Kino teartų populiarumo mažėjimo tyrimas 3 puslapis
Kino teartų populiarumo mažėjimo tyrimas 4 puslapis
Kino teartų populiarumo mažėjimo tyrimas 5 puslapis
Kino teartų populiarumo mažėjimo tyrimas 6 puslapis
Kino teartų populiarumo mažėjimo tyrimas 7 puslapis
Kino teartų populiarumo mažėjimo tyrimas 8 puslapis
Kino teartų populiarumo mažėjimo tyrimas 9 puslapis
Kino teartų populiarumo mažėjimo tyrimas 10 puslapis
Kino teartų populiarumo mažėjimo tyrimas 11 puslapis
Kino teartų populiarumo mažėjimo tyrimas 12 puslapis
Kino teartų populiarumo mažėjimo tyrimas 13 puslapis
Kino teartų populiarumo mažėjimo tyrimas 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Bėgant metams keičiasi situacija rinkoje. Į rinką gali įeiti bet kas, tačiau joje pasilieka įgiję ar turintys konkurencinį pranašumą, gebantys efektyviai naudodami marketingo priemones ir veiksmus, nes konkurentai nesnaudžia. Kova dėl klientų ir išlikimo rinkoje bet kuriai įmonei, gali baigtis klientu, pozicijos rinkoje praradimu, o galiausiai ir bankrutavimu. Labai svarbu būti pranašesniam nei konkurentai, juk nuo to priklauso gaunamas pelnas. Todėl pirmiausiai reikėtų išsiaiškinti, kokios priežastys sąlygoja vienos ar kitos paslaugos populiarumą arba nepopuliarumą.
Svarbus šiuolaikinio marketingo bruožas – ne tik konkrečių vartotojų poreikių patenkinimas, bet ir jų problemų kompleksinis sprendimas, remiantis informacija apie vartotojų veiklą, tikslus, pasiekimus ir pageidavimus. Kitaip sakant, svarbu ne vien tik prekė, bet ir santykių tarp prekių ir paslaugų sistema, į kurią ir nukreipta įmonės gamintojų veikla.
Lietuvos kino teatrų populiarumas paskutiniu metu vis mažėja. Žmonės linkę naujus filmus žiūrėti namuose, nes vis daugiau laiko užima darbas, mokslas ir kiti reikalai. Atsirado namų kino teatrų sistemos, kurių garso bei vaizdo kokybę nenusileidžia kino teatruose siūlomai kokybei.
Šiandien į kino teatrą užsukantis žmogus – tai smalsus naujausiais kino filmais besidomintis žiūrovas. Jį traukia įvairiausios siūlomos pramogos, galimybė gerai praleisti laiką, atsipūsti, patirti naujų emocijų. Kino centrai – tai modernūs kultūros ir pramogų kompleksai, traukiantys skirtingų pažiūrų, amžiaus ir pomėgių žmones. Tačiau naujovės pritraukia tik mažą kino mėgėjų dalį, nes pigiau ir geriau naują filmą pažiūrėti namie, negu apsilankyti kino teatre. Dėl tokių buitiškų priežasčių kino teatrų pelnas vis mažėja, organizatoriai stengiasi visais įmanomais būdais pritraukti žiūrovą akcijomis, milžiniškų kino filmų repertuarų, specialiais pasiūlymais. Mes spėjame, kad populiarumo mažėjimą lemia užimtumas, pinigų trūkumas ar tiesiog vartotojui neberiekia tokios paslaugos, nes ji paseno, atsibodo ar kitą.
Mūsų tyrimo tikslas – išsiaiškinti, kodėl sumažėjo kino teatrų populiarumas. Ar tai susiję su žiūrovų nepasitenkinimu, ar su naujų laisvalaikio praleidimo būdų atsiradimų, ar su naujų modernių technologijų atsiradimu, kurios išstumia kino teartus į antrą planą.
Surengti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2290 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS: 2
  • 1. Problemos formavimas 4
  • 2. Tyrimo metodo pasirinkimas 4
  • 3. Anketa 6
  • 4. Tyrimo aprašymas 8
  • 5. Tyrimo rezultatai 13
  • 6. Išvados ir siūlymai 14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (2290 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 15 psl., (2290 ž.)
  • Word failas 154 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt