Yra dvi pagrindinės vidaus degimo variklių rūšys benzininiai ir dyzeliniai. Benzininiai būna su karbiuratorine degalų tiekimo sistema ir inžektorine tiekimo sistema. Tiek dyzeliniuose tiek benzininiuose varikliuose gali būti montuojama propano-butano degalų tiekimo sistema.
Karbiuratorinių ir inžektorinių variklių degalai yra benzinas, kurio garai svarbiausia degiojo mišinio sudėtinė dalis. Benzinas labai kaloringi degalai. Jis gaunamas iš naftos. Pagrindinės benzino savybės yra tokios: tankis, šiluminė vertė (kaloringumas), detonacija garumas ir švarumas. Detonacija apibūdinamas benzino ir oro mišinio polinkis degant detonuoti. Cilindre suslėgtas darbinis mišinys sudega per 20-30 m/s greičiu slėgis cilindre kyla palaipsniui. Tam tikromis sąlygomis (pablogėjus kuro kokybei, perkaitus varikliu, padidėjus uždegimo paskubos kampui ir t.t.) dalis darbinio mišinio sudega labai greitai (2000 m/s) susidaro smūginė banga ir labai pakyla slėgis. Toks darbinio mišinio degimas vadinamas detonacija. Detonacinis degimas neigiamai veikia variklio darbą. Detonacijos požymiai yra tokie: girdimi stiprūs bildesiai variklyje, sumažėja variklio galia, iš slopintuvo pradeda eiti juodi dūmai ir sumažėja variklio galia. Detonacijos metu daug intensyviau dyla variklio detalės. Gali pradegti stūmoklis, lūžti pirštas arba švaistiklis ir t.t. Benzino oktaninis skaičius nurodo jo detonacinį laipsnį. Kuo jis didesnis tuo detonacijos tikimybė mažesne, kad benzinas mažiau detonuotų į jį pilamas etilo skystis, į benziną etilo pilama iki 1 cm3. Benzinas su etilo skysčio priemaiša vadinamas etilenu. Vienam kg benzino sudeginti reikia 15 kg oro. Tokiame kiekyje oro yra reikalingas kiekis deguonies. Tokios sudėties mišinys vadinamas normaliu. Jeigu benzino būna perdaug tokiam kiekiui oro degusis mišinys vadinamas riebiu, o atvirkščiai liesu. Kai paleidžiamas šaltas variklis degusis mišinys į cilindrus tiekiamas mažu greičiu, neapšildomas, todėl didelė dalis benzino susikondensuoja ant cilindrų sienelių, todėl degalų yra tiekiama daugiau.
Karbiuratorinio variklio maitinimo sistemą sudaro: degalų bakas, degalų vamzdeliai, filtras – nusodintuvas, degalų siurblys, degalų smulkusis filtras, oro filtras. Karbiuratorius, įsiurbimo ir išmetimo vamzdeliai ir slopintuvas.
Degalų bakas skirtas tam tikram degalų kiekiui saugoti. Degalų vamzdeliais sujungiami degalų tiekimo...
Šį darbą sudaro 2103 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!