Kursiniai darbai

Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė

10   (1 atsiliepimai)
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 1 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 2 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 3 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 4 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 5 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 6 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 7 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 8 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 9 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 10 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 11 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 12 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 13 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 14 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 15 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 16 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 17 puslapis
Kainos, kaip marketingo komplekso elemento, teorinė analizė 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Įvadas. Kainodaros teoriniai aspektai. Pagrindiniai rezultatai ir išvados

Ištrauka

Šio kursinio darbo tikslas – teoriškai išnagrinėti kainą, kaip marketingo komplekso elementą. Teorinė analizė sudaryta iš keturių dalių, kurių kiekvienoje lyginami skirtingų autorių požiūriai į kainą ir jos nustatymo būdus. Pirmojoje dalyje aptariama kainos samprata ir kainos nustatymo tikslai, apibendrinant autorių požiūrius pateikiami svarbiausi galimi kainodaros tikslai. Antrojoje dalyje apžvelgiami kainą lemiantys veiksniai, ši dalis padalinta į dvi dalis, kuriuose atskirai nagrinėjami vidiniai ir išoriniai veiksniai. Trečiojoje dalyje pristatomos kainų nustatymo strategijos, jos nagrinėjamos atsižvelgiant į įmonės tikslinės auditorijos poreikius ir lūkesčius, įmonės konkurentus bei jų kainodaros strategijas. Ketvirtojoje dalyje pateiki įvairūs kainodaros metodai leidžiantis nustatyti optimalią prekės ar paslaugos kainą.
ABSTRACT
Author of term paper:
Full title of term paper: Price, as element of marketing mix, theoretical analysis
Term paper advisor: Dr. Kristina Zikiene
Presented at: Vytautas Magnus University, Faculty of Economics and Management, Kaunas, 2018
Number of pages: 18
Number of tables: 0
Number of figures: 0
Number of appendixes: 0
This term paper aim is to theoretically analyze price, as an element of marketing mix. Theoretical analysis consists of four parts, each of them presents and compares various authors opinions on price and its determination. The first part deals with conception of price and its purpose, it summarizes different authors viewpoints and presents most important ones. The second part looks into price determination factors, this part is divided into two – internal and external factors. The third part consists of pricing strategies, which are analyzed according to the target audience needs and expectations, the competitors and their pricing strategies. The fourth part presents various pricing methods to determine optimal price.
ĮVADAS
Kaina yra lanksčiausias ir vienintelis pajamas generuojantis marketingo komplekso elementas. Kaina leidžia organizacijai padengti gamybos, rėmimo ir paskirstymo kaštus ir suteikia galimybę gauti pelną. Kasdieniame kontekste kaina yra mainų vertė išreikšta pinigais, tačiau marketingo terpėje kaina yra sudėtingas elementas, kuris turi atspindėti pasiūlą ir paklausą, tiek tikrąją prekės...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4579 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 2
  • SANTRAUKA 3
  • ABSTRACT 4
  • ĮVADAS 5
  • I. KAINODAROS TEORINIAI ASPEKTAI 6
  • 1.1 Kainos samprata ir kainodaros tikslai 6
  • 1.2 Kainą lemiantys veiksniai 8
  • 1.2.1 Vidiniai veiksniai 9
  • 1.2.2 Išoriniai veiksniai 10
  • 1.3 Kainos nustatymo strategijos 12
  • 1.4 Kainodaros metodai 14
  • PAGRINDINIAI REZULTATAI IR IŠVADOS 17
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 18

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
18 psl., (4579 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos kursinis darbas
  • 18 psl., (4579 ž.)
  • Word failas 118 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt