Namų darbai

Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 1 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 2 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 3 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 4 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 5 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 6 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 7 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 8 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 9 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 10 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 11 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 12 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 13 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 14 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 15 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 16 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 17 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 18 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 19 puslapis
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Tyrimo aktualumas. Marketingas užima didelę vietą šiuolaikinėje įmonėje (organizacijoje), kartu yra ir mokymo disciplina. Marketingo žinių ir patirties šiandien reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams. Nors marketingas ir atsirado neseniai jau turi didelę įtaką kiekvienos įmonės vystymosi metu.
Mokantis ar gilinantis į šią discipliną galima dažnai susidurti su marketingo teorijoje vadinamu, marketingo kompleksu. Kompleksą sudaro keturi elementai: prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas. Kiekvienas elementas yra tarpusavyje glaudžiai susiję. Prekė yra tai ką norime parduoti vartotojui. Nustatoma kaina, be jos niekas nežinos kiek prekė kainuoja ir negalės nusipirkti. Paskirstymas rūpinasi, kad prekės pasiektų vartotojus, be šio elemento visa kita marketingo veikla neturi reikšmės. Rėmimas teikia informaciją apie prekės sudėtį, naudą, vartojimą ir žinoma ją reklamuoja, kad žmonės žinotų, jog ši prekė egzistuoja.
Tikslas – suprasti marketingo esmę ir reikšmę įmonės veikloje.
• Suprasti marketingo turinį, reikšmę ir naudingumą.
• Nustatyti marketingo sąsajas su įmonėmis (organizacijomis).
• Išsiaiškinti kaip marketingas gali būti naudingas ir pritaikomas gamyboje, prekyboje ir kitur.
Marketingas kitaip negu daugelis kitų teorijų gimė ne mokslininkų kabinetuose. Jo negalima priskirti prie genialių atradimų. Patirties kaupimas, santykių tarp gamintojo ir vartotojo, kaip gamybos ir rinkos praktikos apibendrinimas tapo pirmaisiais marketingo šaltiniais.1
Marketingas yra plačiai paplitęs kasdieniniame gyvenime ir dažnai yra suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Jo tema jau yra parašyta šimtai ir galbūt tūkstančiai vadovėlių, jį studijuoja ne tik verslo vadybos, bet ir kitų specialybių studentai.
Jį pasitelkia ir visuomeninės, politinės, valstybės valdymo ar net religinės organizacijos bei institucijos.
Taigi, kas yra marketingas?
Senyvo amžiaus pardavėjai, žodį marketingas gali apibūdinti kaip ėjimą į parduotuvę pirkti prekių. Jeigu verslininkui būtų užduotas klausimas, “Kas yra marketingas?” atsakymas gali būti, kad marketingas yra pardavimas, reklama ar perpardavimas. Tai yra marketingo veikla, bet ne apibrėžimas marketingo kaip visumos. Marketingo funkcija yra sujungti pirkėjus ir pardavėjus kartu.2 - teigia Zikmund ir D’amico.
McCarthy ir Perreault į klausimą “Kas yra marketingas?” siūlo tokį atsakymo variantą...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5546 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (5546 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos namų darbas
  • 22 psl., (5546 ž.)
  • Word failas 166 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt