STRATEGIJA - įmonės ilgalaikių tikslų ir uždavinių nustatymas, veiklos krypčių pritaikymas ir išteklių skyrimas šiems uždaviniams įgyvendinti.A. Chandleris (1962)
STRATEGIJA - tai modelis arba planas, kuris nuosekliai integruoja pagrindinius institucijos tikslus, politiką ir veiksmų seką.
STRATEGIJA - institucijos ilgalaikė kryptis ir veiklos ribos, kurios suderina institucijos išteklius su aplinkos pokyčiais, rinka ir klientais, kad būtų patenkinti akcininkų lūkesčiai.
Gynybinė strategija rekomenduojama stabiliai aplinkai. Tai daroma pasirenkant siaurą gaminio nišą, kurioje galima sėkmingai konkuruoti. Ši strategija remiasi kokybe ir efektyvia gamyba, panaudojant biurokratinės organizacijos formą.
Perspektyvinė strategija naudojama dinamiškoje greitai besikeičiančioje aplinkoje. Vystomi nauji produktai naujoms rinkoms. Tokia strategija yra kūrybinga, novatoriška ir rizikinga.
Analitinė strategija naudojama vidutinio stabilumo aplinkoje. Čia organizacija susiduria ir su stabilumu, ir su neapibrėžtumu. Technologijos turi būti efektyvios esant stabiliai aplinkai, bet kartu ir lanksčios priklausomai nuo aplinkos pokyčių.
Reaktyvi strategija nerekomenduojama jokiai įmonei, nes šia veikiama ne pagal aplinkos poreikius, atsiliekant nuo konkurentų. Nėra strategijos, organizacija nepritaikoma prie aplinkos.
Strategija kaip procesas: strategijos analize -> SSGG anlz. ->vizijos prioritetu nust. -> igyvendinimas -> kontrole, vertinimas, koreagavimas.
Procesas: vizijos ir ateities uždavinių apibrėžimas, dabartinės situacijos įvertinimas, strateginis alternatyvų parinkimas, veiklos plano parengimas ir įgyvendinimas.
2. Strateginio valdymo samprata, jo sudėtinės dalys
Valdymas: organizacijos narių darbo planavimas, organizavimas, vadovavimas ir kontrolė, visų organizacijos išteklių panaudojimas iškeltiems organizacijos tikslams siekti.
valdymo funkcijos yra planavimas, organizavimas, vadovavimas, kontrolė.
Valdymas (B.Melnikas) – kryptingas poveikis į tam tikrą objektą įgyvendinant apriori ar tam tikrus tikslus (apriori (lot. – iš pat pradžių) iš anksto nepažinus faktų).
Strateginis valdymas (Strategic Management) – nuolatinis, dinaminis ir nuoseklus procesas, kuriuo remiantis organizacija laiku prisitaiko prie išorės aplinkos pokyčių ir efektyviau panaudoja savo išteklinį potencialą.
Strateginio valdymo proceso rezultate suformuojama ir įgyvendinama strategija - sprendimų visuma, apibrėžianti organizacijos svarbiausius tikslus perspektyvoje ir veiksmus bei priemones tiems tikslams pasiekti.
strateginio valdymo tikslų penki yra svarbiausi:
Nurodyti strateginę kryptį. Nustatant siekiama: 1) nustatyti tikslus; 2) nurodyti, kur sutelkti išteklius ir sugebėjimus; Nustatyti išteklių prioritetus....
Šį darbą sudaro 18337 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!