Aktualumas. Darbo autorius atstovauja nuomone, kad kokybė yra objekto savybių visuma, įgalinanti tenkinti išreikštus ar numatytus vartotojo poreikius.
Standartų parinkimas yra tik viena kokybės valdymo problemos dalis. Nuo aštuntojo dešimtmečio pradžios kokybės valdymas suprantamas kaip įmonės politika, kur klientų norai yra pagrindinė veiklos gairė.
Jų norus patenkinant, tenka ne tik laikytis standartų, bet ir kelti personalo kvalifikaciją, nugalėti inertiškumą bei įpročius.
Savo darbe autorius bandys akcentuoti, kad šiuolaikinės kokybės sistema turi būti orientuota pirmiausia į tai, kaip išvengti paslaugų kokybės prastėjimo (broko), o ne šalinti jį gamybos ciklo pabaigoje. To siekiama pasitelkiant įvairias profilaktines priemones bei tikrinant produkcijos kokybę. Mažų įmonių savininkai ar vykdytojai gaminius tikrina patys.
Prireikus jie sprendžia kaip ištaisyti defektus ir pagerinti kokybę. Gamybai plečiantis reikia įsteigti specialų padalinį (pvz., techninės kontrolės skyrių, kokybės valdymo skyrių ar pan.). Tokie skyriai kiekvienoje didesnėje įmonėje.
Būtent šių skyrių darbe turi būti vadovaujamasi visuotinės kokybės vadybos principais, t.y. turi būti akcentuojamas ne broko išaiškinimas, bet jo atsiradimo priežasčių šalinimas.
Objektas – išoriniai nesėkmės kokybės kaštai.
Darbo tikslas – parengti išorinių nesėkmės kokybės kaštų vertinimo modelį paslaugas teikiančiose organizacijose.
Darbo uždaviniai
1. PROBLEMOS ANALIZĖ
1.1. Išorinių nesekmės kokybės kaštų samprata
Rune M. Moen savo straipsnyje pristato naują prastos kokybės kainos modelį, kuris įgalina produkto ar paslaugos tiekėjui susitelkti ties elementais, kurie iš tikrųjų turi reikšmę jo klientams. Įvestis į modelį yra kliento reikalavimai, ir produkcija yra lauktos prastos kokybės kainos, įvertintos per Taguchi praradimo funkciją.
Pasaulio ekonomikos globalizacijos procesai ir tarptautinės prekybos plėtojimas sąlygoja sparčius kokybės, kaip lemiamo įmonių konkurencingumo elemento, internacionalizavimo procesus. Jie pasireiškia vis platesniu vienodų metodų, principų ir kriterijų taikymu įvairiose šalyse formuojant kokybės politiką, kuriant tarptautines akreditavimo, notifikavimo ir kokybės sertifikavimo sistemas. Neatsitiktinai Lietuvos eksporto plėtros strategijoje ir Nacionalinėje kokybės programoje ypatingas dėmesys skirtas prekių kokybės užtikrinimo sistemai tobulinti bei produktų ir kokybės sistemų šertifikavimui remti [2].
Galima užduoti klausimą koks skirtumas tarp šios standartų grupės ir produktams taikomų dokumentų...
Šį darbą sudaro 8819 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!