Kursiniai darbai

Išorinių nesekmės kaštų vertnimo modelis

9.8   (3 atsiliepimai)
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  1 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  2 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  3 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  4 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  5 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  6 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  7 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  8 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  9 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  10 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  11 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  12 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  13 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  14 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  15 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  16 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  17 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  18 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  19 puslapis
Išorinių nesekmės  kaštų vertnimo modelis  20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Aktualumas. Darbo autorius atstovauja nuomone, kad kokybė yra objekto savybių visuma, įgalinanti tenkinti išreikštus ar numatytus vartotojo poreikius.
Standartų parinkimas yra tik viena kokybės valdymo problemos dalis. Nuo aštuntojo dešimtmečio pradžios kokybės valdymas suprantamas kaip įmonės politika, kur klientų norai yra pagrindinė veiklos gairė.
Jų norus patenkinant, tenka ne tik laikytis standartų, bet ir kelti personalo kvalifikaciją, nugalėti inertiškumą bei įpročius.
Savo darbe autorius bandys akcentuoti, kad šiuolaikinės kokybės sistema turi būti orientuota pirmiausia į tai, kaip išvengti paslaugų kokybės prastėjimo (broko), o ne šalinti jį gamybos ciklo pabaigoje. To siekiama pasitelkiant įvairias profilaktines priemones bei tikrinant produkcijos kokybę. Mažų įmonių savininkai ar vykdytojai gaminius tikrina patys.
Prireikus jie sprendžia kaip ištaisyti defektus ir pagerinti kokybę. Gamybai plečiantis reikia įsteigti specialų padalinį (pvz., techninės kontrolės skyrių, kokybės valdymo skyrių ar pan.). Tokie skyriai kiekvienoje didesnėje įmonėje.
Būtent šių skyrių darbe turi būti vadovaujamasi visuotinės kokybės vadybos principais, t.y. turi būti akcentuojamas ne broko išaiškinimas, bet jo atsiradimo priežasčių šalinimas.
Objektas – išoriniai nesėkmės kokybės kaštai.
Darbo tikslas – parengti išorinių nesėkmės kokybės kaštų vertinimo modelį paslaugas teikiančiose organizacijose.
Darbo uždaviniai
1. PROBLEMOS ANALIZĖ
1.1. Išorinių nesekmės kokybės kaštų samprata
Rune M. Moen savo straipsnyje pristato naują prastos kokybės kainos modelį, kuris įgalina produkto ar paslaugos tiekėjui susitelkti ties elementais, kurie iš tikrųjų turi reikšmę jo klientams. Įvestis į modelį yra kliento reikalavimai, ir produkcija yra lauktos prastos kokybės kainos, įvertintos per Taguchi praradimo funkciją.
Pasaulio ekonomikos globalizacijos proce­sai ir tarptautinės prekybos plėtojimas sąlygo­ja sparčius kokybės, kaip lemiamo įmonių kon­kurencingumo elemento, internacionalizavimo procesus. Jie pasireiškia vis platesniu vienodų metodų, principų ir kriterijų taikymu įvairiose šalyse formuojant kokybės politiką, kuriant tarptautines akreditavimo, notifikavimo ir kokybės sertifikavimo sistemas. Neatsitiktinai Lietuvos eksporto plėtros strategijoje ir Na­cionalinėje kokybės programoje ypatingas dė­mesys skirtas prekių kokybės užtikrinimo sis­temai tobulinti bei produktų ir kokybės sistemų šertifikavimui remti [2].
Galima užduoti klausimą koks skirtumas tarp šios standartų grupės ir produktams taikomų dokumentų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 8819 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 1
  • Įvadas 2
  • 1. PROBLEMOS ANALIZĖ 3
  • 1.1. Išorinių nesekmės kokybės kaštų samprata 3
  • 1.2. Kokybės kaštų vertinimo problemos 5
  • 1.2.1. Išorinių nesekmės kokybės kaštų klasifikavimas 8
  • 1.2.3.Blogos kokybės paslaugų vertinimo problemos 10
  • 1.3.Kokybės įšorinių nesėkmės kokybės vertinimo modelių analizė 11
  • 1.3.1.Išorinės nesekmės kokybės valdymo metodai 15
  • 1.3.2.Kontrolės kaštai ir nesekmės kaštų vertinimo modelis 19
  • 2.TEORINIAI SPRENDIMAI 21
  • 1.4. KOKYBĖS KAŠTŲ KLASIFIKACIJA 23

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
32 psl., (8819 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos kursinis darbas
  • 32 psl., (8819 ž.)
  • Word failas 297 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt