Kursiniai darbai

Internetinis marketingas

10   (1 atsiliepimai)
Internetinis marketingas 1 puslapis
Internetinis marketingas 2 puslapis
Internetinis marketingas 3 puslapis
Internetinis marketingas 4 puslapis
Internetinis marketingas 5 puslapis
Internetinis marketingas 6 puslapis
Internetinis marketingas 7 puslapis
Internetinis marketingas 8 puslapis
Internetinis marketingas 9 puslapis
Internetinis marketingas 10 puslapis
Internetinis marketingas 11 puslapis
Internetinis marketingas 12 puslapis
Internetinis marketingas 13 puslapis
Internetinis marketingas 14 puslapis
Internetinis marketingas 15 puslapis
Internetinis marketingas 16 puslapis
Internetinis marketingas 17 puslapis
Internetinis marketingas 18 puslapis
Internetinis marketingas 19 puslapis
Internetinis marketingas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Dar niekada moderniosios istorijos amžiuje nė viena sritis nesivystė taip greitai, kaip Internetas – bendravimo ir ryšio priemonė, t.y. pasaulinis kompiuterių tinklas, skirtas kolektyviniam informacijos resursų panaudojimui. Per pastarąjį dešimtmetį Internetas pakeitė daugelį verslo sričių, net, atrodytų, taip menkai susijusių su Internetu, kaip aviacija (pigių skrydžių oro bendrovės bilietus parduoda tik Internete ir jų rinkos dalis auga kiekvienais metais) ar mažmeninė prekyba.
• tai – globali virtuali elektroninė rinka, neturinti jokių teritorinių ar laikinų apribojimų, ji leidžia interaktyviai pirkti ir parduoti prekes ir keičia paskirstymo galimybes.
Svarbi Interneto savybė, turinti didelę įtaką tradicinės veiklos transformacijai – interaktyvumas, t.y. galimybė valdyti pranešimo siuntėjo ir gavėjo sąveiką. Šią galimybę marketingo tikslais, skirtingai nei tradiciniame marketinge, galima pritaikyti Internete ir pasauliniame tinkle (angl. World Wide Web) atliekant interaktyvųjį marketingą. Jis išsiskiria tuo, kad kompiuterių tinklais galima susisiekti iš bet kurios pasaulio vietos bet kuriuo metu, taip panaikinant bet kokius apribojimus, susijusius su tradicinėmis rinkos vietomis. Jei tradicinės marketingo priemonės daugiausiai rėmėsi monologu su vartotoju, tai komercinės paslaugos pasauliniame tinkle sudaro sąlygas masiniam interaktyviam dialogui tarp informacijos siuntėjų ir gavėjų. Tokiu būdu komunikacijos modelis „Vienas – daugeliui“ virsta modeliu „Daugelis – daugeliui“, kuriame galimi abipusiai informacijos srautai.
Marketingas Internete – tai visų pirma Interneto technologijų įdiegimas kasdieninėje įmonės marketingo veikloje. Interneto naudojimas marketinge įmonei sukuria daug naujų galimybių ir leidžia pastebimai padidinti veiklos efektyvumą. Nuo tada, kai komercinės organizacijos gavo galimybę prisijungti prie Interneto, jos gali savo klientams ir užsakovams teikti pačios naujausios informacijos apie prekes ir paslaugas, jų kainas, kiekius, pristatymo terminus. Visa tai leidžia dirbti gerokai efektyviau ir pralenkti konkurentus.
• reklamoje;
• ryšiuose su visuomene;
• vartotojų palaikyme;
• plečiant įmonės infrastruktūrą pasitelkiant Internetą;
• didinant pardavimus;
• atliekant marketingo tyrimus.
Integruota marketingo komunikacija yra visapusis komunikacijos planas, apimantis reklamą, pardavimų skatinimą, ryšius su visuomene, tiesioginį marketingą, asmeninį pardavimą ir likusią marketingo komplekso dalį skirtą informacija maksimaliai veikti tarpininkus. Integruotą marketingo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7009 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Marketingo galimybių internete ypatumai 4
  • 2. Marketingo Internete tikslai ir atliekamos funkcijos 6
  • 3. Marketingo Internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimas 9
  • 4. Pagrindinės reklamos Internete formos bei jų privalumai ir trūkumai 15
  • 4.1 Reklama Interneto svetainėse 15
  • 4.2. Reklaminiai skydeliai 18
  • 4.3. Reklama paieškos svetainėse 28
  • 4.4. Nuorodos 31
  • 4.5. Reklama naujienų arba diskusijų grupėse 34
  • 4.6. Reklama elektroniniu paštu 35
  • Išvados 37
  • Literatūros sąrašas 38
  • Priedas 40

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
33 psl., (7009 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 33 psl., (7009 ž.)
  • Word failas 2 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt