Šiuo metu vis daugiau kompanijų bando pereiti nuo tradicinių prekybos būdų prie elektroninių prekybos būdų Internete, vis daugiau stengiamasi padaryti savo verslą kuo labiau elektroninį, nes e-verslo modulių įdiegimas įmonėje (procesų automatizavimas) užtikrina procesų išlaidų sumažinimą, užtikrina didesnį dėmesį klientui ir didesnį procesų greitį.
E-servisas (customer servise): greitas nuoseklus klientų užklausų aptarnavimas, klientų aptarnavimo kaštų sumažinimas, užduočių priskyrimas atitinkamiems darbuotojams, centralizuotas informacijos rinkimas įmonės “žinių” bazei, planavimo, kontrolės ir rezultatų analizės automatizavimas, reagavimo kokybės pagerinimas, palaikymo kaštų sumažinimas.
E-marketingas (marketing management). Centralizuotas klientų aptarnavimo informacijos rinkimas ir analizavimas, informacijos apie konkurentus ir jų produktus rinkimas, naujienų publikavimas web svetainėje, su rinkodara susijusios korespondencijos sistematizavimas ir saugojimas, marketingo akcijos internete.
E-verslo kontaktai (sales force automation). Aktuali informacija pardavimų vadininkams, potencialių klientų “sekimas”, kontaktų palaikymas su esamais klientais, paprastas “direct mail” kampanijų organizavimas, pardavimų automatizavimas, planų pardavėjams paskirstymas, automatizuotas akcijų kontrolės mechanizmas, centralizuotas informacijos rinkimas, informacijos apie klientus ir pardavimus paskirstymas.
E-projektų vadyba (project management). “Vidinių” ir “išorinių” projektų sekimas, tikėtinų pabaigos terminų apskaičiavimas, terminų kontrolė ir eiga laike, priėjimas prie svarbios informacijos, sėkmingų strategijų užtikrinimas.
E-ofiso darbo organizavimas (office automation). Priėjimas prie įmonės struktūrizuotos informacijos bet kuriuo metu (kokybės sistemos dokumentų, taisyklės, instrukcijos, metodikos ir kt.) ir jos kaupimo, kompanijos kontaktų struktūrizavimas, kompanijos “bibliotekos” valdymo sistema.
E-žmogiškųjų resursų vadyba (human resources). Naujų darbuotojų paieška, pretendentų archyvas, prašymų priėmimas per web, išsami informacija apie darbuotojus.
E-logistika: galimybė užsakyti prekes ir atsargines dalis iš bet kurios vietos, automatinis prekės likučio patikrinimas regioniniame arba centriniame sandėlyje, automatinis vidinio važtaraščio išrašymas, jei prekės nerasta sandėliuose, automatinis užsakymas pas tiekėjus, prekių vėlavimo apskaita ir analizė, prekių pateikimo terminų kontrolė.
Ektroninio verslo sprendimai
Taip pat mažmeninės prekybos tinklams aktualūs elektroninio verslo sprendimai skirstomi į dvi pagrindines grupes pagal elektroninio verslo santykiuose dalyvaujančius subjektus:
1. Verslas-vartotojui (business to consumer, trumpinama B2C):
B2C sprendimų grupė apima mažmeninę prekybą internetu, įvairių klientams skirtų paslaugų tiekimą interneto kanalais (electronic customer relationship management,...
Šį darbą sudaro 924 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!