Referatai

Elektroninė komercija

10   (1 atsiliepimai)
Elektroninė komercija 1 puslapis
Elektroninė komercija 2 puslapis
Elektroninė komercija 3 puslapis
Elektroninė komercija 4 puslapis
Elektroninė komercija 5 puslapis
Elektroninė komercija 6 puslapis
Elektroninė komercija 7 puslapis
Elektroninė komercija 8 puslapis
Elektroninė komercija 9 puslapis
Elektroninė komercija 10 puslapis
Elektroninė komercija 11 puslapis
Elektroninė komercija 12 puslapis
Elektroninė komercija 13 puslapis
Elektroninė komercija 14 puslapis
Elektroninė komercija 15 puslapis
Elektroninė komercija 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Turinys:

1. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS SAMPRATA 2
1.1. Elektroninės komercijos sąvoka 2
1.2. Elektroninės komercijos reikalavimai 3
1.3. Elektroninė prekyba 4
2. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS KATEGORIJOS 6
3. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS ĮTAKA 8
4. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS VEIKLA 8
5. NAUDA IŠ ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS 10
5.1 Nauda gamintojams 10
5.2. Nauda didmeninės prekybos įmonėms 11
5.3 Nauda mažmeninės prekybos įmonėms 11
5.4 Nauda paslaugas teikiančioms įmonėms 11
6. Elektroninės komercijos pavyzdžiai 12
IŠVADOS 15
LITERATŪRA 16

Įvadas:


Elektroninę komerciją galima būtų apibrėžti kaip verslo formą, kada šalys bendrauja elektroniniu būdu, be fizinio ryšio. Elektroninė komercija - bendra sąvoka, aprėpianti verslo sandorius, valdomus elektroniniu būdu, naudojant telekomunikacijų tinklus.
Elektroninė komercija yra kurianti, vadovaujanti ir plečianti komercinius santykius internetu. Šis naujas verslas pasižymi sparčiai besiplečiančiomis pasiūlos galimybėmis, didėjančia visuotine konkurencija bei milžiniškais vartotojų lūkesčiais. Visame pasaulyje verslas keičia savo organizacines struktūras bei operacines formas: sena hierarchija pamažu nyksta, mažėja barjerų tarp įmonės klientų ir tiekėjų. Kad būtų įveiktos įsisenėjusios kliūtys, verslo procesai yra reorganizuojami, o į pačią reorganizaciją dažnai įtraukiama visa įmonė, jos partneriai, klientai ir net tiekėjai. Elektroninė komercija yra priemonė sudaryti sąlygas tokiems pasikeitimams bei juos paremti pasauliniu mastu. Ji leidžia įmonėms efektyviau ir lanksčiau atlikti vidaus operacijas, artimiau dirbti su tiekėjais bei jautriau reaguoti į klientų poreikius ir lūkesčius.
Sėkmingi elektroninės komercijos sumanymai gali apimti pirkimus, plėtrą ir produktų projektavimą, vadovavimą produkcijai ar gamybos rinkodarą, pardavimus, aptarnavimą, bendradarbiavimą versle, produktų platinimą, mokslinius tyrimus, informacijos skleidimą, komercinių bendruomenių steigimą, mokymą, renginius ir dar daug kitų verslo sferų. Pateiksiu keletą elektroninės komercijos veiklos pavyzdžių:
vartotojai apie produktus daugiau sužino internete prieš pirkdami juos "realiame pasaulyje";
vartotojai užsisako produktus tinklu ir juos gauna visuomeniniu pristatymu (paštu) ar per internetą;
studentai dalyvauja nuotolinio mokymo programose internete (on-line) ir taip gauna išsilavinimą ar įgyja profesiją;
piliečiai, tinklu bendraudami su valstybės institucijomis, pakeičia savo vairuotojo pažymėjimus, registruoja automobilius, moka mokesčius, prašo leidimų statybai ar dalyvauja kituose procesuose;
firmos parduoda produktus ar paslaugas vartotojams arba kitoms firmoms;
firmos randa tinkle projektus arba atsisiunčia elektroninius failus (vaizdelius, duomenis, įrašus arba tekstinius failus) per internetą;
firmos teikia techninę informaciją arba klientus aptarnauja 24 valandas per dieną 7 dienas per savaitę;
internete pateikiama informacija apie pramogas ir kitus įvykius;
vyriausybė ir jos institucijos apdoroja prašymus ir pasiūlymus ir kitus internete pateiktus dokumentus.
Elektroninė komercija pakeitė pačios prekybos sampratą:
elektroninė komercija gerina įmonių organizacinę ir vadybos kontrolę;
lengvina transakcijų sudarymą, mažina jų vykdymo išlaidas tiekėjams ir vartotojams;
plečia vartotojų rinkas suteikiant didesnę pasirinkimo galimybę;
teikia išsamią informaciją vartotojams, gerina paslaugų teikimą ir kita.

Ištrauka

Elektroninę komerciją galima būtų apibrėžti kaip verslo formą, kada šalys bendrauja elektroniniu būdu, be fizinio ryšio. Elektroninė komercija - bendra sąvoka, aprėpianti verslo sandorius, valdomus elektroniniu būdu, naudojant telekomunikacijų tinklus.
Elektroninė komercija yra kurianti, vadovaujanti ir plečianti komercinius santykius internetu. Šis naujas verslas pasižymi sparčiai besiplečiančiomis pasiūlos galimybėmis, didėjančia visuotine konkurencija bei milžiniškais vartotojų lūkesčiais. Visame pasaulyje verslas keičia savo organizacines struktūras bei operacines formas: sena hierarchija pamažu nyksta, mažėja barjerų tarp įmonės klientų ir tiekėjų. Kad būtų įveiktos įsisenėjusios kliūtys, verslo procesai yra reorganizuojami, o į pačią reorganizaciją dažnai įtraukiama visa įmonė, jos partneriai, klientai ir net tiekėjai. Elektroninė komercija yra priemonė sudaryti sąlygas tokiems pasikeitimams bei juos paremti pasauliniu mastu. Ji leidžia įmonėms efektyviau ir lanksčiau atlikti vidaus operacijas, artimiau dirbti su tiekėjais bei jautriau reaguoti į klientų poreikius ir lūkesčius.
• firmos randa tinkle projektus arba atsisiunčia elektroninius failus (vaizdelius, duomenis, įrašus arba tekstinius failus) per internetą;
• firmos teikia techninę informaciją arba klientus aptarnauja 24 valandas per dieną 7 dienas per savaitę;
• internete pateikiama informacija apie pramogas ir kitus įvykius;
• vyriausybė ir jos institucijos apdoroja prašymus ir pasiūlymus ir kitus internete pateiktus dokumentus.
Elektroninė komercija pakeitė pačios prekybos sampratą:
• elektroninė komercija gerina įmonių organizacinę ir vadybos kontrolę;
• lengvina transakcijų sudarymą, mažina jų vykdymo išlaidas tiekėjams ir vartotojams;
• plečia vartotojų rinkas suteikiant didesnę pasirinkimo galimybę;
• teikia išsamią informaciją vartotojams, gerina paslaugų teikimą ir kita.
1.2. Elektroninės komercijos reikalavimai
Elektroninė komercija, kaip moderni komunikacinė prekių ir paslaugų pardavimo forma, savo elektroninėmis priemonėmis kelia ypatingus reikalavimus (Sūdžius, V., 2002, psl.245-246):
▪ Džiuginti vartotojus mėgėjus, o profesionalams sukurti dalykinę atmosferą;
▪ Užtikrinti vartotojui kuo didesnes pasirinkimo alternatyvas;
▪ Sudaryti galimybę derėtis, dalyvauti aukcionuose, konkursuose, žaidimuose;
▪ Leisti vartotojui pareikšti savo nuomonę, siūlyti priemones, kuriomis būtų galima geriau tvarkyti tinklapį ir teikti informaciją;
▪ Ugdyti vartotojų ir partnerių pasitikėjimą teikiamos informacijos patikimumu;
▪ Droviems vartotojams sudaryti geras sąlygas netiesiogiai bendrauti, domėtis, svarstyti ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2295 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS SAMPRATA 2
  • 1.1. Elektroninės komercijos sąvoka 2
  • 1.2. Elektroninės komercijos reikalavimai 3
  • 1.3. Elektroninė prekyba 4
  • 2. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS KATEGORIJOS 6
  • 3. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS ĮTAKA 8
  • 4. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS VEIKLA 8
  • 5. NAUDA IŠ ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS 10
  • 5.1 Nauda gamintojams 10
  • 5.2. Nauda didmeninės prekybos įmonėms 11
  • 5.3 Nauda mažmeninės prekybos įmonėms 11
  • 5.4 Nauda paslaugas teikiančioms įmonėms 11
  • 6. Elektroninės komercijos pavyzdžiai 12
  • IŠVADOS 15
  • LITERATŪRA 16
Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (2295 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos referatas
  • 16 psl., (2295 ž.)
  • Word failas 1 MB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Internetas – verslui (e-komercija, e-atsiskaitymai, e-marketingas)

Internetas – verslui (e-komercija, e-atsiskaitymai, e-marketingas) Vadyba
Peržiūrėti darbą

Elektroninė komercija (11)

Elektroninė komercija (11) Vadyba
Peržiūrėti darbą

Elektroninė komercija ir nekilnojamas turtas

Elektroninė komercija ir nekilnojamas turtas Vadyba
Peržiūrėti darbą

Elektroninio verslo modeliai. Elektroninė bankininkystė

Elektroninio verslo modeliai. Elektroninė bankininkystė Vadyba
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą