Referatai

Elektroninė-internetinė prekyba

10   (2 atsiliepimai)
Elektroninė-internetinė prekyba 1 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 2 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 3 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 4 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 5 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 6 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 7 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 8 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 9 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 10 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 11 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 12 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 13 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 14 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 15 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 16 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 17 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 18 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 19 puslapis
Elektroninė-internetinė prekyba 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Manau, kad po kelerių metų e-prekyba daugeliui pasaulio gyventojų taps kasdienybe ir galbūt virtualioje erdvėje galėsime apsipirkinėti ne pavienėse e-parduotuvėse, o didžiuosiuose virtualiuose prekybos centruose. Todėl savo kursiniame darbe analizuosiu su kokiomis problemomis susiduriama plečiant e-prekybą, kodėl vienose šalyse virtualioje erdvėje apsiperka daugybė žmonių, o kitose tik keletas.
Tyrimo tikslas: sukurti e-prekybos modelį, kuris leistų efektyviau plėtoti elektroninės komercijos veiklą.
3. Išnagrinėti elektroninės komercijos situaciją Lietuvoje;
4. Išanalizuoti kokie veiksniai stabdo elektroninę komerciją;
5. Išanalizuoti egzistuojančius elektroninės prekybos plėtros modelius;
6. Atlikti Lietuvos elektroninių parduotuvių atstovų bei vartotojų apklausą, pagal iš anksto sudarytą klausimyną, siekiant identifikuoti elektroninės komercijos plėtrą stabdančius veiksnius;
7. Sukurti elektroninę parduotuvę;
8. Remiantis išnagrinėta literatūra bei atliktų tyrimų rezultatais sudaryti elektroninės prekybos plėtros modelį;
9. Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Tyrimo metodai: mokslinės literatūros studijavimas, Lietuvos e-parduotuvių atstovų ir vartotojų anketinės apklausos tyrimas bei e-komercijos veiklos stebėjimas.
Problematika
Elektroninė prekyba yra išsiplėtojusi visame pasaulyje. Ypatingai elektroninės parduotuvės sėkminfai gyvuoja Amerikoje, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje. Tačiau Lietuva bei kitos valstybės naujokės ES negali puikuotis gerais rodikliais šioje srityje. Remiantis Eurostat duomenimis Lietuva, Rumunija, Bulgarija, Kipras, Latvija, Estija, Vengrija pagal šalies gyventojų interneto naudojimą apsipirkinėti internete yra labai žemose pozicijose, nesiekia net 20% (generalinė aibė visi šalies gyventojai). Ypatingai žemoje pozicijoje yra Lietuva, kuri siekia tik 8 %, todėl galime teigti, kad Lietuvoje internetas yra naudojamas dažniausiai kitiems tikslams, bet ne apipirkti virtualioje erdvėje. Šios paminėtos šalys yra Europos Sąjungos naujokės:
Valstybė
Metai, kada įstojo į ES
Šalies gyventojai, kurie internetą naudoja ap sipirkimams virtualioje erdvėje, dydis išreikštas procentais % (generalinė aibė visi šalies gyventojai, 2009 metai)
Lietuva
2004 metai
8%
Latvija
2004 metai
18%
Estija
2004 metai
17%
Rumunija
2007 metai
3%
Bulgarija
2007 metai
5%
Kipras
2004 metai
16%
Vengrija
2004 metai
16%
Europos Sąjungos senbūvės: Danija, Vokietija, Liuksemburgas, Nyderlandai, Austrija, Prancūzija, Airija, Jungtinė Karalystė, pasižymi aukštais rodikliais elektroninės prekybos srityje. Šiose valstybėse beveik 50 % visų gyventojų internetą naudoja ne įvairiam laisvalaikiui ir pan., bet apsipirkinėti virtualioje erdvėje. Šios valstybės ES narės yra:
Valstybė
Metai, kada įstojo į ES
Šalies gyventojai, kurie internetą naudoja ap sipirkimams...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5463 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (5463 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos referatas
  • 26 psl., (5463 ž.)
  • Word failas 798 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt