Manau, kad po kelerių metų e-prekyba daugeliui pasaulio gyventojų taps kasdienybe ir galbūt virtualioje erdvėje galėsime apsipirkinėti ne pavienėse e-parduotuvėse, o didžiuosiuose virtualiuose prekybos centruose. Todėl savo kursiniame darbe analizuosiu su kokiomis problemomis susiduriama plečiant e-prekybą, kodėl vienose šalyse virtualioje erdvėje apsiperka daugybė žmonių, o kitose tik keletas.
Tyrimo tikslas: sukurti e-prekybos modelį, kuris leistų efektyviau plėtoti elektroninės komercijos veiklą.
3. Išnagrinėti elektroninės komercijos situaciją Lietuvoje;
4. Išanalizuoti kokie veiksniai stabdo elektroninę komerciją;
5. Išanalizuoti egzistuojančius elektroninės prekybos plėtros modelius;
6. Atlikti Lietuvos elektroninių parduotuvių atstovų bei vartotojų apklausą, pagal iš anksto sudarytą klausimyną, siekiant identifikuoti elektroninės komercijos plėtrą stabdančius veiksnius;
7. Sukurti elektroninę parduotuvę;
8. Remiantis išnagrinėta literatūra bei atliktų tyrimų rezultatais sudaryti elektroninės prekybos plėtros modelį;
9. Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Tyrimo metodai: mokslinės literatūros studijavimas, Lietuvos e-parduotuvių atstovų ir vartotojų anketinės apklausos tyrimas bei e-komercijos veiklos stebėjimas.
Problematika
Elektroninė prekyba yra išsiplėtojusi visame pasaulyje. Ypatingai elektroninės parduotuvės sėkminfai gyvuoja Amerikoje, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje. Tačiau Lietuva bei kitos valstybės naujokės ES negali puikuotis gerais rodikliais šioje srityje. Remiantis Eurostat duomenimis Lietuva, Rumunija, Bulgarija, Kipras, Latvija, Estija, Vengrija pagal šalies gyventojų interneto naudojimą apsipirkinėti internete yra labai žemose pozicijose, nesiekia net 20% (generalinė aibė visi šalies gyventojai). Ypatingai žemoje pozicijoje yra Lietuva, kuri siekia tik 8 %, todėl galime teigti, kad Lietuvoje internetas yra naudojamas dažniausiai kitiems tikslams, bet ne apipirkti virtualioje erdvėje. Šios paminėtos šalys yra Europos Sąjungos naujokės:
Valstybė
Metai, kada įstojo į ES
Šalies gyventojai, kurie internetą naudoja ap sipirkimams virtualioje erdvėje, dydis išreikštas procentais % (generalinė aibė visi šalies gyventojai, 2009 metai)
Lietuva
2004 metai
8%
Latvija
2004 metai
18%
Estija
2004 metai
17%
Rumunija
2007 metai
3%
Bulgarija
2007 metai
5%
Kipras
2004 metai
16%
Vengrija
2004 metai
16%
Europos Sąjungos senbūvės: Danija, Vokietija, Liuksemburgas, Nyderlandai, Austrija, Prancūzija, Airija, Jungtinė Karalystė, pasižymi aukštais rodikliais elektroninės prekybos srityje. Šiose valstybėse beveik 50 % visų gyventojų internetą naudoja ne įvairiam laisvalaikiui ir pan., bet apsipirkinėti virtualioje erdvėje. Šios valstybės ES narės yra:
Valstybė
Metai, kada įstojo į ES
Šalies gyventojai, kurie internetą naudoja ap sipirkimams...
Šį darbą sudaro 5463 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!