Referatai

Elektroninė prekybos samprata, formos bei elektroninės parduotuvės

10   (1 atsiliepimai)
Elektroninė prekybos samprata, formos bei elektroninės parduotuvės 1 puslapis
Elektroninė prekybos samprata, formos bei elektroninės parduotuvės 2 puslapis
Elektroninė prekybos samprata, formos bei elektroninės parduotuvės 3 puslapis
Elektroninė prekybos samprata, formos bei elektroninės parduotuvės 4 puslapis
Elektroninė prekybos samprata, formos bei elektroninės parduotuvės 5 puslapis
Elektroninė prekybos samprata, formos bei elektroninės parduotuvės 6 puslapis
Elektroninė prekybos samprata, formos bei elektroninės parduotuvės 7 puslapis
Elektroninė prekybos samprata, formos bei elektroninės parduotuvės 8 puslapis
Elektroninė prekybos samprata, formos bei elektroninės parduotuvės 9 puslapis
Elektroninė prekybos samprata, formos bei elektroninės parduotuvės 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Elektroninė prekyba, tai viena iš sparčiausiai besiplečiančių prekybos formų, kurios dėka kiekvienas žmogus turėdamas kompiuterį ir galimybe naudotis internetu, gali tiesiogiai dalyvauti prekybos procese. Nesvarbu kur bebūtum, elektroninė prekyba aprėpia visą pasaulį.
Elektroninės komercijos principų taikymas priklauso ir nuo įmonės pardavėjos, ir nuo pirkėjo pasirengimo naudoti modernias prekybos ir atsiskaitymo už produktą technologijas. Pardavėjo veiklą šioje srityje riboja finansinės galimybės, o vartotoją konservatyvumas ir psichologiniai barjerai. Sparčiais tempais pastarųjų keletą metų kinta būdai ir priemonės, kuriais įmonės vykdo savo verslą, perka – parduoda, teikia paslaugas, bendrauja su savo tiekėjais ir pirkėjais. Čia svarbiausia – idėjos, inovacija ir kūrybiškumas. Praktinis elektroninių sprendimų pranašumo panaudojimas sudaro galimybes sukurti papildomą naudą ir vartotojui ir elektroninių sprendimų teikėjui bei kitoms su tuo susijusioms šalims.
Mano drabo tikslas – susipažinti su elektroninės prekybos samprata, aptarti šios prekybos rūšies tipus.
E-prekyba dažniausiai apibrėžiama kaip įprastinių verslo procedūrų ir operacijų automatizacija ir perkėlimas į virtualią erdvę. Toks procesas gerokai padidina verslo efektyvumą ir supaprastina kasdienius rutiniškus darbus. Daugelis verslininkų laiko internetą ir e-komerciją tik patogesniu būdu realizuoti savo prekes vietinėje rinkoje.
Elektroninė komercija apibūdinama kaip prekybinių santykių forma, kurioje tarpusavyje susijusios šalys sąveikauja elektroninių būdu naudodamos informacines technologijas. Elektroninės komercijos objektas - visų ūkinių komercinių, finansinių ir atsiskaitymo santykių, susijusių su tarptautinių ir vietinių sandorių sudarymu, vykdymu ir kontrole, visuma, palaikoma moderniomis ryšio priemonėmis.
• plečia vartotojų rinkas suteikiant didesnę pasirinkimo galimybę;
• teikia išsamią informaciją vartotojams, gerina paslaugų teikimą ir kita.
Komercija internetu pradėta plėtoti palyginti neseniai, tačiau žmonėms visame pasaulyje ji jau tapo įprastu reiškiniu. Internautai renkasi internetą kelionių, draudimo, informacinėms ir kitoms paslaugoms ir pirkdami knygas, drabužius, kompiuterių programines naudmenas bei kitas prekes todėl, kad tai yra patogus ir gan greitas pirkimo būdas. Tačiau tai ne vienintelis pirkimo internetu privalumas. Elektroninėse parduotuvėse siūlomas prekes ir paslaugas galima pirkti bet kuriuo paros metu ir iš bet kurio pasaulio taško. Taigi galima pirkti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1460 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1 Įvadas 3
  • 2 Elektroninės prekybos samprata 4
  • 3 Elektroninės prekybos formos 6
  • 3.1 Elektroninė parduotuvė 6
  • 3.2 Elektroninė birža 7
  • 3.3 Elektroniniai aukcionai 7
  • 4 Išvados 9
  • 5 Literatūra 10

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (1460 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos referatas
  • 10 psl., (1460 ž.)
  • Word failas 100 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt