Elektroninė prekyba, tai viena iš sparčiausiai besiplečiančių prekybos formų, kurios dėka kiekvienas žmogus turėdamas kompiuterį ir galimybe naudotis internetu, gali tiesiogiai dalyvauti prekybos procese. Nesvarbu kur bebūtum, elektroninė prekyba aprėpia visą pasaulį.
Elektroninės komercijos principų taikymas priklauso ir nuo įmonės pardavėjos, ir nuo pirkėjo pasirengimo naudoti modernias prekybos ir atsiskaitymo už produktą technologijas. Pardavėjo veiklą šioje srityje riboja finansinės galimybės, o vartotoją konservatyvumas ir psichologiniai barjerai. Sparčiais tempais pastarųjų keletą metų kinta būdai ir priemonės, kuriais įmonės vykdo savo verslą, perka – parduoda, teikia paslaugas, bendrauja su savo tiekėjais ir pirkėjais. Čia svarbiausia – idėjos, inovacija ir kūrybiškumas. Praktinis elektroninių sprendimų pranašumo panaudojimas sudaro galimybes sukurti papildomą naudą ir vartotojui ir elektroninių sprendimų teikėjui bei kitoms su tuo susijusioms šalims.
Mano drabo tikslas – susipažinti su elektroninės prekybos samprata, aptarti šios prekybos rūšies tipus.
E-prekyba dažniausiai apibrėžiama kaip įprastinių verslo procedūrų ir operacijų automatizacija ir perkėlimas į virtualią erdvę. Toks procesas gerokai padidina verslo efektyvumą ir supaprastina kasdienius rutiniškus darbus. Daugelis verslininkų laiko internetą ir e-komerciją tik patogesniu būdu realizuoti savo prekes vietinėje rinkoje.
Elektroninė komercija apibūdinama kaip prekybinių santykių forma, kurioje tarpusavyje susijusios šalys sąveikauja elektroninių būdu naudodamos informacines technologijas. Elektroninės komercijos objektas - visų ūkinių komercinių, finansinių ir atsiskaitymo santykių, susijusių su tarptautinių ir vietinių sandorių sudarymu, vykdymu ir kontrole, visuma, palaikoma moderniomis ryšio priemonėmis.
• plečia vartotojų rinkas suteikiant didesnę pasirinkimo galimybę;
• teikia išsamią informaciją vartotojams, gerina paslaugų teikimą ir kita.
Komercija internetu pradėta plėtoti palyginti neseniai, tačiau žmonėms visame pasaulyje ji jau tapo įprastu reiškiniu. Internautai renkasi internetą kelionių, draudimo, informacinėms ir kitoms paslaugoms ir pirkdami knygas, drabužius, kompiuterių programines naudmenas bei kitas prekes todėl, kad tai yra patogus ir gan greitas pirkimo būdas. Tačiau tai ne vienintelis pirkimo internetu privalumas. Elektroninėse parduotuvėse siūlomas prekes ir paslaugas galima pirkti bet kuriuo paros metu ir iš bet kurio pasaulio taško. Taigi galima pirkti...
Šį darbą sudaro 1460 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!