Komercinė veikla apima visus su prekių bei paslaugų realizavimu susijusius procesus, pradedant rinkos tyrimu, prekių pirkimu, jų sandėliavimu, reikalingo kapitalo parūpinimu bei jo tinkamumu investavimui ir baigiant pirkėjų ir lankytojų aptarnavimu, jų paklausos tenkinimu.
Dabartiniais technologijų laikais, kuomet žmonių gyvenime vis didesnę reikšmę užima kompiuteris bei internetas, šalia tradicinės komercijos atsiranda ir virtualios komercijos forma, tai yra elektroninė komercija. Tai yra suprantama kaip komercinės veiklos vykdymas, pasitelkiant elektronines priemones arba plačiąja prasme – prekių pirkimas ar pardavimas internetu.
JAV ir Europoje internetinės parduotuvės jau yra populiarus reiškinys, turintis didelę reikšmę žmonių gyvenime – leidžiantis taupant laiką bei pinigus įsigyti prekes bei paslaugas. Ir nors internetinė prekyba pasaulyje jau tapo įprastu žmonėms dalyku, tačiau Lietuvoje ji yra tik kūrimosi stadijoje ir dar tik pradeda įsibėgėti. Seniau, vos tik atsirado tokia prekybos forma, ji buvo laikoma daugiau bandymu ar žaidimu, nei rimtu verslu. O dabar jau kuriasi atskiros įmonės, kurių veikla remiasi vien tik internetiniais pardavimais. Tai rodo, jog ir Lietuvoje jau susikūrė pagrindinis internetinės prekybos vartotojų srautas ir atsirado tokiam verslui reikalinga infrastruktūra ir dabar internetinė prekyba turi dideles galimybes užkariauti didesnes rinkas ir toliau plėstis.
Savo darbe aptarsime pirmiausia teorinę dalį, paaiškinančią elektroninės komercijos sampratą, struktūrą bei formas. Antroje darbo dalyje išnagrinėsime internetinių parduotuvių padėtį Lietuvoje, pagrindinius trūkumus ir privalumus bei ateities prognozes.
Elektroninė komercija - tai labai neseniai pradėtas vartoti terminas ir dėl to sunku rasti tikslų ir visuotinai priimtą jo apibrėžimą. Elektroninę komerciją galima būtų apibrėžti kaip verslo formą, kada šalys bendrauja elektroniniu būdu, naudodamos telekomunikacijų tinklus. Ji apima visas santykių, susijusių su tarptautinių ir nacionalinių sandorių sudarymu elektroniniu būdu, rūšis: pirkimą, pardavimą, tiekimą, užsakymus, reklamą, konsultavimą, įvairius susitarimus bei dalykinio bendradarbiavimo formas. Elektroninė komercija pagrįsta elektroniniu informacijos (teksto, vaizdo, garso) apdorojimu ir persiuntimu bei apima daug veiklų – elektroninę prekybą prekėmis ir paslaugomis, skaitmeninės informacijos pristatymą elektroninio ryšio priemonėmis, elektroninę prekyba...
Šį darbą sudaro 5170 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!