Referatai

Elektroninė komercija Lietuvoje

9.6   (2 atsiliepimai)
Elektroninė komercija Lietuvoje 1 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 2 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 3 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 4 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 5 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 6 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 7 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 8 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 9 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 10 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 11 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 12 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 13 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 14 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 15 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 16 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 17 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 18 puslapis
Elektroninė komercija Lietuvoje 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Komercinė veikla apima visus su prekių bei paslaugų realizavimu susijusius procesus, pradedant rinkos tyrimu, prekių pirkimu, jų sandėliavimu, reikalingo kapitalo parūpinimu bei jo tinkamumu investavimui ir baigiant pirkėjų ir lankytojų aptarnavimu, jų paklausos tenkinimu.
Dabartiniais technologijų laikais, kuomet žmonių gyvenime vis didesnę reikšmę užima kompiuteris bei internetas, šalia tradicinės komercijos atsiranda ir virtualios komercijos forma, tai yra elektroninė komercija. Tai yra suprantama kaip komercinės veiklos vykdymas, pasitelkiant elektronines priemones arba plačiąja prasme – prekių pirkimas ar pardavimas internetu.
JAV ir Europoje internetinės parduotuvės jau yra populiarus reiškinys, turintis didelę reikšmę žmonių gyvenime – leidžiantis taupant laiką bei pinigus įsigyti prekes bei paslaugas. Ir nors internetinė prekyba pasaulyje jau tapo įprastu žmonėms dalyku, tačiau Lietuvoje ji yra tik kūrimosi stadijoje ir dar tik pradeda įsibėgėti. Seniau, vos tik atsirado tokia prekybos forma, ji buvo laikoma daugiau bandymu ar žaidimu, nei rimtu verslu. O dabar jau kuriasi atskiros įmonės, kurių veikla remiasi vien tik internetiniais pardavimais. Tai rodo, jog ir Lietuvoje jau susikūrė pagrindinis internetinės prekybos vartotojų srautas ir atsirado tokiam verslui reikalinga infrastruktūra ir dabar internetinė prekyba turi dideles galimybes užkariauti didesnes rinkas ir toliau plėstis.
Savo darbe aptarsime pirmiausia teorinę dalį, paaiškinančią elektroninės komercijos sampratą, struktūrą bei formas. Antroje darbo dalyje išnagrinėsime internetinių parduotuvių padėtį Lietuvoje, pagrindinius trūkumus ir privalumus bei ateities prognozes.
Elektroninė komercija - tai labai neseniai pradėtas vartoti terminas ir dėl to sunku rasti tikslų ir visuotinai priimtą jo apibrėžimą. Elektroninę komerciją galima būtų apibrėžti kaip verslo formą, kada šalys bendrauja elektroniniu būdu, naudodamos telekomunikacijų tinklus. Ji apima visas santykių, susijusių su tarptautinių ir nacionalinių sandorių sudarymu elektroniniu būdu, rūšis: pirkimą, pardavimą, tiekimą, užsakymus, reklamą, konsultavimą, įvairius susitarimus bei dalykinio bendradarbiavimo formas. Elektroninė komercija pagrįsta elektroniniu informacijos (teksto, vaizdo, garso) apdorojimu ir persiuntimu bei apima daug veiklų – elektroninę prekybą prekėmis ir paslaugomis, skaitmeninės informacijos pristatymą elektroninio ryšio priemonėmis, elektroninę prekyba...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5170 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • I. Elektroninės komercijos samprata 4
  • Elektroninės komercijos dalyviai 5
  • Elektroninės komercijos kategorijos 5
  • Elektroninės komercijos formos 6
  • Atsiskaitymo už pirkimus internetu būdai 7
  • II. Internetinė prekyba Lietuvoje 9
  • Prekybos internetu padėtis Lietuvoje 9
  • Prekybos internete privalumai ir trūkumai 11
  • Elektroninės parduotuvės Lietuvoje 14
  • Internetinės prekybos prognozės 17
  • Išvados 18
  • Literatūra 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (5170 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos referatas
  • 19 psl., (5170 ž.)
  • Word failas 150 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt