Referatai

Informaciniai mokymo metodai

10   (3 atsiliepimai)
Informaciniai mokymo metodai 1 puslapis
Informaciniai mokymo metodai 2 puslapis
Informaciniai mokymo metodai 3 puslapis
Informaciniai mokymo metodai 4 puslapis
Informaciniai mokymo metodai 5 puslapis
Informaciniai mokymo metodai 6 puslapis
Informaciniai mokymo metodai 7 puslapis
Informaciniai mokymo metodai 8 puslapis
Informaciniai mokymo metodai 9 puslapis
Informaciniai mokymo metodai 10 puslapis
Informaciniai mokymo metodai 11 puslapis
Informaciniai mokymo metodai 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reikia pabrėžti, kad pedagogikos mokslininkai mokymo metodų modernizavimą sieja su bendrojo lavinimo mokyklai keliamų uždavinių keitimu, būtent su tuo, kad reikia ne tik suteikti mokiniams šiuolaikinių žinių, bet ir formuoti jų savarankiško darbo įgūdžius, poreikį nuolat savarankiškai lavintis.
Tyrimo objektas: Informaciniai mokymo metodai.
Tyrimo tikslai: Apibūdinti informacinius mokymo metodus.
Tyrimo uždaviniai:
Parodyti informacinių mokymo metodų įvairumą.
Ištirti mokymo metodų derinimo galimybes mokymo procese.
Apibūdinti informacinius mokymo metodus kaip įdomesnį žinių perteikimo būdą.
Tyrimo metodai: Mokslinės literatūros apžvalga.
„Mokymo metodas – tai pasikartojančių mokytojo veiksmų modelis, kuris gali būti taikomas dėstant įvairius dalykus, būdingas daugiau negu vienam mokytojui ir svarbus išmokimui.“ (Gage N.L., Berliner D.C. 1994)
1. Mokymo metodų klasifikacija
Apibrėžus metodą, imami skaičiuoti konkretūs mokymo metodai. Daugelyje literatūros šaltinių (Rajeckas, Komenskis ir kt.) konkretūs metodai tapačiai išvardijami, nors metodas apibrėžiamas kiek skirtingai. Galima teigti, kad įvairūs autoriai (Komenskis, Rajeckas, Berliner ir Gage) žodžiams būdas, kelias, priemonė neteikia vienareikšmės, mokslinės prasmės. Konkretūs mokymo metodai klasifikuojami pagal tuos šaltinius, iš kurių mokiniai gauna žinių. Tokie šaltiniai yra žodis, vaizdas, praktinė veikla. Mokymo metodai yra suskirstyti į dvi dalis: žodiniai informaciniai mokymo metodai ir vaizdiniai mokymo metodai.
Žodinius mokymo metodus Kazanskis ir Nazarova (1981) skirsto į :
• pokalbio metodą;
• pasakojimą;
• aiškinimą;
• mokyklinę paskaitą;
• diskusiją (disputą).
Vaizdinius mokymo metodus Kazanskis ir Nazarova (1981)skirsto į:
• demonstravimą – stebėjimą;
• vaizdines mokymo priemones;
• technines mokymo priemones.
2. Žodiniai mokymo metodai
2.1. POKALBIS
2.1.1. BENDRAS SUPRATIMAS IR REIKŠMĖ. Pokalbis paprastai apibrėžiamas kaip mokymo dialoginė forma – atskiriant nuo monologinės formos.(Jovaiša, Vaitkevičius, 1987) Didaktinė pokalbio prasmė – galimybė mokytojui pažinti mokinius, suartėti su jais, pratinti juos prie savarankiškumo, suorganizuoti jų kolektyvinį darbą su mokomąja medžiaga.
Pokalbio metodas naudojamas per visas mokymo pakopas. Svarbią reikšmę jis turi pradinėse klasėse. Daug kur naudojant pokalbio metodą, galima gerai suvokti naują mokomąją medžiagą ir skatinti savarankiškumą.
Pasak Jovaišos ir Vaitkevičiaus (1987), pirmuoju mokymo laikotarpiu pokalbio metodas yra toks: mokytojas klausinėja, o mokiniai atsakinėja. Vėliau pokalbis darosi „turtingesnis“. Skirtingi mokinių atsakymai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2541 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas3
  • 1. Mokymo metodų klasifikacija.4
  • 2. Žodiniai mokymo metodai4
  • 2.1. Pokalbis4
  • 2.1.1. Bendras supratimas4
  • 2.1.2. Pokalbio rūšys5
  • 2.2. Pasakojimas . 6
  • 2.3. Aiškinimas6
  • 2.4.Mokyklinė paskaita7
  • 2.5.Diskusija.8
  • 3. Vaizdiniai mokymo metodai..8
  • 3.1. Vaizdinės mokymo priemonės8
  • 3.1.1. Demonstravimas – stebėjimas..8
  • 3.1.2. Natūralūs objektai.9
  • 3.1.3. Realių objektų atvaizdai9
  • 3.1.4. Objektų simboliai..9
  • 3.1.5.Demonstraciniai bandymai.9
  • 3.2. Techninės mokymo priemonės9
  • 3.2.1. Mokomasis kinas.9
  • 3.2.2. Diafilmas10
  • 3.2.3. Epidiaskopas..10
  • 3.2.4. Kitos techninės priemonės.10
  • Išvados..11 Literatūra12

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2541 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos referatas
  • 12 psl., (2541 ž.)
  • Word failas 84 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt