Žaidimo Darts taisyklės
Užduoties formulavimas
Klasių diagramos aprašymas
Klasių operacijos ir atributų aprašymas
Klasių ryšių aprašymas
Būsenų diagramų aprašymas
Žaidėjo būsenų diagrama
Automato būsenų diagrama
Strėlytės būsenų diagrama
Panaudos atvejų aprašymas
Aukščiausio lygio panaudos atvejis
Žemiausio lygio panaudos atvejis
Sekų diagramų aprašymas
Žaidėjo sekų diagrama
Operacijų aprašymas
Komandos sekų diagrama
Operacijų aprašymas
Kapitono sekų diagrama
Operacijų aprašymas
Objektų komunikacijos diagramų aprašymas
Žaidėjo objektų komunikacijos diagrama
Komandos objektų komunikacijos diagrama
Kapitono objektų komunikacijos diagrama
Veiklos diagramų aprašymas
Žaidėjo veiklos diagrama
Komandos veiklos diagramos aprašymas
Kapitono veiklos diagramos aprašymas
Automato veiklos diagrama
Išvados
Literatūros sąrašas.
Įvadas:
Sukurti informacinę pilnavertę sistemą yra labai sudėtingas uždavinys. Šiame kursiniame darbe nagrinėjami informacijos sistemos projektavimo dalyko praktikos ypatumai ir detali sistemos analizė, konkrečiai aprašytos visos UML(Unified Modeling Language, Vieninga modeliavimo kalba) diagramos, kurios buvo pateiktos darbe ir kokią informaciją kiekvienas diagramos tipas mums neša. Sistemos analizės etape nustatoma ką sistema turi daryti, tai projektavimo etape apibrėžiama kaip ji tai turi daryti. Informacinė sistema- tai sprendinys, gaunamas eilės veiksmų sekoje. Tokiu būdu projektuojant žaidimo sistemą reikia atidžiai žiūrėti į šio žaidimo taisykles bei apribojimus, kad tiksliau apibrėžti objektų savybes bei operacijos priklausomai nuo diagramos tipo.
Pagrindinės iškilusios problemos projekto apibrėžimo etape:
1) Ką sistema privalo daryti
2) Jos veiklos tikslus
3) Kokios bus naudojamos priemonės, kad tai pasiekti
Tokiu būdu kiekviena UML diagrama yra dalinis atsakymas į kuriamosios sistemos probleminę sritį.
UML kalbos apibrėžimas:
UML (Unified Modeling Language, Vieninga modeliavimo kalba) - modeliavimo ir specifikacijų kūrimo kalba, skirta specifikuoti, atvaizduoti ir konstruoti objektiškai orientuotų programų dokumentus.
Kas vadinama modeliu?
Modelis – tai aiškiai nusakytą tikslinę paskirtį turintis supaprastintas sistemos, proceso, reiškinio ar kokio nors koto originalo analogas, tapatus tam originalui modeliavimo tikslų požiūriu.
UML leidžia aprašyti tris skirtingus sistemos modelius:funkcinis modelis (sistemos elgsena vartotojo požiūriu), objektinis modelis (sistemos struktūra), dinaminis modelis (vidinė sistemos elgsena).
UML atsirado sujungus iki tol tris pirmavusius objektiškai orientuotus modelių žymėjimo būdus:
OMT (autorius James Rumbaugh)
OOSE (autorius Ivar Jacobson)
Booch (autorius Grady Booch)
UML diagramos gali būti:
Objektinės
Klasių diagrama
Objektų diagrama
Funkcinės
Panaudos atvejų diagrama
Dinaminės
Sekos diagrama
Bendradarbiavimo diagrama
Būsenos diagrama
Veiklos diagrama
Realizavimo
Komponentų diagrama
Išdėstymo diagrama
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS.
(parašas)
2007 -01 -
2006
TURINYS
1. Įvadas. 3
2. Žaidimo Darts taisyklės 6
3. Užduoties formulavimas 7
4. Klasių diagramos aprašymas. 8
4.1. Klasių operacijos ir atributų aprašymas. 8
4.2. Klasių ryšių aprašymas. 14
5. Būsenų diagramų aprašymas. 16
5.1. Žaidėjo būsenų diagrama. 16
5.2. Automato būsenų diagrama. 19
5.3. Strėlytės būsenų diagrama. 21
6. Panaudos atvejų aprašymas. 23
6.1. Aukščiausio lygio panaudos atvejis. 24
6.2. Žemiausio lygio panaudos atvejis. 25
7. Sekų diagramų aprašymas. 27
7.1. Žaidėjo sekų diagrama. 27
7.1.2. Operacijų aprašymas. 29
7.2. Komandos sekų diagrama. 33
7.2.2. Operacijų aprašymas 34
7.3. Kapitono sekų diagrama. 36
7.3.2. Operacijų aprašymas. 37
8. Objektų komunikacijos diagramų aprašymas. 39
8.1. Žaidėjo objektų komunikacijos diagrama. 39
8.2. Komandos objektų komunikacijos diagrama. 41
8.3. Kapitono objektų komunikacijos diagrama. 42
9. Veiklos diagramų aprašymas. 43
9.1. Žaidėjo veiklos diagrama. 43
9.2. Komandos veiklos diagramos aprašymas. 45
9.3. Kapitono veiklos diagramos aprašymas. 46
9.4. Automato veiklos diagrama. 47
10. Išvados. 49
11. Literatūros sąrašas. 50
1. Įvadas.
Sukurti informacinę pilnavertę sistemą yra labai sudėtingas uždavinys. Šiame kursiniame darbe nagrinėjami informacijos sistemos projektavimo dalyko praktikos ypatumai ir detali sistemos analizė, konkrečiai aprašytos visos UML(Unified Modeling Language, Vieninga modeliavimo kalba) diagramos, kurios buvo pateiktos darbe ir kokią informaciją kiekvienas diagramos tipas mums neša. Sistemos analizės etape nustatoma ką sistema turi daryti, tai projektavimo etape apibrėžiama kaip ji tai turi daryti. Informacinė sistema- tai sprendinys, gaunamas eilės veiksmų sekoje. Tokiu būdu projektuojant žaidimo sistemą reikia atidžiai žiūrėti į šio žaidimo taisykles bei apribojimus, kad tiksliau apibrėžti objektų savybes bei operacijos priklausomai nuo diagramos tipo.
Pagrindinės iškilusios problemos projekto apibrėžimo etape:
1) Ką sistema privalo daryti
2) Jos veiklos tikslus
3) Kokios bus naudojamos priemonės, kad tai pasiekti
Tokiu būdu kiekviena UML diagrama yra dalinis atsakymas į kuriamosios sistemos probleminę sritį.
UML kalbos apibrėžimas:
UML (Unified Modeling Language, Vieninga modeliavimo kalba) - modeliavimo ir specifikacijų kūrimo kalba, skirta specifikuoti, atvaizduoti ir konstruoti objektiškai orientuotų programų dokumentus.
Kas vadinama modeliu?
Modelis – tai aiškiai nusakytą tikslinę paskirtį turintis supaprastintas sistemos, proceso, reiškinio ar kokio nors koto originalo analogas, tapatus tam originalui...
Šį darbą sudaro 4527 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
Nuolat dirbame, kad pagerintume visų mūsų turimų mokslo darbų kokybę, todėl informuojame, jog šis rašto darbas buvo patikrintas savo srities specialisto, todėl galite būti užtikrinti dėl šio darbo kokybės.
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Šis mokslo darbas pasitarnaus tau kaip puikus pavyzdys siekiant aukščiausio pažymio!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!