Kursiniai darbai

INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS

9.4   (3 atsiliepimai)
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 1 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 2 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 3 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 4 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 5 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 6 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 7 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 8 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 9 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 10 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 11 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 12 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 13 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 14 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 15 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 16 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 17 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 18 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 19 puslapis
INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Žaidimo Darts taisyklės
Užduoties formulavimas
Klasių diagramos aprašymas
Klasių operacijos ir atributų aprašymas
Klasių ryšių aprašymas
Būsenų diagramų aprašymas
Žaidėjo būsenų diagrama
Automato būsenų diagrama
Strėlytės būsenų diagrama
Panaudos atvejų aprašymas
Aukščiausio lygio panaudos atvejis
Žemiausio lygio panaudos atvejis
Sekų diagramų aprašymas
Žaidėjo sekų diagrama
Operacijų aprašymas
Komandos sekų diagrama
Operacijų aprašymas
Kapitono sekų diagrama
Operacijų aprašymas
Objektų komunikacijos diagramų aprašymas
Žaidėjo objektų komunikacijos diagrama
Komandos objektų komunikacijos diagrama
Kapitono objektų komunikacijos diagrama
Veiklos diagramų aprašymas
Žaidėjo veiklos diagrama
Komandos veiklos diagramos aprašymas
Kapitono veiklos diagramos aprašymas
Automato veiklos diagrama
Išvados
Literatūros sąrašas.


Įvadas:
Sukurti informacinę pilnavertę sistemą yra labai sudėtingas uždavinys. Šiame kursiniame darbe nagrinėjami informacijos sistemos projektavimo dalyko praktikos ypatumai ir detali sistemos analizė, konkrečiai aprašytos visos UML(Unified Modeling Language, Vieninga modeliavimo kalba) diagramos, kurios buvo pateiktos darbe ir kokią informaciją kiekvienas diagramos tipas mums neša. Sistemos analizės etape nustatoma ką sistema turi daryti, tai projektavimo etape apibrėžiama kaip ji tai turi daryti. Informacinė sistema- tai sprendinys, gaunamas eilės veiksmų sekoje. Tokiu būdu projektuojant žaidimo sistemą reikia atidžiai žiūrėti į šio žaidimo taisykles bei apribojimus, kad tiksliau apibrėžti objektų savybes bei operacijos priklausomai nuo diagramos tipo.

Pagrindinės iškilusios problemos projekto apibrėžimo etape:
1) Ką sistema privalo daryti
2) Jos veiklos tikslus
3) Kokios bus naudojamos priemonės, kad tai pasiekti

Tokiu būdu kiekviena UML diagrama yra dalinis atsakymas į kuriamosios sistemos probleminę sritį.

UML kalbos apibrėžimas:

UML (Unified Modeling Language, Vieninga modeliavimo kalba) - modeliavimo ir specifikacijų kūrimo kalba, skirta specifikuoti, atvaizduoti ir konstruoti objektiškai orientuotų programų dokumentus.

Kas vadinama modeliu?
Modelis – tai aiškiai nusakytą tikslinę paskirtį turintis supaprastintas sistemos, proceso, reiškinio ar kokio nors koto originalo analogas, tapatus tam originalui modeliavimo tikslų požiūriu.

UML leidžia aprašyti tris skirtingus sistemos modelius:funkcinis modelis (sistemos elgsena vartotojo požiūriu), objektinis modelis (sistemos struktūra), dinaminis modelis (vidinė sistemos elgsena).
UML atsirado sujungus iki tol tris pirmavusius objektiškai orientuotus modelių žymėjimo būdus:
OMT (autorius James Rumbaugh)
OOSE (autorius Ivar Jacobson)
Booch (autorius Grady Booch)

UML diagramos gali būti:
Objektinės
Klasių diagrama
Objektų diagrama
Funkcinės
Panaudos atvejų diagrama
Dinaminės
Sekos diagrama
Bendradarbiavimo diagrama
Būsenos diagrama
Veiklos diagrama
Realizavimo
Komponentų diagrama
Išdėstymo diagrama

Ištrauka

INFORMACIJOS SISTEMOS PROJEKTAVIMAS.
(parašas)
2007 -01 -
2006
1. Įvadas.
Sukurti informacinę pilnavertę sistemą yra labai sudėtingas uždavinys. Šiame kursiniame darbe nagrinėjami informacijos sistemos projektavimo dalyko praktikos ypatumai ir detali sistemos analizė, konkrečiai aprašytos visos UML(Unified Modeling Language, Vieninga modeliavimo kalba) diagramos, kurios buvo pateiktos darbe ir kokią informaciją kiekvienas diagramos tipas mums neša. Sistemos analizės etape nustatoma ką sistema turi daryti, tai projektavimo etape apibrėžiama kaip ji tai turi daryti. Informacinė sistema- tai sprendinys, gaunamas eilės veiksmų sekoje. Tokiu būdu projektuojant žaidimo sistemą reikia atidžiai žiūrėti į šio žaidimo taisykles bei apribojimus, kad tiksliau apibrėžti objektų savybes bei operacijos priklausomai nuo diagramos tipo.
Pagrindinės iškilusios problemos projekto apibrėžimo etape:
1) Ką sistema privalo daryti
2) Jos veiklos tikslus
3) Kokios bus naudojamos priemonės, kad tai pasiekti
Tokiu būdu kiekviena UML diagrama yra dalinis atsakymas į kuriamosios sistemos probleminę sritį.
UML kalbos apibrėžimas:
UML (Unified Modeling Language, Vieninga modeliavimo kalba) - modeliavimo ir specifikacijų kūrimo kalba, skirta specifikuoti, atvaizduoti ir konstruoti objektiškai orientuotų programų dokumentus.
Kas vadinama modeliu?
Modelis – tai aiškiai nusakytą tikslinę paskirtį turintis supaprastintas sistemos, proceso, reiškinio ar kokio nors koto originalo analogas, tapatus tam originalui modeliavimo tikslų požiūriu.
UML leidžia aprašyti tris skirtingus sistemos modelius:funkcinis modelis (sistemos elgsena vartotojo požiūriu), objektinis modelis (sistemos struktūra), dinaminis modelis (vidinė sistemos elgsena).
UML atsirado sujungus iki tol tris pirmavusius objektiškai orientuotus modelių žymėjimo būdus:
OMT (autorius James Rumbaugh)
OOSE (autorius Ivar Jacobson)
Booch (autorius Grady Booch)
UML diagramos gali būti:
Objektinės
Klasių diagrama
Objektų diagrama
Funkcinės
Panaudos atvejų diagrama
Dinaminės
Sekos diagrama
Bendradarbiavimo diagrama
Būsenos diagrama
Veiklos diagrama
Realizavimo
Komponentų diagrama
Išdėstymo diagrama
Naudojami praktikos darbe diagramų tipai
Diagramos tipas
Diagramos paskirtis
Panaudos atvejų diagrama
Apibūdina funkcinį sistemos veikimą vartotojo požiūriu
Sekos diagrama
Apibūdina dinaminę veikėjų (aktorių), sistemos objektų ir sistemos sąveiką
Klasių diagrama
Apibūdina statinę sistemos struktūrą: objektus, atributus, asociacijas
Būsenų diagrama
Apibūdina vieno sistemos objekto dinaminį elgesį kaip būsenų kaitą
2. Žaidimo Darts taisyklės
Darts taisyklės
1. Žaidėjas turi stovėti prie metimo linijos 2,37 m Europos zonoje ( 2,44 m American Darts ) priešais taikinio lentą. Leidžiama palinkti per metimo liniją. Žaidėjams leidžiama užminti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4527 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas. 3
  • 2. Žaidimo Darts taisyklės 6
  • 3. Užduoties formulavimas 7
  • 4. Klasių diagramos aprašymas. 8
  • 4.1. Klasių operacijos ir atributų aprašymas. 8
  • 4.2. Klasių ryšių aprašymas. 14
  • 5. Būsenų diagramų aprašymas. 16
  • 5.1. Žaidėjo būsenų diagrama. 16
  • 5.2. Automato būsenų diagrama. 19
  • 5.3. Strėlytės būsenų diagrama. 21
  • 6. Panaudos atvejų aprašymas. 23
  • 6.1. Aukščiausio lygio panaudos atvejis. 24
  • 6.2. Žemiausio lygio panaudos atvejis. 25
  • 7. Sekų diagramų aprašymas. 27
  • 7.1. Žaidėjo sekų diagrama. 27
  • 7.1.2. Operacijų aprašymas. 29
  • 7.2. Komandos sekų diagrama. 33
  • 7.2.2. Operacijų aprašymas 34
  • 7.3. Kapitono sekų diagrama. 36
  • 7.3.2. Operacijų aprašymas. 37
  • 8. Objektų komunikacijos diagramų aprašymas. 39
  • 8.1. Žaidėjo objektų komunikacijos diagrama. 39
  • 8.2. Komandos objektų komunikacijos diagrama. 41
  • 8.3. Kapitono objektų komunikacijos diagrama. 42
  • 9. Veiklos diagramų aprašymas. 43
  • 9.1. Žaidėjo veiklos diagrama. 43
  • 9.2. Komandos veiklos diagramos aprašymas. 45
  • 9.3. Kapitono veiklos diagramos aprašymas. 46
  • 9.4. Automato veiklos diagrama. 47
  • 10. Išvados. 49
  • 11. Literatūros sąrašas. 50

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
51 psl., (4527 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų kursinis darbas
  • 51 psl., (4527 ž.)
  • Word failas 2 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt