Informacijos sistemos projektas "Žaidimas boulingas". UML diagramos, aprašymai, kt.
TURINYS
ĮVADAS
INDIVIDUALI UŽDUOTIS
Aukšto lygio klasių diagrama
Apibendrinta veiklos diagrama
Panaudos atvejų diagram
Panaudos atvejų scenarija
Sekų diagrama
Bendradarbiavimo diagrama
„U1: žaisti“ panaudos atvejų diagrama
Panaudos atvejų „U1:žaisti“ scenarijai
Proceso „žaisti“ veiklos diagrama
Sekų diagrama
Bendradarbiavimo diagrama
Detali klasių diagrama
IŠVADOS IR PASIŪLYMAI
LITERATŪROS SĄRAŠAS
Lekt.
2008
TURINYS
TURINYS 1
1. ĮVADAS 2
2. INDIVIDUALI UŽDUOTIS 3
2.1. Aukšto lygio klasių diagrama 5
2.2. Apibendrinta veiklos diagrama 6
2.3. Panaudos atvejų diagrama 8
2.4. Panaudos atvejų scenarijai 9
2.5. Sekų diagrama 11
2.6. Bendradarbiavimo diagrama 12
2.7. „U1: žaisti“ panaudos atvejų diagrama 13
2.8. Panaudos atvejų „U1:žaisti“ scenarijai 14
2.9. Proceso „žaisti“ veiklos diagrama 18
2.10. Sekų diagrama 21
2.11. Bendradarbiavimo diagrama 23
2.12. Detali klasių diagrama 24
3. IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 28
LITERATŪROS SĄRAŠAS 29
1. ĮVADAS
Šiame informacinių sistemų projektavimo kursiniame darbe atlikti žaidimo „Boulingas“ analizės ir projektavimo darbai. Pagrindinis šio darbo tikslas įtvirtinti modeliavimo kalbos UML (Unified Modeling Language) žinias.
Kursinio darbo pradžioje buvo atlikta užduoties analizė. Taip pat, darbe pateiktos klasių, veiklos, panaudos atvejų bei sekų diagramos, kurios yra aprašytos ir įvertintos, kokią naudą jos duoda projektui.
Pagrindiniai klausimai, siekiant sukurti gera projektą:
• Suprasti ir įvertinti būsimos sistemos apribojimus pagal užduotį;
• Ką sistema turės daryti ir kam bus skirta;
• Kokių priemonių reikės įgyvendinti projektą;
Kuriant šį projektą, sistema projektuojama įsivaizduojant, kad šis Boulingo žaidimas bus žaidžiamas kompiuterinėje versijoje, kurioje žaidėjas gali valdyti „Žaidėją“ ir jo atliekamas funkcijas, kad metimas būtų kuo tikslesnis ir kad žaidėjas, parinkes judesius, numuštų tam tikrą kiekį kėglių.
Žaidimas projektuojamas pagal šio kursinio darbo užduotį, t.y. „Boulingo“ žaidimo taisykles ir kamuolio metimo instrukcijas.
2. INDIVIDUALI UŽDUOTIS
Žaidimo pavadinimas: „Boulingas“
Rutulio laikymas: Labiausiai paplitęs rutulio laikymas tradicinis rutulio laikymas „trim pirštais“ – nykščiu, didžiuoju ir bevardžiu. Nykštys turėtų būti rutulio viršuje, „nutaikytas“ kėglių link.
Pradinė padėtis: Pėdos šalia, tarp jų ne didesnis kaip 10 cm tarpas. Atsistokite tiesiai, keliai šiek tiek sulenkti, kairę koją pastatykite truputį į priekį, kūno svorį „permeskite“ ant kairės kojos. Rutulį laikykite abiem rankom, dešinės rankos pirštus įkišę į rutulio skyles, o kairiajai „atiduodami“ didžiąją masės dalį.
Pirmas žingsnis – rutulio stūmimas: Užsimojimas yra pirmasis ir svarbiausias judesys žaidžiant boulingą. Vienu švelniu lengvu mostu stumkite rutulį į priekį ir šiek tiek žemyn. Tuomet dešine koja ženkite pirmą žingsnį.
Antras žingsnis: Leisdami rutulį žemyn, ranką stenkitės...
Šį darbą sudaro 3962 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
Nuolat dirbame, kad pagerintume visų mūsų turimų mokslo darbų kokybę, todėl informuojame, jog šis rašto darbas buvo patikrintas savo srities specialisto, todėl galite būti užtikrinti dėl šio darbo kokybės.
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Šis mokslo darbas pasitarnaus tau kaip puikus pavyzdys siekiant aukščiausio pažymio!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!