Išsiaiškinti UAB „BERENT“ informacijos tvarkybos sistemos struktūrą.
3.Apibūdinti įvairių dokumentų tipų tvarkybą institucijos informacinėje sistemoje.
mokomoji knyga (2008) ;
3. Veiklos stebėjimas (Darbas su klientais, įstaigos dokumentais).
SVARBIŲ TERMINŲ ŽODYNAS
• Klientas – Tam tikros įmonės gaminamų prekių ar teikiamų paslaugų vartotojas. (Klientas (2009). Žiūrėta 2021-06-12 internete: )
• Rinkos tyrimas – tai įmonių apžvalga nišinėje rinkoje, siekiant nustatyti, ar tai perspektyvu ir kaip patogu, todėl būtų investuoti savo pinigus į jų plėtrą. (Rinkos tyrimas (2021). Žiūrėta 2021-06-15 internete: )
• Inovacija – tai reiškia kompleksinį kūrimą, vystymą, visuotinį paplitimą ir efektyvų naujovių naudojimą įvairios žmonių veiklos srityse. (Inovacija (2012). Žiūrėta 2021-06-15 internete: ).
SVARBIŲ TERMINŲ ŽODYNAS
• Dokumentas – institucijos veikloje užfiksuota informacija ar jos dalis, nepaisant jos pateikimo būdo, formos ir laikmenos, įskaitant registro duomenis, registro informaciją, registrui pateiktus dokumentus ir (arba) jų kopijas, valstybės informacinės sistemos duomenis. (Dokumentas (2018). Žiūrėta 2021-06-12 internete: infolex.lt/ta/18770:str3)
• Informacija – žinios, kuriomis disponuoja institucija, vykdydama viešąsias funkcijas. ( Informacija (2018). Žiūrėta 2021-06-12 internete:
UAB „BERENT“ CHARAKTERISTIKA
UAB „BERENT“ yra tarptautinė rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų kompanija, įsikūrusi adresu Švitrigailos g. 11A LT-03228 Vilnius. Įmonės atliekami tyrimai ir tyrimais paremtos konsultacijos padeda klientams suprasti rinką, t.y. pirkėjus, vartotojus, naudotojus, verslo partnerius, rinkos potencialą ir t.t.
UAB „BERENT“ kuria įvairias apklausas, kuriose gali dalyvauti skirtingų amžiaus grupių žmonės, pagrindinis ir svarbiausias reikalavimas yra registracija internete ir tai, kad žmogus atitiktų visus demografinius rodiklius dalyvauti apklausoje.
UAB „BERENT“ CHARAKTERISTIKA
UAB „BERENT“ uždaviniai:
• Teikti bendrąsias paslaugas įmonėms, kurios dirba su inovacijomis bei užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę.
• Skatinti paslaugų gavėjų aktyvumą įsitraukiant į apklausų dalyvavimą.
• Įgyvendinti verslo projektus bei pavestas funkcijas, įtraukiant paslaugų gavėjus kartu priimti sprendimus, siekti pokyčio ir paslaugų kokybės gerinimo.
• Plėsti paslaugų įvairovę ir jų prieinamumą įvairaus amžiaus žmonių grupėms.
INFORMACIJOS TVARKYBOS SISTEMOS STRUKTŪRA UAB „BERENT“
UAB „BERENT“ neturi savo informacinės sistemos.Visą informaciją įmonė saugo pagrindinėje dokumentų valdymo sistemoje (DVS), kuri yra skirta smulkiam, vidutiniam ar stambiam verslui. Dokumento...
Šį darbą sudaro 979 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!