.............................................
Kaunas, 2006 m.
1. Informacija apie įmonę
1.1 Įmonės veiklos sritis ir specializacija
UAB „Dironta“ pasižymi agresyviomis investicijomis į įvairias technologijas savo veikloje. Ne pirmus metus pelningai ir sėkmingai dirbdama statybų srityje pradėjo investuoti į informacines technologijas, plečiant paslaugų spektrą IT srityje. Įmonėje vykdomi programavimo projektai, sėkmingai kuriama techninė bei programinė bazė, siekiant plėsti IT paslaugų spektrą. Įmonės IT paslaugos skirtos aptarnauti tiek fizinius, tiek juridinius asmenis, pradedant konsultacijomis, baigiant pilnu įmonės kompiuterizavimu arba kitaip kalbant informacinės sistemos sukūrimu plačiąja prasme.
1.2 Įmonės vizija
Plataus spektro ir kokybiškos paslaugos kiekvienam.
1.3 Įmonės misija
Didžiausias paslaugu spektras;
Greitas ir kokybiškas klientų aptarnavimas;
1.4 Misijos ir vizijos įgyvendinimo būdai
Paslaugų spektras plečiamas, kuriant programinę bei technologinę bazę. Paprastas pavyzdys. Įmonė norėdama teikti kompiuterių tinklų paslaugas jai reikia tam tikrų įrankių: replių, laidų testavimo įrenginių, taip pat tarkim informacijos apie laidų jungimus, bei programinės įrangos tinklo našumo testavimui. Surinkti ir įsisavinti informaciją pavedama tam tikriems darbuotojams, kurie vėliau tampa šios paslaugos specialistai. Pagrindinis ir didžiausią įtaką paslaugų kokybei turi darbuotojų patirtis. Paslaugų kokybė nuolatos auga su darbuotoju tobulėjimu, tad laikomasi, jog technologinių priemonių stygius nevaržytų darbuotojų tobulėjimo. Mažiau patyrę darbuotojai dirba prie nesudėtingų darbų arba prie tokių kurie nėra skubūs, tam, kad tinkamai butų įsisavinta probleminė sritis bei sukaupta maksimali patirtis. Kad paslaugos butų teikiamos sparčiai ir maksimaliai kokybiškai, klientai tiesiogiai bendrauja su darbuotojais be didelių tarpininkų. Tarpininkų kiekis įtakoja informacijos iškreipimą, taip pat ilgėja laikas per kurį klientas aptarnaujamas. Įmonė siekia, kad darbuotojai su klientais bendrautų kuo paprastesne kalba, kad pastarieji suprastu specialistų paaiškinimus. Paslaugos labai subtilios ir jautrios kokybės, spartaus aptarnavimo bei klientų išlaikymo atžvilgiu. Šis dinamiškumas ir sąlygoja įmonės strategiją konkrečios paslaugos atveju. Įmonėje suteikiama didelė laisvė darbuotojams priimant sprendimus, bet neatsiribojant nuo atsakomybės už atliktus darbus bei atitinkamų sprendimų pasirinkimą.
2. Įmonėje naudojamos IT technologijos
Paslaugų teikimui naudojami nesudėtingi įrankiai ar vidutinio sudėtingumo prietaisai. Įmonės ofisas pilnai kompiuterizuotas. Kompiuteriai sujungti tinklu,...
Šį darbą sudaro 3369 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!