Praktikos ataskaitos

Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita.

9.2   (3 atsiliepimai)
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 1 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 2 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 3 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 4 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 5 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 6 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 7 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 8 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 9 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 10 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 11 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 12 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 13 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 14 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 15 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 16 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 17 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 18 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 19 puslapis
Informacijos Sistemos. Baigiamosios praktikos ataskaita. 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Darbo tema
Praktikos ataskaita.
Ištrauka

• Išanalizuoti skanerių – kaupiklių sistemos algoritmą pritaikant jį UAB “Topo centras“ veikloje.
• Sukurti reikalavimus prekių priėmimui, naudojant kaupiklių sistemą.
• Išsiaiškinti tiekėjų siunčiamų prekių priėmimo tvarką.
▪ Prekės grąžinimo tiekėjui procese
▪ Prekės išvežimo i garantinį servisą procese
▪ Prekių inventorizacijos procese
Įvadas
Atliekamos praktikos tikslas - įmonės veiklos analizė bei skanerių – kaupiklių sistemos algoritmo analizė įmonėje UAB “Topo centras“.
UAB “Topo centras“ pagrindiniai klientai yra piliečiai norintys įsigyti tiek buitinės, tiek profesionalios įrangos , bei kitų asortimentinių prekių ir papildomai teikiamų paslaugų. Rinkoje yra labai plačiai paplitusios ir kitos įmokės teikiančios tokes pat prekes ir paslaugas todėl iškyla labai didžiulė konkurencija. Tokios priežastys įtakoja kainų svyravimus , aptarnavimo kokybę. Įmonės veiklai įtakos turi įvairūs Lietuvos Respublikoje vykstantys procesai: infliacija, naftos ir elektros kainų kilimas, tai tik didina didesnius aptarnavimo kaštus.
UAB “Topo centras“ jau galima naudotis ir elektronine prekyba internetu, tai yra puikus būdas įsigyti norimą prekę, tiesiogiai prisijungus prie interneto, todėl yra labai svarbu sandėlyje turėti labai platų prekių asortimentą, tam kad sudominti įvairių sluoksnių piliečius norinčius įsigyti, tam tikrą prekę atitinkančią jo poreikius. Įmonė yra gerai kompiuterizuota, naudojama apskaitos programa ,atliekami skaičiavimai ir kitos operacijos susijusios su prekių pardavimu. Naudojant naujausia technika yra sumažinami dideli laiko resursai, bet naujos įrangos įdiegimas ir valdymas padidina piniginius resursus ir tai visuomet pavyksta išvengti žmogiškojo faktoriaus, nulemiančio klaidų atsiradimą. Norint išsilaikyti konkurencinėje rinkoje, būtina kuo geriau aptarnauti klientą pasirinkusį UAB “Topo centras“ paslaugas. Dėl dilelio prekių asortimento vykdant elektroninę prekybą, tam kad neįvyktų prekių permaišymai dėl žmogiškųjų faktorių neatidžiai užfiksuojant prekės kodą ,bei modelį buvo nuspręsta įdiegti skenerių- kaupiklių sistemą. Visos prekės patenkančios į sandėlį tiesiogiai iš gamintojų skanuojamos tiesiai nuo prekės pakuotės atpažįstant ją pagal barkodą ir įtraukiamos tiesiogiai į apskaitos programą „ Rivilė“. Dauguma įmonių naudojasi pilnai kompiuterizuotomis sistemomis, tai ypač aktualu siekiant išsilaikyti rinkoje. Todėl yra labai svarbu siekti lankstumo, dinamiškumo bei greito...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5327 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
36 psl., (5327 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų praktikos ataskaita
  • 36 psl., (5327 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Įkeltas: 2024 m.
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią praktikos ataskaitą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt