Kursiniai darbai

INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS

10   (1 atsiliepimai)
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 1 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 2 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 3 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 4 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 5 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 6 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 7 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 8 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 9 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 10 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 11 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 12 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 13 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 14 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 15 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 16 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 17 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 18 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 19 puslapis
INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

INFORMACINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS. Kortų žaidimas.
ĮVADAS
INDIVIDUALI UŽDUOTIS
Probleminės srities aprašymas
UŽDUOTIES FORMULAVIMAS
AUKŠTO LYGIO PANAUDOS ATVEJŲ DIAGRAMA
AUKŠTO LYGIO VEIKLOS DIAGRAMA
AUKŠTO LYGIO KLASIŲ DIAGRAMA
PANAUDOS ATVEJŲ SCENARIJAI
Panaudos atvejis „Kortu dalinimas“
Panaudos atvejo „Dalinti kortas“ veiklos diagrama
Panaudos atvejis „Isrinkti losika“
Panaudos atvejo „Isrinkti losika“ veiklos diagrama
Panaudos atvejis „Zaisti varos poliu“
Panaudos atvejo „Zaisti varos poliu“ veiklos diagrama
Panaudos atvejis „Skaiciuoti taskus“
Panaudos atvejo „Skaiciuoti taskus“ veiklos diagrama
Panaudos atvejis „Zaisti isrinkta zaidimo rusi“
Panaudos atvejo „Zaisti isrinkta zaidimo rusi“ veiklos diagrama
ŽEMO LYGIO KLASIŲ DIAGRAMA
Klasių atributų ir operacijų aprašymas
Klasė „zaidejas“
Klasė „zaidimas“
Klasė „kortu kalade“
Klasė „korta“
Klasė „taskai“
Sekų diagramos
Žaidimo „Mažoji ombra“ seku diagrama
„Zaisti isrinkta zaidimo rusi“ seku diagrama
„Zaisti isrinkta zaidimo rusi“ bendradarbiavimo diagrama
"Rinkti lošiką" sekų diagrama
„Rinkti lošiką“ bendradarbiavimo diagrama
„Zaisti varos poliu“ sekų diagrama
„Zaisti varos poliu“ bendradarbiavimo diagrama
„Skaiciuoti taskus“ sekų diagrama
„Skaiciuoti taskus“ bendradarbiavimo diagrama
IŠVADOS

Ištrauka

2008
1. ĮVADAS
Sukurti gera informacinę sistemą yra gan sudėtingas dalykas. Vienas svarbiausių ir bene sudėtingiausių kūrimo etapų yra informacinės sistemos projektavimas. Kad sistema pilnavertiškai veiktų ir būtų naudinga reikia ydėti nemažai darbo. Menkiausia klaidelė didelį ir sudėtingą projektavimo darbą gali paversti niekais, todėl visą darbą būtina atlikti kruopščiai ir neskubant.
Kursinio darbo tikslas yra įtvirtinti paskaitų metu gautas teorines ir praktines žinias. Galutinai įsisavinti ir išnagrinėti modeliavimo kalbą UML (Unified Modeling Language/ Vieninga modeliavimo kalba). UML leidžia aprašyti sistemą norimu detalumu ir norimais pjūviais. Pagrindiniai kursiniame darbe panaudoti UML diagramų tipai:
• Klasių diagrama (class):
Skirsto daiktus į kategorijas. Klasė aprašo daiktų grupę, kurie turi panašius atributus ir vienodą elgseną;
• Sekų diagramos (sequence):
Aprašo objektų sąveiką laike;
• Panaudos atvejų diagramos (use case):
Aprašo sistemos elgseną iš vartotojo pozicijų;
• Veiklos diagramos (activity)
Aprašo veiksmų sekas;
• Bendradarbiavimo diagramos (collaboration)
Aprašo objektų sąveiką.
Kursinio darbo užduotis yra suprojektuoti kortų žaidimo „Mažoji ombra“ informacinę sistemą. Kitaip tariant, paprastą žaidimą diagramų pagalba reikia pavaizduoti taip, kad programuotojas pagal jas galėtų sukurti šio žaidimo kompiuterinį variantą.
2. INDIVIDUALI UŽDUOTIS
Šioje kursinio darbo dalyje pateiktas probleminės srities aprašymas.
2.1 Probleminės srities aprašymas
• Žaidimo pavadinimas: „Mažoji ombra“.
• Žaidimo tikslas: surinkti bendrai nuspręsta taškų skaičių.
• Varžomasi dėl tokių žaidimo rūšių:
1. Polius;
2. Didysis polius;
3. Polius su kryžių spalvos koziriais;
4. Didysis polius su kryžių spalvos koziriais;
5. Vienis;
6. Vienis su kryžių spalvos koziriais.
Poliaus žaidimus galima žaisti su porininku, o vienio tiktai vienam.
• Kortų dalinimas: kortų malką sudaro 32 kortos. Pirmasis dalytojas yra išrenkamas burtais, o vėliau kortas dalina kairysis dalytojo kaimynas. Kiekvienam žaidėjui yra padalinama po 8 kortas.
• Koziriai: kiekvienam žaidimui skelbiama kozirių spalva. Nepriklausomai nuo to, kokia paskelbta kozirių spalva vyriausias koziris visuomet yra kryžių dama, vadinama kuoka, antras iš eilės – kozirių spalvos septynakė, vadinama ietimi, trečias – pikų dama, vadinama skydu. Po to seka paskelbtos kozirių spalvos tūzas, karalius, dama (tik čirvų ir būgnų), berniukas, dešimtakė, devynakė ir aštuonakė.
• Padėjėjas: pakviestam...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4164 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. ĮVADAS 3
  • 2. INDIVIDUALI UŽDUOTIS 5
  • 2.1 Probleminės srities aprašymas 5
  • 3. UŽDUOTIES FORMULAVIMAS 8
  • 4. AUKŠTO LYGIO PANAUDOS ATVEJŲ DIAGRAMA 9
  • 5. AUKŠTO LYGIO VEIKLOS DIAGRAMA 10
  • 6. AUKŠTO LYGIO KLASIŲ DIAGRAMA 12
  • 7. PANAUDOS ATVEJŲ SCENARIJAI 13
  • 7.1.1. Panaudos atvejis „Kortu dalinimas“ 13
  • 7.1.2. Panaudos atvejo „Dalinti kortas“ veiklos diagrama 13
  • 7.2.1. Panaudos atvejis „Isrinkti losika“ 14
  • 7.2.2. Panaudos atvejo „Isrinkti losika“ veiklos diagrama 14
  • 7.3.1. Panaudos atvejis „Zaisti varos poliu“ 16
  • 7.3.2. Panaudos atvejo „Zaisti varos poliu“ veiklos diagrama 17
  • 7.4.1. Panaudos atvejis „Skaiciuoti taskus“ 17
  • 7.4.2. Panaudos atvejo „Skaiciuoti taskus“ veiklos diagrama 18
  • 7.4.1. Panaudos atvejis „Zaisti isrinkta zaidimo rusi“ 19
  • 7.4.2. Panaudos atvejo „Zaisti isrinkta zaidimo rusi“ veiklos diagrama 21
  • 8. ŽEMO LYGIO KLASIŲ DIAGRAMA 24
  • 8.1. Klasių atributų ir operacijų aprašymas 24
  • 8.1.1. Klasė „zaidejas“ 24
  • 8.1.2. Klasė „zaidimas“ 26
  • 8.1.3. Klasė „kortu kalade“ 26
  • 8.1.4. Klasė „korta“ 27
  • 8.1.4. Klasė „taskai“ 27
  • 9. Sekų diagramos 28
  • 9.1 Žaidimo „Mažoji ombra“ seku diagrama 28
  • 9.2. „Zaisti isrinkta zaidimo rusi“ seku diagrama 30
  • 9.2.1 „Zaisti isrinkta zaidimo rusi“ bendradarbiavimo diagrama 32
  • 9.3. „Rinkti lošiką“ sekų diagrama 33
  • 9.3.1. „Rinkti lošiką“ bendradarbiavimo diagrama 34
  • 9.4. „Zaisti varos poliu“ sekų diagrama 34
  • 9.4.1. „Zaisti varos poliu“ bendradarbiavimo diagrama 35
  • 9.5. „Skaiciuoti taskus“ sekų diagrama 35
  • 9.5.1. „Skaiciuoti taskus“ bendradarbiavimo diagrama 36
  • 10. IŠVADOS 37

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
37 psl., (4164 ž.)
Darbo duomenys
  • Informatikos kursinis darbas
  • 37 psl., (4164 ž.)
  • Word failas 2 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Kompiuterizuota informacinių sistemų (IS) inžinerija CASE paketu Provision Workbench

Kompiuterizuota informacinių sistemų (IS) inžinerija CASE paketu Provision Workbench Informatika
Peržiūrėti darbą

Informacinių sistemų tipai

Informacinių sistemų tipai Informatika
Peržiūrėti darbą

informacijos sistemų projektavimas. Kursinis darbas

informacijos sistemų projektavimas. Kursinis darbas Informatika
Peržiūrėti darbą

Įmonės duomenų valdymo informacinės sistemos loginis projektavimas

Įmonės duomenų valdymo informacinės sistemos loginis projektavimas Informatika
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.