Apie žinių ekonomiką arba žiniomis grįstos ekonomikos kūrimą prabilta 2000 m. Europos Taryba priėmė Lisabonos strategiją, kuri numato iki 2010 m. ES sukurti žiniomis grįstą ekonomiką. Žinių visuomenė nuolat mokosi ir siekia aukštesnio išsilavinimo, žinios ir jų pagrindu sukurtos technologijos naudojamos pramonėje, o žinios perduodamos moderniausiomis informacijos ir komunikacijos technologijomis (toliau IKT). IKT yra vienas novatoriškiausių sektorių, kuriam ES skiria 18 procentų visų mokslo tyrimų ir taikomosios veiklos sričių išlaidų. Todėl labai svarbu, kad ES piliečiai turėtų gebėjimą naudotis IKT. Šis gebėjimas didina asmens konkurencingumą darbo rinkoje, skatina geresnį jo prisitaikymą prie šiuolaikinio pasaulio reikalavimų ir padeda kurtis informacinei visuomenei. Informacinė visuomenė – tai atvira, besimokanti visuomenė, kurios nariai geba visose savo veiklos srityse efektyviai naudotis šalies ir pasaulio informaciniais ištekliais, valstybinės institucijos užtikrina informacijos patikimumą ir prieinamumą, nuosekliai plėtoja šalies informacinę infrastruktūrą ir jos tarptautinę integraciją, o ekonomika remiasi veiksmingu informacijos apdorojimu ir jos taikymu įvairiose gamybos srityse. Kadangi žinių visuomenė mokosi nuolat, jos mokymosi techninis pagrindas – IKT. Todėl yra būtina integruoti IKT į švietimo sistemą, kad visi švietimo proceso dalyviai įgytų IKT kompetenciją. Šio darbo tikslas – išanalizuoti IKT integravimo į švietimą bendrųjų tendencijų ypatumus.
• Išanalizuoti pagrindinius informacinių komunikacinių technologijų diegimą į Lietuvos švietimą reglamentuojančius dokumentus.
2000 m. Europos Komisija paskelbė „Mokymosi visą gyvenimą memorandumą“, kurio šeštoji tezė reikalauja priartinti mokymąsi prie namų t.y. kuo arčiau besimokančiųjų įrengti IKT, taip skatinant nacionaliniu IKT taikymu paremtas švietimo sistemas. Šiuo atveju labai svarbus yra nuotolinis mokymasis. 2001 m komunikate „Making a European Area of Lifelong Learning a reality“ kalbama apie mokymosi visą gyvenimą ES įgyvendinimą. Šiam tikslui pasiekti reikalingi nauji pedagoginiai metodai, kuriuos galima sukurti naudojant įprastus mokymo/si metodus (pvz., paskaita, darbas grupėse ir kt.) kartu su IKT paremtu mokymu/si (pvz., nuotolinis mokymasis). Šie nauji metodai suteikia dideles galimybes visiems šio proceso dalyviams – tiek besimokantiesiems, mokytojams, tiek valstybei, besinaudojančiai...
Šį darbą sudaro 2011 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!