Referatai

Įmonės analizė: viešbutis "Karolina"

9.8   (2 atsiliepimai)
Įmonės analizė: viešbutis "Karolina" 1 puslapis
Įmonės analizė: viešbutis "Karolina" 2 puslapis
Įmonės analizė: viešbutis "Karolina" 3 puslapis
Įmonės analizė: viešbutis "Karolina" 4 puslapis
Įmonės analizė: viešbutis "Karolina" 5 puslapis
Įmonės analizė: viešbutis "Karolina" 6 puslapis
Įmonės analizė: viešbutis "Karolina" 7 puslapis
Įmonės analizė: viešbutis "Karolina" 8 puslapis
Įmonės analizė: viešbutis "Karolina" 9 puslapis
Įmonės analizė: viešbutis "Karolina" 10 puslapis
Įmonės analizė: viešbutis "Karolina" 11 puslapis
Įmonės analizė: viešbutis "Karolina" 12 puslapis
Įmonės analizė: viešbutis "Karolina" 13 puslapis
Įmonės analizė: viešbutis "Karolina" 14 puslapis
Įmonės analizė: viešbutis "Karolina" 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Firmos “Karolina” pasirinkta veikla – tai viešbučio ir poilsio paslaugos. Paslaugos (angl. services) – tai kokia nors nemateriali ekonomikos veikla, kuri tiesiogiai arba netiesiogiai prisideda prie žmonių poreikių tenkinimo; tai pardavimo objektu laikoma veikla, kuri gali suteikti naudą, malonumą, patenkinti poreikius.
Paslaugos yra panašios į prekes tuo, kad yra parduodamos, turi vertę, kainą, kokybę, blogiau ar geriau tenkina vartotojų poreikius. Yra savybių kurios skiriasi nuo prekių tai: paslaugų produkcija – neapčiuopiamos prekės ir nesuvokiamos kaip materialus dalykas, lengvas nustatymo parametras. Yra suteikimo trukmė. Dėl šių skirtumų, paslaugos negali būti vienu laiku kuriamos, o vartojamos kitu, kaupiamos bei sandėliuojamos. Šiuo metu, marketingo atlikimo metu nėra vieningos paslaugų klasifikavimo sistemos, todėl jas vadinsime unikaliomis, nes priklauso nuo konkretaus vartotojų poreikių. Teigdama, šias paslaugas firma siekia patenkinti visus savo kliento poreikius. Firmos misija – “klientui sutekti galimybę gauti aukščiausio lygio servisą...” Siekia efektyviausio bendravimo su savo klientais, kad galėtų pastoviai gerinti paslaugų kokybę. Ji stengsis ir toliau pilnai realizuoti klientų ir savo tikslus. Tam yra sudarytas paslaugų asortimentas. Būtent toks unikalus.
Asortimentas orientuotas į pirkėjų poreikius, pagal sudarytą tos įmonės asortimento politikos strategiją. Pasiūlą įmonė derina su tikslinės rinkos poreikiais ir tam tikru būdu sudarytu asortimentu valdo bei skatina paklausą.
• Viešbutis „Karolina“ įkurtas parko teritorijoje.
• Nuo viešbučio automobiliu iki senamiesčio – 9 min., iki oro uosto – 15 min., iki parodų centro – 5 min. kelio.
• Visuose kambariuose – tiesioginio ryšio telefonas, interneto ryšys, satelitinė televizija, minibaras.
• 85 kambarių langai – į pušyno pusę.
• Didesnė kambarių dalis – nerūkantiesiems.
• 86 vienviečiai – dviviečiai kambariai. Visų interjeras skiriasi, kad nuolatiniai klientai nejaustų monotonijos.
• 11 liukso klasės kambarių. Juose jauki svetainė ir erdvus vonios kambarys. 8 šios klasės kambariai turi balkonus.
• 3 apartamentai. Juose, be svetainės ir miegamojo, yra darbo kambariai, kuriuose galima organizuoti nedidelius verslo susitikimus.
Užsisakius iš anksto, viešbučio administracija gali pasiūlyti ekskursijas po Vilnių ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3028 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS .. 3
  • 1. ĮMONĖS PRISTATYMAS .. 4
  • 2. VIEŠBUČIO „KAROLINA“ STRUKTŪRA .. 6
  • 3. VIEŠBUČIO „KAROLINA“ TEIKIAMŲ PASLAUGŲ ANALIZĖ . 8
  • 4. ĮMONĖS KOKYBĖS VALDYMO SISTEMA 11
  • 4.1. Įmonės (padalinio) veiklai taikomi kokybės valdymo standartai .. 11
  • 4.2. Prekių (paslaugų) kokybės įmonėje įvertinimas . 12
  • 5. KOKYBĖS VADYBOS PROBLEMOS IR JŲ SPRENDIMAS 13
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI .. 15
  • LITERATŪRA IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI 16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (3028 ž.)
Darbo duomenys
  • Įmonių aprašymų referatas
  • 15 psl., (3028 ž.)
  • Word failas 603 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt