1.7. Ryšiai su visuomene 6
2. PARDAVIMŲ SKATINIMO PRIEMONIŲ NAUDOJAMŲ VIEŠBUTYJE “REVAL HOTEL LIETUVA” SVARBOS TYRIMAS 7
2.1. Bendros žinios apie viešbutį 8
2.2 Tyrimo pagrindimas 9
3. Konferencijų skyriaus personalas 8
4. Konferencijų skyriaus veikla, patalpos, naudojamos priemonės ir įranga 10
4.1. Salių talpa 12
4.2. Techninė įranga 13
4.3. Kainos 14
5. Darbai ir veikla 15
6. Ateities planai 15
Išvados 16
Literatūra 17
1. PARDAVIMŲ SKATINIMO SAMPRATA, PRIEMONĖS IR PARDAVIMŲ SKATINIMO ORGANIZAVIMO YPATUMAI
1.1. Rėmimo (komunikavimo) politika
Prekybos marketingas be kitų uždavinių (asortimento sudarymo, kainų prekėms nustatymo, prekybos objektų vietų parinkimo ir jų įrengimo ir t.t.) turi spręsti ir komunikacinius t.y. bendravimo su potencialiais vartotojais(pirkėjais0 ir kitais rinkos dalyviais klausimus – perduoti jiems informaciją apie įmonę, siūlomas pirkti prekes ir paslaugas, pardavimo vietas, paskatinti juos pirkti ir pan.
Šiems uždaviniams spręsti naudojama speciali prekybos marketingo priemonė – komunikacinė, arba rėmimo politika. Pagal H. Dillerį komunikacinė politika “apima planingą formavimą ir perdavimą visos į rinką nukreiptos įmonės informacijos, kuria siekiama paveikti jos nuomones, nuostatas, lūkesčius ir elgseną”.
Svarbiausia prekybos įmonei, be abejo, yra ryšiai su esamais ir potencialiais vartotojais. Tačiau jai labai svarbu kryptingai ir efektyviai bendrauti su visomis įmonei svarbiomis, visuomenės grupėmis: tiek išorinėmis (tiekėjai, bankai, akcininkai, pardavimo pagalbininkai, žiniasklaida, valdžios struktūromis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kt.), tiek su vidinėmis (darbuotojai, profsąjunga ir kt.). Todėl komunikacinę politiką reikėtų apibrėžti plačiau.
Komunikacinė politika – tai visi sprendimai ir veiksmai, kuriais atsižvelgiant į įmonės tikslus, formuojama ir perduodama informacija rinkai ir svarbioms visuomenės grupėms, kad jiems padarytų kryptingą poveikį.
Vis labiau prisotinant rinką prekių, įvairėjant vartotojų poreikiams, stiprėjant konkurencijai, tobul4jant informacijos rinkimo, apdorojimo ir perdavimo technologijoms bei veikiant kitiems veiksniams, komunikacijos svarba nepaliaujamai auga.
Komunikacinė politika įgyvendinama naudojant įvairias marketingo priemones. Dažniausiai marketingo literatūroje nurodomos šios:
• Reklama
• Pardavimo skatinimas
• Asmeninis pardavimas
• Ryšiai su visuomene.
Kiekviena iš šių priemonių yra savita. Reklama per tam tikras jos perdavimo priemones skleidžia įmonės pageidaujamą informaciją, pardavimo skatinimas sukuria išskirtines prekių įsigijimo sąlygas ir apie tai...
Šį darbą sudaro 5303 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!