2.6. Personalas......................................................................................................................................11
2.7. Organizacijos kultūra, klimatas, komunikacija.............................................................................12
2.8. Organizacijos darbuotojų teisių sistema........................................................................................14
3. Vizija................................................................................................................................................15
4. Misija...............................................................................................................................................16
II DALIS.EKONOMIKOS
1. Organizacijos tikslai ir uždaviniai...................................................................................................17
1.1 Artimiausi tikslai...........................................................................................................................17
1.2 Tolimesni įmonės veiklos tikslai...................................................................................................17
2. Makroaplinkos analizė.....................................................................................................................18
2.1 Ekonominiai veiksniai...................................................................................................................18
2.2 Socialiniai veiksniai.....................................................................................................................19
2.3 Politiniai veiksniai........................................................................................................................19
2.4 Technologiniai faktoriai................................................................................................................19
2.5 Ekologiniai veiksniai.....................................................................................................................20
3. Vidinės aplinkos analizė..................................................................................................................20
3.1 Įmonės aplinkos analizė.................................................................................................................20
3.1.1 Sugebėjimų, pavojų ir galimybių nustatymas.............................................................................20
4. Prekė................................................................................................................................................21
5. Kaina...............................................................................................................................................21
6. Pardavimų ir marketingo sistema....................................................................................................21
7. Išorinės aplinkos analizė..................................................................................................................24
7.1. Išorinių veiksnių analizė..............................................................................................................24
8. Ūkio šakos aplinka..........................................................................................................................25
8.1 Konkurencinės padėties analizė....................................................................................................25
8.2 Vartotojų analizė...........................................................................................................................26
9. Rizika..............................................................................................................................................27
10. Firmos finansinės analizės teorija.................................................................................................28
10.1 Firmos finansinės atakaitomybės elementai...............................................................................28
10.2 Balansas......................................................................................................................................28
10.3 Pelno ataskaita............................................................................................................................30
10.4 Kapitalo formavimo šaltinių ir jo panaudojimo ataskaita...........................................................30
11. Firmos ekonominės veiklos įvertinimo rodiklių grupės...............................................................31
11.1 Pagrindinės finansinių rodiklių grupės.......................................................................................31
12. Finansiniai rodikliai......................................................................................................................32
12.1 Pelningumo rodikliai..................................................................................................................32
12.1.1.Santykinis akcinio kapitalo pelningumo arba kapitalo grąžos rodiklis...................................32
12.1.2.Investicijų pelningumo arba investicijų grąžos rodiklis..........................................................32
12.1.3. Turto pelningumo rodiklis ( Dju Ponto )................................................................................32
12.1.4. Bendrasis pelningumo rodiklis...............................................................................................32
12.1.5. Grynojo pelningumo arba neto maržos rodiklis.....................................................................32
12.1.6. Pardavimų sąnaudų rodiklis....................................................................................................32
12.1.7 Administracinių sąnaudų rodiklis............................................................................................33
12.1.8 Rodiklis, apibūdinantis firmos vadovybės gebėjimą racionaliai naudoti išteklius..................33
12.2 Finansinio statuso rodikliai.........................................................................................................33
12.2.1 Einamojo likvidumo arba bendrojo padengimo kooficentas...................................................33
12.2.2 Greitojo arba kritinio likvidumo kooficentas...........................................................................33
12.2.3 Manevringumo arba lankstumo kooficentas............................................................................33
12.2.4 Bendrojo mokumo kooficentas................................................................................................34
12.2.5 Ilgalaikio mokumo kooficentas...............................................................................................34
12.2.6 Ilgalaikių įsipareigijimų įvykdymo trukmės kooficentas........................................................34
12.3 Finansinio valdymo rodikliai......................................................................................................34
12.3.1 Vidutinės materialinių atsargų apyvartos trukmės rodiklis......................................................34
12.3.2 Vidutinė debitorinio įsiskolinimo firmai trukmės rodiklis......................................................34
12.3.3 Kreditorinio įsiskolinimo trukmės rodiklis..............................................................................34
12.4 Išteklių valdymo rodikliai..........................................................................................................35
12.4.1.Pardavimų apimties vienam darbuotojui rodiklis....................................................................35
12.4.2 Grynojo pelno, neatskaičius mokesčius dalis, tenkanti vienam darbuotojui rodiklis..............35
12.4.3. Produktyvumo, tenkantčio vienam produkciją gaminančiam darbuotojui, rodiklis...............35
13. Firmos pelningumo lūžio taško analizė........................................................................................35
14. D. Varec PĮ finansinių rodiklių analizė........................................................................................36
III DALIS.STRATEGINIŲ VEIKSMŲ PLANAS
1. Strateginio plano rengimo etapai....................................................................................................38
IŠVADOS...........................................................................................................................................40
LITERATŪRA...................................................................................................................................41
Įvadas
Bet kokia žmogaus veikla gyvenime yra sąlygojama jo nepasitenkinimo esama ar būsima padėtimi. Jo norą veikti skatina noras pakeisti, patobulinti ir kurti aplinką, užtikrinti sau ir savo šeiminykščiams gerą pragyvenimą. Kad žmogus galėtų tinkamai save realizuoti ir užsitikrinti sau normalų gyvenimą, o ne tik egzistavimą, jis drauge su kitų individų pagalba steigia įvairias organizacijas. Žmonių bendrijos, sąmoningai derinančios savo pastangas siekiant bendro tikslo yra vadinamos organizacijomis.
Šis mano darbas skirtas įmonės veiklos...
Šį darbą sudaro 7499 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!