Analizės

Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė

10   (1 atsiliepimai)
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 1 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 2 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 3 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 4 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 5 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 6 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 7 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 8 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 9 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 10 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 11 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 12 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 13 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 14 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 15 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 16 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 17 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 18 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 19 puslapis
Įmonės veiklos analizė: kapaviečių tvarkymo ir antkapinių paminklų gamybos įmonė 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

2.6. Personalas......................................................................................................................................11
2.7. Organizacijos kultūra, klimatas, komunikacija.............................................................................12
2.8. Organizacijos darbuotojų teisių sistema........................................................................................14
3. Vizija................................................................................................................................................15
4. Misija...............................................................................................................................................16
II DALIS.EKONOMIKOS
1. Organizacijos tikslai ir uždaviniai...................................................................................................17
1.1 Artimiausi tikslai...........................................................................................................................17
1.2 Tolimesni įmonės veiklos tikslai...................................................................................................17
2. Makroaplinkos analizė.....................................................................................................................18
2.1 Ekonominiai veiksniai...................................................................................................................18
2.2 Socialiniai veiksniai.....................................................................................................................19
2.3 Politiniai veiksniai........................................................................................................................19
2.4 Technologiniai faktoriai................................................................................................................19
2.5 Ekologiniai veiksniai.....................................................................................................................20
3. Vidinės aplinkos analizė..................................................................................................................20
3.1 Įmonės aplinkos analizė.................................................................................................................20
3.1.1 Sugebėjimų, pavojų ir galimybių nustatymas.............................................................................20
4. Prekė................................................................................................................................................21
5. Kaina...............................................................................................................................................21
6. Pardavimų ir marketingo sistema....................................................................................................21
7. Išorinės aplinkos analizė..................................................................................................................24
7.1. Išorinių veiksnių analizė..............................................................................................................24
8. Ūkio šakos aplinka..........................................................................................................................25
8.1 Konkurencinės padėties analizė....................................................................................................25
8.2 Vartotojų analizė...........................................................................................................................26
9. Rizika..............................................................................................................................................27
10. Firmos finansinės analizės teorija.................................................................................................28
10.1 Firmos finansinės atakaitomybės elementai...............................................................................28
10.2 Balansas......................................................................................................................................28
10.3 Pelno ataskaita............................................................................................................................30
10.4 Kapitalo formavimo šaltinių ir jo panaudojimo ataskaita...........................................................30
11. Firmos ekonominės veiklos įvertinimo rodiklių grupės...............................................................31
11.1 Pagrindinės finansinių rodiklių grupės.......................................................................................31
12. Finansiniai rodikliai......................................................................................................................32
12.1 Pelningumo rodikliai..................................................................................................................32
12.1.1.Santykinis akcinio kapitalo pelningumo arba kapitalo grąžos rodiklis...................................32
12.1.2.Investicijų pelningumo arba investicijų grąžos rodiklis..........................................................32
12.1.3. Turto pelningumo rodiklis ( Dju Ponto )................................................................................32
12.1.4. Bendrasis pelningumo rodiklis...............................................................................................32
12.1.5. Grynojo pelningumo arba neto maržos rodiklis.....................................................................32
12.1.6. Pardavimų sąnaudų rodiklis....................................................................................................32
12.1.7 Administracinių sąnaudų rodiklis............................................................................................33
12.1.8 Rodiklis, apibūdinantis firmos vadovybės gebėjimą racionaliai naudoti išteklius..................33
12.2 Finansinio statuso rodikliai.........................................................................................................33
12.2.1 Einamojo likvidumo arba bendrojo padengimo kooficentas...................................................33
12.2.2 Greitojo arba kritinio likvidumo kooficentas...........................................................................33
12.2.3 Manevringumo arba lankstumo kooficentas............................................................................33
12.2.4 Bendrojo mokumo kooficentas................................................................................................34
12.2.5 Ilgalaikio mokumo kooficentas...............................................................................................34
12.2.6 Ilgalaikių įsipareigijimų įvykdymo trukmės kooficentas........................................................34
12.3 Finansinio valdymo rodikliai......................................................................................................34
12.3.1 Vidutinės materialinių atsargų apyvartos trukmės rodiklis......................................................34
12.3.2 Vidutinė debitorinio įsiskolinimo firmai trukmės rodiklis......................................................34
12.3.3 Kreditorinio įsiskolinimo trukmės rodiklis..............................................................................34
12.4 Išteklių valdymo rodikliai..........................................................................................................35
12.4.1.Pardavimų apimties vienam darbuotojui rodiklis....................................................................35
12.4.2 Grynojo pelno, neatskaičius mokesčius dalis, tenkanti vienam darbuotojui rodiklis..............35
12.4.3. Produktyvumo, tenkantčio vienam produkciją gaminančiam darbuotojui, rodiklis...............35
13. Firmos pelningumo lūžio taško analizė........................................................................................35
14. D. Varec PĮ finansinių rodiklių analizė........................................................................................36
III DALIS.STRATEGINIŲ VEIKSMŲ PLANAS
1. Strateginio plano rengimo etapai....................................................................................................38
IŠVADOS...........................................................................................................................................40
LITERATŪRA...................................................................................................................................41
Įvadas
Bet kokia žmogaus veikla gyvenime yra sąlygojama jo nepasitenkinimo esama ar būsima padėtimi. Jo norą veikti skatina noras pakeisti, patobulinti ir kurti aplinką, užtikrinti sau ir savo šeiminykščiams gerą pragyvenimą. Kad žmogus galėtų tinkamai save realizuoti ir užsitikrinti sau normalų gyvenimą, o ne tik egzistavimą, jis drauge su kitų individų pagalba steigia įvairias organizacijas. Žmonių bendrijos, sąmoningai derinančios savo pastangas siekiant bendro tikslo yra vadinamos organizacijomis.
Šis mano darbas skirtas įmonės veiklos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7499 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
41 psl., (7499 ž.)
Darbo duomenys
  • Įmonių aprašymų analizė
  • 41 psl., (7499 ž.)
  • Word failas 413 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt