Paveikslų sąrašas 3.
Įvadas 4.
1. Rusijos rinkos prieinamumas ir aplinkos analizė 5.
2. Rusijos rinkos talpumas 5.
3. Rusijos rinkos Vartotojų jautrumas importinėms 8.
4. Pagrindiniai konkurentai, konkurencinė struktūra, 9. konkurentų taikoma strategija ir kita...
5. Įmonės marketingo galimybės 12.
Išvados 13.
Literatūra 14.
I. Paveikslų sąrašas:
1 Paveikslas Prekinių ženklų pozicionavimas 6.
2 Paveikslas Buitinės technikos ir elektronikos rinka Maskvoje 7.
3 Paveikslas Prekinių ženklų žinomumas Rusijos rinkoje 10.
4 Paveikslas Šaldytuvų gamintojų vertinimas tikslinėje grupėje 12.
ĮVADAS
Pasaulio ekonomikai tapus globaliai, jos funkcionavimas visiškai neįsivaizduojamas be tarptautinių ekonominių santykių.
• Tarptautinio darbo pasidalinimo;
• Gamybos specializavimosi ir kooperavimosi;
• Tarptautinės prekių ir paslaugų prekybos;
• Tarptautinių sutarčių sistemos;
• Tarptautinių finansinių atsiskaitymų;
• Tarptautinių ekonominių rodiklių...
AB „Snaigė“, jau nuo pat pirmų savo gyvavimo dienų buvo kaip tarptautinė kompanija. Tai daugiau įtakojo tuometinė socialistinė santvarka, nei pačios įmonės norai. Bet į vakarų Europos rinkas „Snaigė“ išėjo pati. Kai kurie AB „Snaigė“ svarbiausi faktai:
• 1963m. Alytaus mašinų gamyklos (ji buvo sąjunginio pavaldumo) gamybinėje bazėje buvo pradėti gaminti pirmieji buitiniai šaldytuvai „Snaigė“;
• Iki 1975m. pagaminta daugiau kaip 1 mln. šaldytuvų;
• 1977m. „Snaigė“ buvo prijungta prie gamybinio susivienijimo „Atlant“ (Baltarusija);
• 1983m. „Snaigės“ produkcija pradėta eksportuoti į užsienio šalis;
• Lietuvai atgavus nepriklausomybę, 1992 m. „Snaigė“ buvo privatizuota ir tapo 100% privačia akcine bendrove;
• 2000m. „Snaigės“ šaldytuvai buvo suskirstyti į tris klases, pritaikytas skirtingiems vartotojų poreikiams;
• 2003m. „Snaigė“ pagamino 9 milijonus šaldytuvų ir pradėjo šaldytuvų įmonės Kalingrade projektavimo, bei statybos darbus;
• 2004m. Metų pradžioje „Snaigė“ atidarė naują gamyklą Kaliningrade;
• 2006m. Pagamintas 10 milijonasis šaldytuvas;
• 2006m. Metų pabaigoje pagamintas naujos dizaino linijos šaldytuvas.
Savo darbe pabandysiu įvertinti „Snaigės“ veiklos Rusijos rinkoje tikslingumą. Daugiau kaip keturiasdešimties metų patirtis, faktas kad „Snaigė“ iki šiol yra vienintelė buitinių šaldytuvų ir šaldiklių gamintoja ne tik Lietuvoje, bet Baltijos šalyse ir geras Rusijos vartotojų požiūris į Lietuviškas prekes, bendrovei padidina galimybes skverbtis į šią rinką.
1. Rusijos rinkos prieinamumas ir aplinkos analizė
Vykdant Rusijos rinkos makroaplinkos analizę galima išskirti šiuos komponentus:
• Ekonominę aplinką;
•...
Šį darbą sudaro 2674 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!