ILGALAIKIS PLANAS, PARENGTAS PAGAL KURIAMĄ E. VADOVĖLĮ
„MATEMATIKA VISIEMS 11. MOKAUSI MATEMATIKOS. IŠPLĖSTINIS KURSAS“
DALYKAS Matematika
KURSAS Išplėstinis
KLASĖ III klasė
PAMOKŲ SKAIČIUS 216 (6 pamokos per savaitę)
TIKSLAS
Matematikos dalyko tikslas – sudaryti galimybę kiekvienam mokiniui, mokantis matematikos, ugdytis matematinį ir statistinį raštingumą; lavinti
gebėjimą matematiškai samprotauti ir taikyti įgytas kompetencijas, sprendžiant įvairias realias, aktualias ir mokiniams suprantamas problemas.
UŽDAVINIAI
Siekdami tikslo mokiniai:
• tinkamai ir tikslingai vartoja matematinius faktus;
• suvokia sąvokų struktūras;
• sklandžiai atlieka matematines procedūras, argumentuoja, kodėl jas taip atlieka;
• įžvelgia matematikos vidinius ir išorinius ryšius;
• įvairiuose kontekstuose taiko matematinį samprotavimą;
• remiasi žiniomis, logika ir patikimais argumentais, formuluodami hipotezes, įrodinėdami matematinius teiginius, spręsdami uždavinius, darydami
išvadas ar vertinimus;
• kurdami matematinį pranešimą, atsižvelgia į komunikavimo tikslą, adresatą, pasirenka veiksmingus būdus ir priemones matematinei
komunikacijai; matematinių minčių raiška sklandi, logiška ir argumentuota;
• suvokia matematinių žinių mokslinę ir praktinę vertę;
• domisi matematikos mokslo ir technologijų raida Lietuvoje ir pasaulyje;
• yra nusiteikę išbandyti ir tikslingai taikyti naujas technologijas, metodus, būdus, siekdami giliau pažinti matematiką ir profesijas, kurioms reikia
matematikos žinių ir gebėjimų;
• geba pažvelgti į problemas ar situacijas iš naujos perspektyvos;
• ieško veiksmingo problemos sprendimo būdo, kūrybiškai pritaiko matematines žinias, metodus ir strategijas;
• kritiškai apmąsto matematinę veiklą ir jos rezultatus matematinio samprotavimo aspektu.
2
MOKYMO IR MOKYMOSI PRIEMONĖS
1. Matematika. Išplėstinis kursas 11 klasei. I-II dalys. Vilnius, TEV, 2002
2. Matematika. Uždavinynas 11 klasei. Vilnius, TEV, 2008
3. Matematika. Išplėstinis kursas 12 klasei. I-II dalys. Vilnius, TEV, 2003
4. V. Vitkus. „Dar daugiau uždavinių 11-12 klasei“. Vilnius, TEV, 2016
5. M. Skanavis. „Matematikos uždavinynas“. Kaunas, Šviesa, 1992
6. R.Razmas, J.Teišerskis, V. Vitkus. „Matematikos uždavinynas“. Kaunas, Šviesa, 1997
7. J. Mačys. „Moksleivių matematikos olimpiadų uždaviniai, 1986-2002 m.“. Vilnius, TEV, 2003
KOMPETENCIJŲ UGDYMAS
Įgyvendinant matematikos bendrąją programą ugdomos šios kompetencijos:
1. Pažinimo kompetencija
Šį darbą sudaro 1638 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!