Diplominiai darbai

Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos

9.8   (3 atsiliepimai)
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 1 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 2 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 3 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 4 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 5 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 6 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 7 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 8 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 9 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 10 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 11 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 12 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 13 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 14 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 15 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 16 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 17 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 18 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 19 puslapis
Į klientą orientuotos įmonės personalo sistemos 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Paslaugų marketingo uždavinys - rasti budus ir priemones, padedančias sumažinti paslaugos teikimo klaidu ir daryti įtaką geram kokybės vertinimui. Tam reikalingi deramai 'apgalvoti ir parengti tyrimai, padedantys apčiuopti kokybės spragas. Anketinės apklausos arba interviu su vartotojais (prieš paslaugos teikimą, teikimo metu ir po paslaugos), paslaugų viešbučio ir pačios paslaugos įvaizdžio tyrimai, skundų ir pageidavimų analizė, mistiniai vartotojai - tai tik keletas paslaugos kokybės tyrimo būdų.
Tyrimo objektas. Klientų aptarnavimo tyrimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje.
Darbo tikslas. Darbo tikslas yra atlikti klientų patenkinimo lygio tyrimas “Linea” viešbutyje.
Tyrimo metodai – darbe naudojamasi sisteminės analizės logikos, loginės ir sisteminės analizės metodais, teoriniais, praktiniais, analitiniais ir lyginamaisiais tyrimo metodais. Apibendrinimų ir išvadų teisingumui bei patikimumui naudoti kompleksinį šių metodų taikymą.
5. ištirti “Linea” viešbučio klientų patenkinimo lygio taktiką organizuojant apgyvendinimo paslaugų tiekimą Lietuvoje;
Darbą sudarys trys pagrindiniai skyriai ir poskyriai.
Pirmas skyrius – tai analitinė darbo dalys joje bus nagrinėjami įmonės personalo ir marketingo strategijos planavimo teoriniai aspektai. Kadangi paslaugu įmonėje labai svarbu vaidmenį vaidiną personalas tai autorius didelį dėmesį skirs personalo problemai organizuojant “Lineja” rinkodara.
Antroje – tiriamojoje dalyje darbo autorius suformuluos “Linea” viešbučio klientų patenkinimo lygio įmonės strategija.
Trečioje dalyje, darbo autorius apžvelgs “Linea” viešbučio klientų patenkinimo lygio situacija įvairia vaizdine, technine informacija, padedančia visapusiškai atskleisti klientų patenkinimo lygio tyrimą ir pateiks savo pasiūlymus.
Darbo pabaigoje bus pateiktos išvados ir pasiūlymai, klientų patenkinimo lygio kriterijai, jų reikšmę ir personalo vaidmenį ją įgyvendinat, organizuojant “Linea” viešbučio pardavimo strategija Lietuvoje.
1.Klientų patenkinimo lygio teorinė analizė
1.1.Viešbučio paslaugų samprata
Visi paslaugos teikimo dalyviai (darbuotojai ir vartotojai) daro įtaką paslaugos suvokimui. Ar paslauga bus teigiamai vertinama, priklausys nuo to, kaip darbuotojai moka bendrauti, ar tvarkinga jų apranga, ką apie tą paslaugą ir jo teikėją sako kiti vartotojai ir t.t. Teikiant profesines paslaugas (pavyzdžiui, konsultavimo, mokymo ir kt.}, kurios grindžiamos glaudžiais santykiais, pats teikėjas yra paslauga. Kitose paslaugose žmonių santykiai gali būti mažiau reikšmingi. Tyrimai rodo, kad teikėjai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 22586 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1.Klientų patenkinimo lygio teorinė analizė 3
  • 1.1.Viešbučio paslaugų samprata 3
  • 1.2. Klientų patenkinimo svarba ir ypatumai 12
  • 1.2.1. Klientų aptarnavimo planavimo ypatumai 14
  • 1.2.2.Paslaugų savybės ir teikimo ypatumai 16
  • 1.3.Svarbiausios personalo funkcijos klientų aptarnavime 18
  • 1.3.1. Tiesioginio poveikio priemonės 23
  • 1.3.2. Personalo organizavimo tobulinimo teoriniai aspektai 29
  • 1.3.3. Personalo organizavimo tobulinimas turinys ir uždaviniai ir sistema 31
  • 2.Klientų patenkinimo lygio kriterijų analizė 36
  • 2.1.Apgyvendinimo paslaugų komplekso analizė 36
  • 2.2.Apgyvendinimo paslaugos gyvavimo ciklas 43
  • 2.2.1.Apgyvendinimo paslaugos kokybė ir jos veiksniai 45
  • 2.2.3.Pardavimų skatinimas 50
  • 1.3.2. Personalo organizavimo tobulinimo teoriniai aspektai 53
  • 2.3. Viešbučio paslaugų rėmimas 55
  • 2.3.1.Reklama 55
  • 2.3.2.Populiarinimas ir asmeninis pardavimas 56
  • 2.3.3.Žodinės rekomendacijos 57
  • III.Projektiniai sprendimai 58
  • 3.1.Viešbučio paslaugų praktinė analizė 58
  • 3.1.1. Nagrinėjamos įmonės tikslinė orientacija 59
  • 3.1.2. Vartotojų analizė 60
  • 3.2.Paslaugos diferenciacija 63
  • 3.3. Viešbučio “Viktorija” strateginė pozicija rinkoje 70
  • 3.3.1. Alternatyvios rinkodaros strategijos 72
  • 3.3.2.Įėjimo į rinką strategija 73
  • Išvados ir pasiūlymai 75
  • Literatūra 78

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
77 psl., (22586 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos diplominis darbas
  • 77 psl., (22586 ž.)
  • Word failas 896 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt