Paslaugų marketingo uždavinys - rasti budus ir priemones, padedančias sumažinti paslaugos teikimo klaidu ir daryti įtaką geram kokybės vertinimui. Tam reikalingi deramai 'apgalvoti ir parengti tyrimai, padedantys apčiuopti kokybės spragas. Anketinės apklausos arba interviu su vartotojais (prieš paslaugos teikimą, teikimo metu ir po paslaugos), paslaugų viešbučio ir pačios paslaugos įvaizdžio tyrimai, skundų ir pageidavimų analizė, mistiniai vartotojai - tai tik keletas paslaugos kokybės tyrimo būdų.
Tyrimo objektas. Klientų aptarnavimo tyrimas organizuojant viešbučio veiklą Lietuvoje.
Darbo tikslas. Darbo tikslas yra atlikti klientų patenkinimo lygio tyrimas “Linea” viešbutyje.
Tyrimo metodai – darbe naudojamasi sisteminės analizės logikos, loginės ir sisteminės analizės metodais, teoriniais, praktiniais, analitiniais ir lyginamaisiais tyrimo metodais. Apibendrinimų ir išvadų teisingumui bei patikimumui naudoti kompleksinį šių metodų taikymą.
5. ištirti “Linea” viešbučio klientų patenkinimo lygio taktiką organizuojant apgyvendinimo paslaugų tiekimą Lietuvoje;
Darbą sudarys trys pagrindiniai skyriai ir poskyriai.
Pirmas skyrius – tai analitinė darbo dalys joje bus nagrinėjami įmonės personalo ir marketingo strategijos planavimo teoriniai aspektai. Kadangi paslaugu įmonėje labai svarbu vaidmenį vaidiną personalas tai autorius didelį dėmesį skirs personalo problemai organizuojant “Lineja” rinkodara.
Antroje – tiriamojoje dalyje darbo autorius suformuluos “Linea” viešbučio klientų patenkinimo lygio įmonės strategija.
Trečioje dalyje, darbo autorius apžvelgs “Linea” viešbučio klientų patenkinimo lygio situacija įvairia vaizdine, technine informacija, padedančia visapusiškai atskleisti klientų patenkinimo lygio tyrimą ir pateiks savo pasiūlymus.
Darbo pabaigoje bus pateiktos išvados ir pasiūlymai, klientų patenkinimo lygio kriterijai, jų reikšmę ir personalo vaidmenį ją įgyvendinat, organizuojant “Linea” viešbučio pardavimo strategija Lietuvoje.
1.Klientų patenkinimo lygio teorinė analizė
1.1.Viešbučio paslaugų samprata
Visi paslaugos teikimo dalyviai (darbuotojai ir vartotojai) daro įtaką paslaugos suvokimui. Ar paslauga bus teigiamai vertinama, priklausys nuo to, kaip darbuotojai moka bendrauti, ar tvarkinga jų apranga, ką apie tą paslaugą ir jo teikėją sako kiti vartotojai ir t.t. Teikiant profesines paslaugas (pavyzdžiui, konsultavimo, mokymo ir kt.}, kurios grindžiamos glaudžiais santykiais, pats teikėjas yra paslauga. Kitose paslaugose žmonių santykiai gali būti mažiau reikšmingi. Tyrimai rodo, kad teikėjai...
Šį darbą sudaro 22586 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!