Geografijos mokymo metodika spec. mokykloje. pagr. padėjo Pumputis ir R. Kaffemanas. Mokslininkai Porockaja, Simovas ir kt. geografijos metodika atsako į tris klausimus: Kaip reikia mokyti? Ko reikia mokyti? Kodėl reikia mokyti? BLM pagr.tikslas - suteikti žinių, o spec. mokyk.-sudaryti geogr. vaizdinius ir orientuotis visame kame (artimiausioje aplinkoje, vietovėje ir t.t.), praktinis pobūdis 2kl. Kaip mokyti? Atsako metodika 3kl. Ko mokyti? Geogr. turinys, išdėstytas programoje.
Uždaviniai. Žinių sistema skiriasi nuo BLM. Visos žinios turi būti paremtos praktiniais mokėjimais ir įgūdžiais. Geografinių vaizdinių sudarymas- kurie turi būti: tikslinami, koreguojami, plečiami, sistematizuojami. Vienas svarb. tikslų- propedeutinio laikotarpio (pagrindas geogr. dėstymo metodikoje), kuris yra iki 6kl. Sunkumai, kurie kyla mokantis geogr.: 1. Mokiniai žinių gauna ne tik mokykloje, tai ką pamatė savarankiškai, ką pastebėjo, kad tie vaizdiniai nesusidarytų klaidingai. 2. Didelis geogr. objektų (reiškinių) sk, todėl geogr. mokymo turinys pritaikytas spec. poreikių vaikams. 3. Geogr. reiškiniai pasižymi sudėtingumu, todėl mokiniams suteikiamas ir kitų žinių bagažas. 4. Daugumos geogr. objektų ir reiškinių negalima stebėti tiesiogiai, todėl, kad jie yra kitose žemės rutulio vietose. 5. Erdvinio mąstymo sutr.kyla dirbant su žemėlapiu (vaikai sunkiai orientuojasi jame). 6. Dėl pasunkėjusių ekonominių-socialinių sąlygų, nėra galimybės pastebėti ir pamatyti daugiau geogr.objektų ar reiškinių.
Geogr. mokymo principai. 1.Mokymo turinio moksliškumas. Turi parodyti realius ryšius tarp nagrinėjamų geogr. objektų- reiškinių. 2.Ugdomasis, auklėjamasis, koreguojamasis mokymo pobūdis. Kiekv. pamoka turi turėti ugdomuosius, mokomuosius tikslus. 3. Protinės veiklos įgūdžių formavimas. 4. Prieinamumas mokymo, sąmoningumas ir sistemingumas. 5. Žinių, mokėjimų ir įgūžių tvirtumas. Be teorinių žinių, reikalingos ir praktinio pobūdžio žinios, gebėjimai, mokėjimai. Ne tik supažindinti, bet ir mokyti naudotis su kompiuteriu. 6. Teorijos ir praktikos ryšys. 7. Vaizdumo pritaikymo principas. Turėtų būti beveik kiekvienoje pamokoje. 8. Individualus ir diferencijuotas mokymas. 9. Geogr. mokymo kraštotyrinis principas.
Kraštotyra– artimiausios aplinkos tyrinėjimas (klimato, gyventojų ūkinės veiklos, jų būstas, apranga, augalija, gyvūnija, reljefas, vandens telkiniai, keliai, transportas), kiek įmanoma reikia lyginti (vienas...
Šį darbą sudaro 5832 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!