Globalizacija, industrializacija ir spartus informacinių technologijų augimas atveria XXI amžiaus visuomenei naujas galimybes. Dauguma žmonėms reikalingų paslaugų šiandien yra pasiekiamos nuotoliniu būdu. Turėdami prieigą prie interneto, vartotojai gali įsigyti naujų prekių, mokytis, bendrauti. Visuomenės bei valstybinių institucijų santykiai taip pat persikėlė į elektroninę erdvę, tad dauguma viešojo sektoriaus paslaugų šiandien yra lengvai ir greitai prieinamos nuotoliniu būdu. Elektroninė valdžia šiuose santykiuose yra plėtros reiškinys, kurio pagrindinis tikslas yra kokybiškai bei efektyviai teikti gyventojams visas viešąsias paslaugas, pranešti reikalingą informaciją. Elektroninė valdžia Lietuvoje yra besiplečiantis ir ypatingai svarbus reiškinys.
Dėl sparčios informacinių technologijų plėtros privačiame, verslo, bei viešajame sektoriuose, elektroninės valdžios diegimas valstybinėse institucijose šiandiena yra viena aktualiausių temų. Valstybės ir gyventojų santykiai patiria ženklius pokyčius informacinių technologijų dėka, todėl yra būtina išanalizuoti elektroninės valdžios diegimo aspektus valstybinėse įmonėse.
3. Ištirti valstybės įmonės „Regitra“ teikiamas elektronines paslaugas.
Šis rašto darbas yra paremtas moksline literatūra, patikimais internetiniais šaltiniais, ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais dėl elektroninės valdžios diegimo plėtros.
1. ELEKTRONINĖ VALDŽIA
Elektroninės valdžios reiškinio atsiradimą nulėmė sparti informacinių ir ryšio technologijų (IRT) raida visame pasaulyje. Iki 1980 metų, informacinių technologijų projektų valdymas buvo centralizuotas, ir pagrindinis IRT diegimo tikslas buvo automatizuoti finansų apskaitos procesus. Vėliau, kai personaliniai kompiuteriai išpopuliarėjo tarp visuomenės narių, IRT valdymas tapo decentralizuotų ir siekė sprendimų priėmimo procesų gerinimo (Malinauskienė, 2010, 3 p.). Atsiradus internetui, pasirodė ir pirmieji „skaitmeninės valdžios“ (angl. digital government) reiškiniai, kurie plėtėsi iki šiandienos visuomenės „elektroninės valdžios“ supratimo. Pradedant nuo 1990 metų iki dabar, IRT diegimo tikslai yra viešųjų paslaugų prieinamumas gyventojams bei verslo objektams, skaidrumo bei atsakomybės didinimas, ir valstybės saugumo užtikrinimas (Malinauskienė, 2010, 3 p.). Šiandien elektroninė valdžia Lietuvoje bei visame pasaulyje sparčiai plečiasi ir tobulėja. Nuo 2001 metais patvirtintos elektroninės valdžios koncepcijos Lietuvoje, šalies vyriausybė imasi visų įmanomų būdų tam, kad elektroninė valdžia teiktų gyventojams bei verslams visas įmanomas viešąsias paslaugas. Pasak H. Zhou (2001), elektroninės valdžios...
Šį darbą sudaro 3012 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!