Praktika – tai puikus būdas realiai įgyvendinti paskaitų metų įgytus teorinius įgūdžius, išbantyti save, savo sugebėjimus, įgauti patirties. Praktika atlikta UAB “Init”. Praktikos atlikimo laikotarpis: 2006 balandžio 6 – 2006 gegužės 5 dienomis.
Praktikos tikslas – įgyti praktinio dabo įgūdžių UAB, pritaikant teorines žinias.
• Susipažinti su atitinkama įstatymine baze.
Taigi per visą praktikos atlikimo laikotarpį stengiausi įvykdyti visus uždavinius bei įgyvendinti pagrindinį tikslą. Viso to procesas ir atsispindi praktikos ataskaitoje. Ji sudaryta iš dviejų dalių. Pirmoje dalyje pateikiau pagrindinę informaciją apie įmonę, jos veiklą, finansinę būklę. Antroje dalyje pateikiama pati praktikos ataskaita, kurioje pagrindiniai įmonės apskaitos organizavimo principai bei pasirinktos temos analizė. Mano pasirinkta tema: darbo užmokesčio apskaičiavimo ir išmokėjimo analizė. Darbo gale pateikiamas įmonės naudojamų sąskaitųplanas, pilnas balansas ir pelno (nuostolių) ataskaita bei darbo užmokesčio žiniaraštis. Taip pat pridedama praktikos atlikimo pažyma.
I dalis
1.1 Įmonės charakteristika
UAB “Init” įregistruota 1990 m. Įmonės kodas 132658751. Įmonės direktorius Paulius Živatkauskas. Įmonėje yra vienas akcininkas, valdantis visą akcijų paketą. Įmonė yra įsikūrusi Laisvės al. 30A, Kaunas.
1.2 Įmonės organizacinė struktūra
Įmonėje šiuo metu dirba 105 žmonės. Tai perspektyvūs ir jauni žmonės, kurių amžiaus vidurkis apie 35 metus. Visi vadybininkai ir apskaitos darbuotojai yra aprūpinti kompiuteriais. Pilnai kompiuterizuota vidinė ir finansų apskaita, prekių tiekimas ir klientų informacija. Bendrovės valdymo schema yra gana paprasta. Vadovai stengiasi, kad valdymo svhema butų lanksti reaguotų į rinkos sąlygų pasikeitimus. Toliau pateiksiu pačią organizacinę struktūra.
1 pav. UAB “Init” organizacinė struktūra
(šaltinis: sukurta autoriaus, remiantis UAB “Init”))
Kaip jau minėjau įmonėje dirba 105 žmonės. Jų pasiskirstymas atskiruose padaliniuose yra toks: įmonę valdo vianas generalinis direktorius. Administracijoje dirba 21 darbuotojas, buhalterijoje – 5, transporo skyriuje -1 , pardavimų ir abonentų aptarnavimo skyriuje -7, informacinių technologijų grupėje - 6, techniniame centre – 5, televizijoje - 15, KTV aptarnavimo centre - 41, kompiuterių padalinyje – 3. Įmonė jokių ypatingų darbuotojų skatinimo priemonių netaiko, išskyrus pastebėjau, jog įmonėje direktorius yra autoritetas...
Šį darbą sudaro 2133 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!