2008/2009 m. m.
TURINYS
ĮVADAS
3
SKELBIMŲ DĖL ĮDARBINIMO ANALIZĖ
4
KETURI EFEKTYVAUS SKELBIMO PUNKTAI
4
SKELBIMO FORMA
4
SKELBIME PATEIKTA INFORMACIJA IR SKELBIMO STRUKTŪRA
4
KUR PATEIKTI SKELBIMĄ
5
DARBO SKELBIMŲ ĮTAKA KANDIDATUI
6
SKELBIMAI
7
IŠVADOS
9
LITERATŪRA
10
ĮVADAS
Įmonės darbo rezultatai didžiąją dalimi priklauso nuo darbuotojų darbo, taigi kiekvienas darbdavys tikisi turėti patikimą, draugišką, lojalų įmonei ir be abejo savo pareigas išmanantį žmogų. Darbuotojų galima ieškoti įvairiais būdais, tačiau dažniausiai pasirenkamas paprasčiausias ir daugiausiai dėmesio sulaukiantis dalykas – reklaminiai skelbimai. Mano darbo tikslas yra išsiaiškinti kaip parašyti efektyvų darbo skelbimą, kokią informaciją respondentui turi suteikti skelbimas ir kokia yra galima darbo ieškančio žmogaus reakcija į pateiktąjį skelbimą. Atlikdama darbą naudojausi specialiai personalo vadybininkams parengta literatūra, kaip atrinkti personalą ir kaip skatinti darbuotojus siekti geresnių darbo rezultatų ir interneto svetainėse paskelbtais darbo pasiūlos skelbimais.
SKELBIMŲ DĖL ĮDARBINIMO ANALIZĖ
KETURI EFEKTYVAUS SKELBIMO PUNKTAI
Tinkamas įdarbinimo sklebimo paruošimas yra labai reikšmingas faktorius darbuotojų paieškos procese. Visų pirma, skelbimas formuoja įmonės įvaizdį, antra, dažnai nuo darbo skelbimo vietos ir turinio, priklauso ir atrankos mastas, bei siūlomų pareigų svarba įmonei, trečia, skelbimas turi patraukti ne tik bedarbių, bet ir šiuo metu darbą turinčių, kvalifikuotų darbuotojų dėmesį, kurie yra nepatenkinti dabartinėm darbo sąlygom ar nori siekti karjieros.
Personalo atranką vykdantiems žmonėms rašyant darbo pasiųlos skelbimus, pirmiausia siūloma atkreipti dėmesį į keturis esminius dalykus, anglų kalboje vadinamą AIDA formulę.
A – Attentation: reklama turi atkreipti dėmesį.
I – Interest: reklama turi būti įdomi ieškančiąjam darbo.
D - Desire: turi sukelti skaitytojui norą sužinoti, kas slypi už reklamos.
A - Action: turi skatinti žmogų susirasti tinkamą darbą, užverbuoti.
SKELBIMO FORMA
Laisvieji skelbimai – dažniausia maži, vienskilčiai. Jie pateikiami ištisiniu tekstu, pirmas ir kiti svarbiausi žodžiai paryškinami. Skelbimuose parašomas įmonės pavadinimas (dažnai ne), kokioms pareigoms užimti ieškomas darbuotojas ir kur reikėtų kreiptis.
Struktūriniai skelbimai – didesni skelbima, sukomponuoti tam tikram plote. Į juos įeina įmonės prisistatymas, gali būti įkomponuotas ir įmonės ženklas, sąlygos kurias siūlo įmonė, reikalavimai kandidatui į darbo vietą, įmonės adresas, kontaktinė informacija, laikas iki kada reikėtų...
Šį darbą sudaro 1195 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!