Darbe siekiama atskleisti sudėtingą šiuolaikinės organizacijos darbo organizavimo, sąlygoto besiformuojančios informacinės ir žinių visuomenės kokybių, esmę ir bandyti rasti šią esmę bendriausiai grindžiančią teoriją. Nustatyta, kad tokį integruotą požiūrį į šiuolaikinės organizacijos darbo organizavimo teoriją ir praktiką atskleidžia dviejų veikimo teorijų -idėjinės ir naudojamosios - darna. Šios darnos pasiekiama taikant dvikilpį mokymąsi, leidžiantį keisti ne tik veikimo strategijas, bet ir jų vertybinį pagrindą. Tik šitaip yra užtikrinamas naudojamų teorijų tobulinimas, sąlygojantis galių žmogui spręsti savo problemas suteikimą. Realizuojant tokį integruotą požiūrį į šiuolaikinės organizacijos darbo organizavimo teoriją ir praktiką, iš šiuolaikinės organizacijos darbo organizavimo profesionalų reikalaujama plataus multidisciplininio pasirengimo, emancipuoto proto, kritinio mąstymo, refleksija pagrįstos veiklos, jos tyrimo įgūdžių. Todėl šiems profesionalams rengti reikalingos šiuolaikinės universitetinės studijos, derinančios platų teorinį rengimą ir praktinį darbą.
Anot Ch.Argyris XXI amžiaus iššūkiai Europai ir visam pasauliui - tai globalizacija, žinių ir informacinės visuomenės kokybių plėtra įvairiose šalyse, nuolat kintantys ir didėjantys reikalavimai darbo vietai, didėjanti konkurencija ir tuo pačiu - kooperacija. To padariniai - per visą gyvenimą turintys mokytis žmonės, tradicinių darbo modelių pokyčiai, susiję su ne visos darbo dienos plitimu, darbo jėgos mobilumo poreikio augimu ir, deja, nedarbo bei socialinės atskirties didėjimu.
Visa tai ne tik didina socialinių profesijų poreikį, bet ir kelia ypač sudėtingus reikalavimus pačiam socialiniam darbui ir šiuolaikinės organizacijos darbo organizavimo profesionalų rengimui. Dar net prieš dešimtmetį į socialinį darbą buvo žiūrima kaip į praktika besiremiančią veiklą, o dabar jau visiems aišku, kad šio darbo praktika bus sėkminga tik kai remsis tinkama teorija. Tačiau -kokia teorija gali bendriausiai atskleisti šiuolaikinės organizacijos darbo organizavimo esmę? Štai šiuo klausimu dabar ir vyksta karščiausios diskusijos. Kol kas mokslininkams pavyko tik gana fragmentiškai atskleidžiančių socialinį darbą teorijų paieškos. Rusų mokslininkai A. Arnoldovas, V Bočarova ir kt. (1994), socialinį darbą susiaurinę iki socialinės pedagogikos, mano galį remtis pedagogikos teorijomis. Vokiečių tyrinėtojas R Natorpas (1899), socialiniame darbe...
Šį darbą sudaro 5347 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!