Skaitytojų aptarnavimo uždaviniai, principai ir metodai.
Btekininko pareiga būti nešališkam ir teisingam, suteikti kiekvienam vartotojui vienodas galimybes naudotis btekos paslaugomis it joje sukauptais dok, nepriklausomai nuo autoriaus pažiūrų, btekininko nuomonė negali riboti tolerancijos laipsnio nei komplektuojant fondus, nei aptarnaujant skaitytojus. Btekininko bendravimas su lankytojais reikalauja kūrybiškumo, santūrumo, savitvardos, greitos orientacijos sprendžiant nelauktai iškylančias problemas. Jis turi mokėti improvizuoti, teisingai ir operatyviai įvertinti skaitytojo reakcijas ir veiksmus, greitai, be ilgo svarstymo priimti sprendimus. Svarbu profesionalumas, mandagumas, paslaugumas. Elkis taip, kaip norėtum, kad su tavimi elgtųsi.
• Dėmesys ir paslaugumas.
• Sugebėjimas pažiūrėti į biblioteką, savo darbą ir save lankytojo akimis.
• Sugebėjimas priimti skaitytoją tokį, koks jis yra.
Kiekvienas skaitytojas nusipelno pagarbaus ir mandagaus elgesio su juo. turi teisę į tvarką ir ramybę btekoje. skaitytojas turi teisę pareikšti savo nuomonę dėl knygų įsigijimo btekoje ir sulaukti iš btekininko paaiškinimo fondų komplektavimo politikos klausimais. turi teisę į vienodai kokybišką aptarnavimą. logiškai, aiškiai bei prieinamai išdėstytuose fonduose.
▪ Skaitytojai aptarnaujami btekose esančiuose abonementuose ir skaityklose. Šis aptarnavimas priskirtinas prie stacionarių btekų paslaugų. Taip pat skaitytojai gali „apsitarnauti“ patys naudodamiesi atviraisiais fondais.
▪ Formos: skaitytojai gali būti aptarnaujami naudojant stacionarias, nestacionarias (ekstensyvias btekų paslaugas: Kilnojamos btekėlės, Bibliobusai, Btekos darbo vietose, TBA) Šias skaitytojams skirtas paslaugas btekos pgl skaitytojų tipologiją priskiria kuriai nors skaitytojų grupei. Taip atsiranda prioritetinės ir antrinė vartotojų grupės. Taip pat išsiskiria skaitytojams teikiamos pagrindinės ir papildomos paslaugos. Iš čia atsiranda mokamos arba nemokamos paslaugos.
▪ Metodai: skaitytojai aptarnaujami teikiant viešąsias paslaugas: dok išdavimas, informavimas, konsultavimas, instruktavimas, renginių organizavimas, ekstensyvios. Pastarosios skirstomos į tradicines ir naujas.
Vartotojų aptarnavimo principai: Tikslai ir juos pagrindžiantys principai keičiasi nuo btekos santykio su vartotoju. Daug kur pgr akcentas teikiamas btekai, tuo tarpu vartotojas yra pasyvesnis sistemos lementas. Bteka turi galią spręsti kaip ir ką aptarnauti. 20 a. įvyko esminiai pokyčiai visose aptaravimo sferose, kai akcentas buvo perkeltas į vartotoją. Būdus ir principus diktuoja ne tik...
Šį darbą sudaro 5843 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!