Per keletą paskutinių dešimtmečių daugelio išsivysčiusių šalių įmonių vienas iš strateginio valdymo svarbiausių momentų, yra jo traktavimas kaip proceso, kuriuo remiantis organizacija laiku prisitaiko prie išorinės aplinkos pokyčių. Plačiąja prasme išorine aplinka galima laikyti, kad organizacijos išorinei aplinkai priklauso visi išoriniai objektai, t. y. visas išorinis pasaulis. Tačiau toks pernelyg platus organizacijos išorinės aplinkos traktavimas būtų neproduktyvus. Siaurąja reikšme išorinę aplinką sudaro tie išoriniai objektai, kurie stipriai veikia organizacijos veiklą ir jos rezultatus. Šitoks išorinės aplinkos traktavimas leidžia strateginėje analizėje atsiriboti nuo visų tų išorinių veiksnių, kurie arba apskritai neturi įtakos organizacijos veiklai, arba ta įtaka yra tiek nereikšminga, kad į ją galima neatsižvelgti.
Darbo objektas — AB “Snaigė” šaldytųvų eksporto į Rusiją planas..
2. nustatyti įmonės marketingo planui darančius įtaką aplinkos veiksnius ir apibrėžti jų poveikio savybes ir mastą.
Tyrimo metodai. Suformuluota mokslinė problema buvo sprendžiama rinkos ekonomikos kūrimo procesų kontekste. Dėl šios priežasties darbe vyrauja loginė ir palyginamoji analizė.
1.UAB “Snaigė” šaldytųvų eksporto planas 2007 m.
Po 1998 metų Rusijos krizės ilgalaikio naudojimo prekių rinkoje (tame tarpe ir buitinės technikos) paklausa buvo labai apgailėtina. Daugelis Vakarų šalių gamintojų laikinai buvo nutraukę aktyvius veiksmus Rusijos rinkoje. Tačiau tai tesėsi neilgai, jau 1999 metų viduryje prasidėjo aktyvūs importo veiksmai, kurie privertė atgimti ir vietinius buitinės technikos gamintojus. Buvo atnaujinta šaldytuvų gamyba “Birusa” ir “Pozis” gamyklose. O šaldytuvų rinkos lyderiai – “Stinol” ir “Atlant” žymiai padidino gamybos apimtis. Kaip šaldytuvų prekiniai ženklai pozicionuojami Rusijos rinkoje pagal kainą, pateikta 1 paveiksle.
1. Šaldytuvų prekiniai ženklai pozicionuojami Rusijos rinkoje
Kaip matome, žemiausią kainų segmentą užima NVS šalių gamintojai. Egzistuoja pakankamai didelė paklausa integruojamos buitinės technikos segmente. 2001 metais šis rinkos segmentas išaugo du kartus. Labai tvirtas pozicijas šiame rinkos segmente užėmę Vakarų šalių gamintojai, kurie siūlo labai platų ir santykinai brangų integruojamos buitinės technikos asortimentą. Vietiniai gamintojai kol kas abejingai žiūro į šį segmentą, nors tuo tarpu jau pasirodė keletas...
Šį darbą sudaro 6172 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!